ההודעה האחרונה בפורום?

מיכי 10

Member
לא. זאת לא ההודעה האחרונה בפורום. כי כפי שכבר כתבתי לך,

הם כל רגע סוגרים ופותחים את האתר הישן. למה? מי יודע. סוגרים לפעמים לשעות, ולפעמים לימים, ואני ממש לא מבינה את המשחק הזה. וגם מאד מאד לא אוהבת אותו. כי האתר החדש, בינתיים ממש בעייתי ולא כיפי. אבל הצלחתי כבר ללמוד שם ממש הרבה דברים (מעט בעצמי, אבל את הרוב) בזכות כמה חברים וירטואליים טובים שרכשתי במשך הזמן! גם לא ברור לי איך הצלחת אמש להיכנס לכאן, כי אני ניסיתי הרבה פעמים אתמול והיום, ועד לפני כמה דקות לא הצלחתי. ממש התגעגעתי לפורומים הישנים.
 

DoronModan

New member
הלוואי שישאירו את זה פתוח וחלאס

בקצב הזה לא נגיע רק לחידה ש' אלא לחידה ש"ח מ"ט. (חידה 357 חחח)
 

מיכי 10

Member
באמת הלוואי. המשחקים האלה פשוט מעצבנים ברמות. כי זה לא

שהאתר החדש עובד בצורה סבירה. הוא עובד בצורה גרועה ודוחה! ולפחות פורום אחד, שחשוב לי מאד, בכלל לא עובד. ואפילו בִּרכת ההנהלה, שנשלחה אל כל הפורומים, לא הגיעה אליו. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולנסות לשלוח לכאן תמונה כלשהי. כי שתי תמונות ששלחתי אתמול ואחת - היום, לאותו פורום באתר הישן, לא הגיעו אליו. לא ברור לי אם זה באג חדש של ההנהלה באתר הישן (בכוונה או בטעות), או שזאת בעיה של המחשב שלי, שבימים האחרונים השתגע ומשגע גם אותי.
 

מיכי 10

Member
באסה. גם כאן אני לא מצליחה. אולי אנסה לשלוח לאתר החדש, ואז

אדע אם זו בעיה באתר הישן (הלוואי), או בעיה של המחשב שלי (הלוואי שלא).
 

מיכי 10

Member
איזה כיף: הצלחתי לשלוח תמונה לאתר החדש


אבל יש בו כל כך הרבה הגבלות, שזה לא ייאמן. למשל: 1. יש שם הגבלת כתיבה של עד 240 תווים בלבד!! 2. גם תמונות מתקבלות שם רק כשהן ממש קלילות. הרבה יותר מאשר כאן. נראה לי שאתלונן על כך בקרוב. למה הם עושים מראש אתר שהוא מיטת סדום מכמה כיוונים? (לא רק באורך, כמו בספר בראשית, אלא גם ברוחב...)
 

מיכי 10

Member
זאת לא בעיה אישית שלי! ראיתי שגם בפורומים אחרים,

אנשים לא הצליחו לשלוח תמונות. אז כיף שזאת לא בעיה במחשב שלי!
ומעצבן שזה באג, או החלטה של ההנהלה, לגבי האתר הישן.
 

mucxjo

New member
הלואי שזה היה עובד ככה ...

סלוטון מנצל את ההזדמנות לכתוב כמה מילים. סה"כ לא כזה פשוט - מישהו בתפוז החליט שהוא לא מוכן לתמוך יותר במערכת ( יכול להיות מישהו מההנהלה ולא מהמפתחים/מתחזקים ) . סה"כ לפי מה שכתבו בפורומים החדשים המערכת מניעה כמה מהפורומים הגדולים בעולם. כרגע בתפוז זה מאוד צולע ( כדי למצוא את פורום אספרנטו צריך או לגלול את עצמנו לדעת עד שמגיעים לשפות ותרבויות או לחפש אספרנטו לקבל את ההודעה של מיכל ואז למצוא את עצמנו בתוך הפורום - והקלקה על שם הפורום תעביר אותנו לפורום. בכל מקרה כבר יש הפניה למערכת החדשה באתרון שלנו ....
 

DoronModan

New member
תודה דרור.

ובכל זאת לחלום מותר. הלוואי שישכחו את הפורום שלנו שהתרגלנו אליו ויש לנו פינה חמה בלב אליו, ושנוכל להמשיך עוד ועוד. ויש גם את חידת היגיון ש' לפנינו...
 

מיכי 10

Member
מסכימה לגמרי עם הרעיון שלך, אבל זה ממש 'חלומות באספמיא'.

מה שמכעיס אותי יותר מכל במעבר הממושך והלא חלק הזה מאתר לאתר, זה שהם סוגרים לנו את האתר הישן שוב ושוב בפתאומיות. שיתנו לנו לפחות כמה שבועות של חסד כאן, עד שיתקינו את האתר החדשכמו בני אדם. כתבתי היום, למשל, תגובה מושקעת מאד למישהו באתר אחר. וכשבאתי לשלוח אותה, נסגרו כל הפורומים, ואני חוששת שהיא לא הספיקה להגיע. אז לא התעצלתי, וכתבתי מייל לידידי שבהנהלת הפורומים, עם ארבע שאלות/תלונות. מקווה שהוא יגיב אלי מחר עם הסברים...
 

מיכי 10

Member
עדיין קשה להתנהל בצורה נורמלית באתר החדש. זה מצריך המון

עקשנות וזמן. אז כפי שכבר הודעתי כאן, אפשר להיכנס ישירות לפורום א-ו החדש דרך הקישור הזה: https://forums.tapuz.co.il/forums/361 ונכון כתבת, דרור, שיש לגלול בדף הפורומים כמעט עד הסוף, כדי להגיע לא-ו. אז עדיף כבר להיכנס דרך הקישור הנ"ל, או ליצור קיצור דרך על שולחן העבודה, ולהיכנס משם.
 

מיכי 10

Member
בא לי רעיון, אבל חוששת שלא תקבלו אותו בהערכה...

כיוון שאני עקשנית מאד, ואוהבת להתכתב בפורומים, אני משתדלת ללמוד בימים אלה (ובהשקעה רבה) את נבכי האתר החדש של תפוז. זה נורא מסובך, ומצריך גם המון סבלנות. נעזרתי גם בכמה חברים מפורומים אחדים, וגם בניסוי ותהייה, והצלחתי ללמוד כבר כמה וכמה "פטנטים" לשימוש באתר החדש. חשבתי שהיינו יכולים לעשות פגישת זום קטנה ישראלית בלבד, של חברים (בטח יהיו רק מעטים, אם בכלל) ישראליים. ובה אסביר בעברית, את הפעולות שלמדתי בינתיים. ואם יש עוד חברים שלמדו, דרור, למשל, יוכלו גם הם ללמד במיפגש/שיעור הזה.
 

מיכי 10

Member
הצלחתי קודם לשלוח תמונה לפורום אחר. אז אולי תיקנו את הבאג

(בעקבות הבקשה שלי מחבר ההנהלה, או לא? אין לי מושג). אנסה לשלוח שוב.
 

מיכי 10

Member
יש! זה עובד! הנה עוד תמונה שלו, מזווית אחרת:

בינתיים הוא ברח. אולי בגלל הרוח מהמאוורר.
 

DoronModan

New member
אכן חציר העם

סתם. אכן, עמוד 4
לא בא לי על הפורום החדש. ישן מפני חדש תוציאו. ויפה שנה אחת קודם חחח
 

מיכי 10

Member
גם לי לא בא עליו, אעפ"י שיש בו גם כמה שיפורים יפים. לעומת

זאת, יש בו עדיין המוני חסרונות מעצבנים ברמות. כך שאני מציעה לך את מה שהציע לי אחד הגולשים, שגם אותו זה מעצבן: להמתין עד שהאתר החדש יתחיל לעבוד ממש. ואני מוסיפה: עד שהאתר יתאפס על עצמו. אז אני משתדלת להיענות להצעתו, ולא לגלוש שם "להנאתי". מצד שני, אני מקיימת שם שיג ושיח עם כמה חברים שמנסים לעזור לי בעניינים טכניים שונים. מקווה שאלדד ימחק את שלושת הדפים הריקים, ואז יוכלו גם חברים נוספים שלנו להיכנס.
 
למעלה