ההופעה בזאפה - היה מוזר !

veredmp

New member
../images/Emo124.gif כמה הבהרות

אחרי ההופעה בברל'ה מירי היתה עצבנית, ואמרה שהיא לא רוצה שהפורום יישב יותר שורה ראשונה. בדיעבד הסתבר לי שכבר אחרי הופעה בזאפה הרצליה יומיים קודם לכן היא אמרה את אותו הדבר. דיברתי איתה כמה ימים לאחר מכן, והיא הסבירה לי שכשהיא רואה בשורות הראשונות אנשים שכבר ראו את המופע יותר מפעם אחת, היא מרגישה כאילו ש*כולם* כבר ראו את ההופעה, והם לא יתרגשו או יצחקו. אני אישית מאוד נפגעתי מזה, וגם מהדרך שבה זה נאמר (היא לא אמרה את זה ישירות לי אלא דרך אנשים אחרים שאינם כותבים בפורום, שאמרה להם להגיד לי). אני אישית (לא מחייבת אף אחד אחר להרגיש כך, למרות שאני רואה שהרוב מסכימים איתי לפי השרשור הזה) מרגישה כאילו "הכושי עשה את שלו, הכושי יכול ללכת" וכאילו היא "מרשה" לנו לאהוב אותה אבל מרחוק, ושניתן לאנשים "חדשים" לבוא עכשיו. גם אם אני יכולה לנסות ולהבין שהיא חסרת ביטחון וקשה לה שאנשים שהיא מכירה יושבים קרוב אליה, קשה לי להבין את הצורה שבה זה נעשה (ולא תום, זה לא היה חד פעמי אלא פעמיים אחרי הופעות ובעוד שתי שיחות שלי איתה!) היו לי כמה סיבות לעזוב את ניהול הפורום, כמו שכתבתי בהודעת הפרישה שלי. לא יודעת אם מירי קוראת פה או לא, אבל אני רוצה לציין שזו *לא* הסיבה העיקרית שבגללה עזבתי, אם כי אני מודה שהמקרה הזה זירז את ההחלטה שלי. אני לא חושבת שאחרי כל ההשקעה שלנו פה בפורום, זו הדרך להודות לנו........ אני חייבת להודות שגם אחרי שעזבתי את ניהול הפורום עוד היו לי ספקות אם עשיתי את הדבר הנכון, אבל אחרי שקראתי (וגם שמעתי) על מה שהיא אמרה אתמול בהופעה, אני יודעת שעשיתי את ההחלטה הנכונה. אם הדרך שלה להתמודד עם הדברים היא להתנגח בנו מאחורי הגב, אני חושבת שזה אומר הכל..... קראתי היום ביקורת של שי להב ב-YNET. ההקשר היה שונה, אבל הציטוט הזה לא יוצא לי מהראש: "כדי לטפח כמות גדלה והולכת של קהל, צריך לחזר אחריו. להשקיע בו. העלייה לבמה היא רק חולייה אחרונה בשרשרת ארוכה של פעולות ומחשבה, שכל אמן חייב לענוד."
 

אריה31

Member
מנהל
מזדהה לגמרי עם האכזבה, אבל שאלות למחשבה

אלייך ורד ולכל אלו שהלכו להרבה הרבה הופעות נסהי/ה לדמיין את עצמך בצד השני, האם היית מנהל/ת קשר קרוב למעריצים? עד כמה היית מתקרב/ת לחלק מהם? האם היית רוצה לראות אותם בכל הופעה? האם היה לך נוח לפגוש אותם אחרי כל הופעה? האם היית רוצה שהם ישבו (ולפעמים ימלאו או יהיו קרובים למלא) את השורות הראשונות ואפילו במידה מסויימת לאפשר להם להרגיש חשובים יותר מהצופים שלהם זו ההופעה הראשונה או השנייה? אני לא יודע איך מירי הרגישה כל התקופה בה שיתפה פעולה עם המעריצים ומה גרם לה להפנות אליהם עורף. נדמה לי שאני במקומה הייתי שמח להגיע להופעה ולראות פנים מוכרות, אבל לא כאלו שמגיעים לכל הופעה והופעה, לא כאלו שמנסים לגנוב את ההצגה בעצמם. הייתי שמח לחלוק את אהבתי עם אנשים חדשים, אפילו אנשים שלא יגיעו יותר להופעות מצטער אם אני פוגע במישהו, אבל אני נוטה להזדות עם הרצון של מירי שלא תשבו בשורות הראשונות. עם הדרך בה היא ביקשה את זה אני מאוד לא מזדהה. לתגובה הילדותית שלה להיעדרות של חברי הפורום בהופעה האחרונה אני אפילו בז אני מחבב את מירי ורוצה להאמין שהיא תחזור לעצמה מה שמוזר זה איפה אורי בכל הסיפור הזה התרשמתי שהוא איש שקול, רגוע וטוב לב לא מתאים לו לאפשר למירי להתפרע ככה
 
לא הגזמתם קצת?

קודם כל גילוי נאות - אין לי כזה פז"מ בפורומים (בדרך כלל אני מהקוראים ולא מהכותבים) וגם לא בהופעות של מירי. מה לעשות, יש לי דברים יותר חשובים בחיים כרגע (תואר, ילדים ועוד צרות טובות). הייתי בשתי הופעות של מירי מסיקה בזאפה תל אביב ובזאפה הרצליה. מעבר להנאה שהייתה לי, נגשתי אליה מאחורי הקלעים באחת ההופעות, ומיד זכיתי לחיבוק אמיתי ותמונה משותפת, וזאת בניגוד לאומנים אחרים שכאשר הייתי בהופעות שלהם - הם לא טרחו אפילו לצאת החוצה ולחתום למעריצים שלהם. קראתי את כל מה שכתבתם, ומעבר להתרגשותי הרבה מהלוחמנות שלכם ומכמות ההורמונים הזורמת בגופכם (חחח הלוואי עלי!) משהו לא נראה לי הגיוני: שמתי לב, שמרביתכם לא לגמרי יודעים מה באמת קרה לזמרת שאתם אוהבים, ודי ניזונים מ"רב סרן שמועתי" ומאפקט העדר שכרגע לא במיוחד מחבב את מסיקה. אז בעצם ישנן שתי אופציות : הראשונה - מסיקה היא (סלחו לי על הביטוי) חרא של בן אדם, שבמשך למעלה מחמש או שש שנים הצליחה בכשרון המשחק שלה לעבוד על כולכם ולהראות נחמדה - מה שבעצם היא לא כי היא אישה איומה שהשתן עלה לה לראש. אני חייבת לומר, שבמקרה כזה היא ראויה לכל פרסי האוסקר על משחק משובח בלי טעויות במשך כל כך הרבה זמן. נראה לי שאפילו מריל סטריפ לא זכתה לכאלו יכולות וטוב שיש לנו שחקנית כזו בארץ. כמובן שישנה גם האופציה השניה, שמשהו ישב על ליבה, הלחיץ אותה, והיא אמרה משהו למנהלת הפורום שלכם שנפגעה ודבר גרר דבר כמו כדור שלג אחד ענק והוביל אתכם למצב העכשוי. אז אני מציעה לכל אחד מכם להיות בעל חשיבה עצמאית, לא להגרר, ואולי אפילו תעשו את הנורא מכל - לברר עם מירי או עם המנהלים/יחצ"נים או כל אחד אחר מה באמת קורה, כדי לקבל את התמונה במלואה. חומר למחשבה ! ועכשיו, עם כל הכבוד למירי מסיקה - אני צריכה להכין ארוחות בוקר וסנדוויצ'ים לבי"ס... אתם עוד תתגעגו לימי צעירותכם
בלונים בלונים!!
 
העניין שהכי מכאיב פה../images/Emo42.gif

זאת הדרך שבה היא התנהגה, היא כאילו פתחה את כל הבעיות שיש לה עם "המשפחה" שלנו מול כל העולם ואשתו... זאת לא צורה לזלזל בנו ככה בהופעה. יש לך בעיה תפני אלינו והיא יודעת טוב מאוד איך להגיע אלינו!! אז מעבר לכל מה שהיא אמרה, הדברים שהיא עשתה רק מראים כמה היא לוקחת אותנו כמובן מאליו, וזה מה לעשות, פוגע!
 
../images/Emo26.gif אני מסכימה איתך ועם אריה

זה כאילו בא מרגשי נחיטות של "אנחנו מעריצים והיא סלב אז נראה לה מה זה!" אבל בסך הכל אני מבינה את הכוונה שלה בנוגע לשורות הראשונות (וככל שאני חושבת על הקונספט של ההופעה, אפילו מאוד מבינה, אולי זאת רק אני :). איך שהיא אמרה את זה- נורא ואיום. אבל שהיו לה פליטות פה אחרות במהלך הקריירה ודברים שאמרה והייתה צריכה לשמור לעצמה- זה דווקא מאוד הצחיק את כולם. תחשבו שזה סתם היה ריב עם חברים שלכם או משהו, אז קורה שפוגעים בלי כוונה אחד בשני או שיש אי הבנות וכדור שלג מתגלגל, אבל בגלל שהיא "מירי מסיקה" אז כולם מסיקים ש"השתן עלה לה לראש!!". אבל- היא לא רובוט שנקרא "מירי מסיקה"! וכמה שנראה לכם שכן, אתם לא באמת מפנימים את זה. גם אם כרגע אתם כולכם צודקים, מחקתם פתאום את כל המפגשי פורום וההודעות שלה והיחס וכו'. חבל :) נראה כרגע שאנחנו קצת קופצים למסקנות מהר מידי. אם באמת היא רוצה לנתק אתכם את הקשר ותשמעו את זה ממנה באופן ישיר אז ברור שאני אסתום. נ.ב. מה גם ש"מלך" שיר אדיר!
היא שרה אותו אתמול?
 
צר לי לחלוק עלייך...

אבל כל אומן שיש לו כזה פורום מעריצים חזק ומגובש שבכלל שוקל להוציא עליו מאות שקלים על הופעות, להגיע שעות קודם לזאפה כדי לתפוס מקום קרוב אליו, שר את כל השירים בע"פ, מחכה לו אחרי זה כדי להצטלם איתו וכו' - צריך להגיד תודה כל יום לקדוש ברוך הוא!!! כי כולנו יודעים כמה שהתהילה עוברת מהר... ולא חסרים דוגמאות של אומנים שהיו שנים בראש המצעדים ואז הגיעה נפילה בבום. ומי שלא מעריך ואומר תודה ומתלונן על מה שיש לו - גם זה ילקח ממנו. וזה שהיא רואה פרצופים מוכרים של הפורום, היא אמורה לשמוח!! יש לה (היה לה ) גב מאחוריה שהיה מצביע לשירים שלה וכו' וממלא הופעות שגם היו לא כאלה מלאות. אומן מקצועי צריך לעלות על במה ולתת את הכי טוב שיש לו. לא משנה מי בקהל. ירדנה ארזי רואה את אותם פרצופים בהופעות שלה כבר 30 שנה. מעולם לא שמעתי שהיא התלוננה. צריכים להגיד תודה לה' על מה שיש!!! סה טו.
 
תגובה

אני לא יודעת מה מצבך המשפחתי, והאם אתה נשוי עם ילדים או לא. בדבר אחד אני בטוחה - אני בטוחה שאדם, מוכשר ככל שיהיה - שמתעסק במקביל גם בהופעות הרגילות שלו, גם בהופעות בכוכב נולד (עם כל הלחץ של הטלוזיה), גם בלהוציא סינגל לרדיו וגם בלהיות אמא צעירה שישנה שעתיים כל לילה - אדם כזה ראוי לקבל קצת קרדיט, ואפילו אקסרה קרדיט ממעריציו, בטח אחרי כל כך הרבה שנים. אז היא אמרה מה שאמרה, וזה לא היה נעים, נכון, אבל בחייכם, זה הופך את הקערה על פיה בבת אחת ? להזכירכם, מדובר בבן אדם ולא ברובוט, ועוד באדם ייצרי כמו מירי מסיקה. מערכת יחסים, שמתנהלת תמיד לפי הספר, בלי ליפול מדי פעם ותמיד בצורה קורקטית ומנומסת - אינה מערכת יחסים! היא זיוף אחד מתמשך, ותאמינו לי, יש לי נסיון במערכות כאלו.
 

yaf36

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo239.gif

קודם כל, שתדעו -אני לא מעריצה שלה אבל כן מחבבת ומעריכה אותה כזמרת גם מעולם לא הייתי במופע שלה. אולי כן אלך פעם... אז אני רואה את עצמי כאובייקטיבית לכאן ולכאן. וזה מה שיש לי לומר לכם: נסו לחשוב על זה בצורה טיפה בוגרת: א- עצם העניין של לשבת בשורה ראשונה כל פעם - כנראה שמפריע לה שיושבים לה אותם אנשים שהיא מכירה, מתחת לנחיריים בכל הופעה, אולי צריכה קצת מרחב. אז ביקשה את זה, זה ממש לא נורא, אפשר היה לכבד את רצונה, לא היה קורה כלום אם הייתם יושבים טיפה אחורה. רואים גם משורות הבאות מצוין... אז גם אם זה לא מוצדק בעיניכם מה שהיא ביקשה, ויש לכם זכות לשבת איפה שרוצים, אפשר להיענות לבקשתה ולתת לה להרגיש בנוח. דווקא מכם, מאנשים שמתיימרים להיות אוהדיה ואוהביה, הייתי מצפה ליותר אמפתיה כלפיה. ב'- בעניין ההתנהגות שלה שהופעה המדוברת - אנשים, הגזמתם קצת, ועוד בלי לדעת מה הוביל לזה, בטח קדם לזה משהו שגרם לה להתנהג כך. גם אם לא בצדק, היא לקחה את זה קשה כנראה. משהו הרגיז אותה... שוב, דווקא אתם שמתיימרים להיות אוהדיה ואוהביה, צריכים לדעת לכל הפחות לתת לה ליהנות מהספק ולא למחוק אותה כך. אין ספק בכלל שזה מאד לא יפה מה שעשתה ואיפה ואיך שעשתה, אבל שוב, כנראה משהו מפריע לה וכן, היא בנאדם ייצרי זה ידוע. וזה שאתם משקיעים כסף בהופעות ובמתנות וכו' זה עניין שלכם. היא לא מכריחה ולא מבקשת מכם לעשות זאת, אז הטענה הזאת לגמרי לא מוצדקת! לסיכום אין צורך לרדת לרמות של רצח אופי שלה. היא בנאדם כמו כולנו שעובר דברים בחיים וממש לא איזה מפלצת כפויית טובה. אז כדאי שתפסיקו עם הדרמה ונסו לקחת הכל בפרופורציות. המשך יום נעים לכם, למירי ולכולנו.
 
אף אחד לא עשה לה רצח אופי../images/Emo42.gif

וברור שגם היא בנאדם ויכול לקרות שהיא תתעצבן ותיעלב ואני לא יודעת מה... אבל בגלל הדבר הזה שאנשים פה שנים אחרי שנים משקיעים בה (מרצון כמו שאמרת) זה רק גורם לנו יותר להתעצבן על זה שהיא לוקחת אותנו כמובן מאליו. אנחנו שם איתה כל הזמן, אנחנו עוקבים אחריה כבר שנים רבות, ואנחנו חלק מהפורום הזה מסיבה מסיומת ומבחירה אישית לגמרי שלנו. ואחרי כל זה, אחרי כל התמיכה והאהבה, היא עדיין מפנה את הגב שלה וגם אם היא נעלבה או התעצבנה על משהו זה לא מצדיק את ההתנהגות שלה. אם בנאדם אחר שהיה קרוב אליי היה עושה את זה, מפנה לי את גבו ולוקח אותי כמובן מאליו הייתי נעלבת ומאוד נפגעת ממנו, ברמה האישית. ממירי אני לא נפגעת ברמה האישית, כי האמירה שנאמרה היא כללית לחלוטין, אבל אני פשוט מופתעת מההתנהגות שלה. עד עכשיו הכרתי אותה פועלת בדרך אחת שמאוד הערכתי אותה. חשבתי שהיא מאוד בוגרת ומעריכה אותנו על כל מה שאנחנו עושים לה, לא הרגשתי שהיא לוקחת אותנו כמובן מאליו במהלך השנים ושהיא מזלזלת ולכן כל כך קשה לי להבין את המצב הקיים. זה נראה משהו מאוד לא הגיוני ולא תואם את ההתנהגות של מירי וזה נורא מבלבל. אבל אחרי הכל היא עשתה את זה, ומול כל הקהל שלה. אם הדברים היו מתנהלים אחרת, אם היא הייתה פונה אלינו ומדברת איתנו על זה ויש לה מיליון ואחת דרכים לעשות את זה בחיים לא היינו מגיעים למצב הזה, זאת דעתי... בוודאי גם הייתי מבינה את הבקשה שלה והיינו מצליחים למצוא סידור שמתאים לכולם. אבל ההתנהלות שלה היא לא דרך. וזאת בדיוק הסיבה לכל "הדרמה" הזאת... שבשבילי לפחות היא ממש אמיתית...
 

veredmp

New member
כמה אנשים חדשים. איפה הייתם כשניסיתי להחיות

את הפורום?
למרות שהבטחתי לעצמי שאני אפסיק להגיב, אני חייבת להגיב לך ולצופה מהצד, וסליחה מראש על האריכות..... א - אני בן אדם מאוד אמפטי, אבל לא כשמזלזלים בי. ולא כשמתייחסים אליי כמו לזבל כי "נו, היא הרי אוהבת אותי, ברור שהיא תעשה מה שאני רוצה". חוצמזה שבעצם, אם חושבים על זה, עשינו בדיוק מה שהיא ביקשה! עדי ואני לא הגענו להופעה (מה לעשות, אני אוהבת לשבת בזאפה רק בשורה הראשונה. כשאני יושבת שורות אחרות תמיד מסתירים לי ואני נהנית פחות), תום ששמעה על הסיפור התיישבה לא בשורה הראשונה ואני מכירה עוד בחור שיושב תמיד שורה ראשונה שישב בסוף האולם. כלומר כל מי שידע על העניין נענה לבקשתה ב - אני לא חושבת לרגע שלקחנו את זה קשה. אני חושבת שההתנהגות שלה היא בלתי נסלחת. לא איכפת לי באיזה מצב רוח היא, אם היא במחזור או אם מישהו כרגע נתן לה סטירה, לא היתה שום הצדקה לרדת על הפורום בצורה כזו! ולא רק פעם אחת. שלוש פעמים!! מה, בגלל שיש לה קול יפה ואני אוהבת אותה, אני אמורה לסלוח לה על כל דבר?? חוצמזה שאני לא זוכרת שהיא ביקשה סליחה, האם אני אמורה לסלוח לה כי היא אמא טריה ויש לה כוכב נולד והופעות על הראש והיא בן אדם יצרי? יש לי הפתעה בשבילך. יש הרבה אמהות טריות שעובדות מאוד קשה והרבה מאוד דברים מטרידים אותן, ואני לא רואה אותן משתלחות ככה באנשים אחרים, אלא שומרות על דרך ארץ, קל וחומר שמדובר באמן שניזון ממעריצים (חדשים וישנים). את צודקת שאנחנו בחרנו להשקיע בהופעות ובמתנות, אבל עשינו את זה מכל הלב, כי הרגשנו שמירי נותנת לנו משהו במוסיקה שלה, ורצינו להעניק בחזרה. כרגע, אני מרגישה כאילו היא ירקה לי בפרצוף. ואני רוצה שוב להבהיר, לפחות לגביי כי היה לי קצת יותר זמן לעכל את כל הנושא. את הבקשה לשבת לא בשורה הראשונה, לכשעצמה, אפשר לקבל, גם אם לא אוהבים (אני למשל, החלטתי שלהופעות זאפה אני לא מגיעה, אבל להופעות אולם כן תכננתי להגיע ולשבת בשורה השלישית-רביעית). מה שאי אפשר לקבל זה את הזלזול וההתנהגות הנלוזה שהיתה בהופעה שבה היא חשבה שאנחנו לא נמצאים! הנקודה האחרונה שאני אעלה פה - בקשר למשפט שלך ש"בטח קדם לזה משהו שגרם לה להתנהג כך". לא קדם לזה כלום! להפך. היא זו שביקשה בדרך לא ראויה שלא נשב בשורה הראשונה, ואחר כך עוד טרחה לרדת עלינו שלא הגענו. מה, היה עדיף לו הייתי מגיעה ויושבת שורה ראשונה בדווקא? או שאת מצפה שאני אשלם 140 שקלים לכרטיס, אשב בשורה חמישית ואתבאס כל ההופעה? תגידי לי את מה הייתי אמורה לעשות. דרך אגב, מעניין מאוד שהאנשים היחידים שמצדיקים את כל ההתנהגות של מירי הם אנשים חדשים שרק עתה פתחו ניק. מעניין שבתור אנשים שלא מעריצים של מירי ושלא מגיבים בדרך כלל בער לכם נורא לפתוח ניק ולהגיב לזכותה של מירי. מישהו אחר, יותר ציני ממני, עוד עלול לחשוד שאתם קשורים אליה איכשהו.......... קראתי את כל התגובות שהיו פה בפורום ודיברתי עם אנשים שלא כתבו פה, וכולם (חוץ מאחת) מרגישים אותו דבר. הכי קל לקרוא לזה עדר. זה לא עדר. מדובר באנשים שנפגעו, באמת ובתמים, מאישה שהם אהבו והעריצו וחשבו שהיא בן אדם טוב לב. זהו, אני לא רוצה להגיב יותר לנושא הזה. מי שמסכים איתי מסכים, מי שלא מסכים איתי וחושב שאני לוקחת דברים לא בפרופורציות או בדרמה - זכותו.
 

pRimaVeriTaVIV

New member
../images/Emo45.gif

בעיקר בנוגע לעניין עם השורה הראשונה לא יודע מה עם האחרים, אבל מבחינתי זה לא הissue, אפשר לקבל את הבקשה הזאת גם אם לא אוהבים אותה, בדיוק כמו שאמרת... מה שמפריע לי זאת ההתנהגות הבאמת נוראית שהייתה בהופעה, שאין לה לגיטימציה בשום אופן, בעיניי
 
תגובה לורד...

קודם כל , אני באתי להופעה הזאת כי עוד לא בדיוק הבנתי מה קרה ומה הלך (רק עכשיו אני מתחילה להבין ולעקל ולחבר את כל הסיפורים יחד...) אז זאת הסיבה שהלכתי... הדבר הראשון שהרגשתי ששמעתי על הסיפור הזה זה חוסר רצון לשבת בשורה הראשונה כדי ש"חס וחלילה" מירי לא תזהה אותי.. ברגע שמירי אמרה בהופעה בזאפה את מה שהיא אמרה, הייתי בשוק! היא אמרה את זה בסוג של זלזול ובעיקר במשפט שהיא אמרה לבנות שישבו בשולחן הקרוב לבמה "זאת אהבה ללא תנאי, לא כמו הפורום.." זה הפורום שלך! רוב האנשים בפורום הם המעריצים שלך מתחילת דרכך!! בזכותם את בכלל נמצאת איפה שאת נמצאת... אם לא היו לך מעריצים מהתחלה לא היית איפה שאת נמצאת היום!!!! אני חושבת שאם היא היתה נכנסת לפורום וכותבת הודעה לכולם ..אני מעריכה את האהבה שלכם ואת הערצה שלכם ואת כל האהבה הגדולה שאני מקבלת ממכם, אבל אני מבקשת שמידי פעם תשבו בשורה השניה במקום הראשונה כדי לתת לפרצופים חדשים להנות מההופעה... אני חושבת שאם היא היתה באה בגישה כזאת בהודעה בפורום לכולם! לא היה המצב שקורה עכשיו... אבלללל... אני גם חושבת שמה שכן קרה יכול להסתיים, אנשים עושים טעויות אנחנו בני אדם...זה קרה,אי אפשר לצערינו להעביר את הגלגל אחורה, ואין מה לעשות עכשיו, אתם מעדיפים לשכוח הכל את כל הרגעים הכן טובים שיש לכם ממירי לעשות איקס גדול ואדום וזהו??????????? לפי דעתי זה חבל... זאת דעתי אחרי שהבנתי את כל הסיפור (לקח זמן אני איטית בדברים כאלה..)
 

Music4Life

New member
מסכימה מאד עם ורד....

כל מילה ומילה, במקום. הצלחת להמחיש בדיוק את מה שאני מרגישה והיה לי איכשהוא קשה להסביר.....התנהגות לא במקום ומעליבה מאד, ויש להתנצל...מקווה שזה יקרה בהמשך... לגבי האם לעשות עכשיו איקס אדום וזהו? אחרי התנהגות כזאת קשה שלא לעשות איקס...אני גם הולכת אחורה ולא הייתי בעניינים עמוק, אבל כן גם אני נפגעתי, כי זו לא התנהגות נאותה!!! זה כיעור של דבר....ואני לא חושבת כלל שאנו מגזימים לרגע או שהדברים נלקחו בחוסר פרופורציות...מסכימה עם מי שאמרה שאם היא היתה מבקשת את זה בדרך עדינה יותר אז סבבה, אפשר להתחשב, הכל תלוי ב-דרך. במקרה שלה, היא בחרה לעצמה דרך מזלזל ופוענית ביותר לעשות כך. אז אם ככה אכפת לה מאיתנו, אז גם לנו יהיה אכפת באותה הצורה . אלו החיים וככה זה עובד.....כבוד זה דבר שרוכשים, ובטח לא אחרי התנהגות כזאת .
 
מישהו יותר ציני?

אה...הבנתי...את לא רומזת לכלום....מישהו יותר ציני היה רומז... גברתי הצעירה מנהלת הפורום. צר לי מכל ליבי שאכזבתי אותך והחלטתי להכנס ולקחת חלק פעיל בפורום הזה רק עכשיו. מה לעשות, יש לי דברים יותר חשובים מאשר לסכם את השבוע בפעם המאה, לספר לכולם איזה שיר של מירי אהבתי השבוע, האם נפגשתי עם מירי לפני חודש או להחליט מהי החוליה החלשה בכל אלבום של מירי. אני נכנסת לכאן מדי פעם כדי להתעדכן בהופעות, סינגלים, חדשות ובעיקר כי הפייסבוקים המוניים לי מדי ומלאים בבחורות צעירות והורמונליות, הרבה יותר ממך וממני.. אני כותבת עכשיו כי פה מדובר במשהו יותר רציני ולא בעניין שבשגרה. מעבר לכך, אני לא בעד מירי ולא בעדך. אני מנסה לתת לכם עוד זווית ראיה לאחר הזווית הכל כך חד צדדית שיצרתם פה במסווה של דיון. נראה לי שאניח לך ולחבריך לפתור את המשבר לבד, בסופו של דבר, העולם ימשיך להסתובב, מירי מסיקה תמשיך לשיר לקהל שלה, ואתם תבחרו אם להיות חלק ממנו או לא. אז אאמץ את דברייך מלפני כמה ימים ואפרוש בשיא
ורגע לפני ה LOG OUT הסופי - סיפור עם נחמד: בעדה מסויימת (שלא נזכיר אותה), נוהגים לפתוח את הצ'קים בחתונה בפני הקהל ולהכריז על הסכומים בקול. כל האנשים מביאים בין 200 ל 500 ש"ח ורק יוסי (שם בדוי...) מביא כל חתונה 1000 ש"ח, לכל תשואות הקהל. ערב אחד, הגיע יוסי לחתונה ובצר לו גילה ששכח את פנקס הצ'קים בבית ובכיסו יש 600 ש"ח במזומן. "לא נורא", חשב לעצמו, "זה עדיין 100 ש"ח יותר מכולם". כמובן, שלתדהמתו של יוסי, אחרי שנפתחו כל המעטפות והגיעו למעטפה שלו, כשפתחו אותה וקראו "יוסי - 600 ש"ח" אמרו כולם - "איכס, איזה קמצן היוסי הזה, פשוט בושה וחרפה!"... תחשבו טוב על הדברים ולילה טוב לכולכם
 
אהבתי את התגובה שלך,

בלי קשר לעובדה שהיא הייתה מכוונת לורד, יש בה מסר טוב. תודה, ולילה טוב.
 

sp400

New member
פעם אחרונה שבדקתי היא לא מנהלת הפורום

וזה לא שמירי נתנה פחות כסף בחתונה היא צעקה שהחתונה חרא אני חושב שעד שמירי לא תיכנס ותכתוב פה תחת הניק המוכר והאדום אין טעם לדיון !!! מיצינו כל אחד שיקח את מה שהוא רוצה מהמצב ואני מקווה שמירי תסכיל להגיב כי זמר אינו יכל להפנות גב למעריצו אני מכיר חלק מהנפשות הפועלות ועם מירי יצא לי לדבר פה ושם אין ספק שמה שנאמר נאמר בצורה לא נכונה ושתי הבחורות בעלות השפה המשותפת והזמנים התואמים מסכימות איתי. זה גם לא סוד שמירי קוראת פה. בן אם היא משתתפת כרגע בדיון וגם אם לא זה לא משנה בכלל וזה שולי אני חושב שאם היא תפנה את העורף למעריצים שלה ואני בכוונה לא כולל את עצמי כי מספר ההופעות שהההיתי לא משתוות לשמינית משל חלקכם היא תרגיש בחסר ולא משנה כמה היא תגיד שהיא מאושרת וכיף וכווו זה בולשיט ! מי עוד יפרח לה בועות סבון במופע סגירת סבב? מי יעניק לה מתנות להולדת הילדה עם כל כך חשיבה ושבירת ראש ?? אני לא חושב שאנחנו מחפשים את התודה ומעבר לכך על כל אלה קיבלנו תודה אבל על אהבה של אנשים לא מפקפקים. אני אומר את זה לא מחוסר כבוד לאחד הצדדים הדבר לא יפריע לי לצרוך את המוסיקה של מירי עדיין בעני אין מי שמשתווה לה. הדבר מפריע בלראות טת מירי בהופעות ולחוות את אותה חוויה אף אחד פה הרי לא רוצה להפסיק ללכת להופעות אבל עכשוו נוצר המצב של ״ לא רצויים ״ וכל זה. אני מבין כל אחת ואחת מהתחושות שלכם. והבחורה שתקפה את ורד הבחורה זהב !! היא השתיקה את הסיפור ובחרה לא להפיץ אותו היא גוננה על מירי כל שניה ושניה שמשהו בא וביקר את הבקשה שלה , וכמו שכתבתי אז הפורום הפסיד אותה. ורד סלחה למירי והעזיבה שלה כמעט ולא הייתה קשורה לנושא אני מבקש לשקול כמה פעמים לפני שתוקפים כי הבחורה הזו נתנה מזמנה והשקיע מעל למצופה כמו שאת דורשת שלא נשכח את היחס של מירי אל תשכחי את היחס של ורד.
 
למעלה