ההכנות לתקיפה אפשרית מתחילות ?

roniway1

New member
הלוואי שזה נכון

צריך להתחיל לטפל ברצינות ובנחישות באיום האיראני. והלוואי שזו אכן התחלה למשהו בעניין.
 

Major Thom

New member
יש לי קצת בעיה עם תקיפה

קרא לי פרנואידית, אבל אני יוצאת מנקודת הנחה שאם מתקן גרעיני כלשהו של איראן יותקף, ישראל תהיה זו שתספוג את מה שתספוג יש להם טילים מספיק ארוכי טווח, ואולי גם ביולוגי וכימי מוכן לפעולה (לך תדע...). אפילו עזוב את הטילים. יש חזבאללה בשביל זה. מה גם שאם האיראנים אי אפשר לדעת. תפציץ 20 מטרות - מי אמר שאין עוד שאפאחד לא יודע עליהם? (והידע שנצבר נשאר בכלאופן..) מה אפשר לעשות חוצמיזה? לא יותר מדי. אבל זה לא אידאלי
 

Major Thom

New member
במצב הנוכחי אין באמת פתרון אידאלי

שהוא גם ריאלי. אני יכולה לפנטז כמה שאני רוצה על הפיכה באיראן. אבל מה הסיכוי? סביר שבסוף או שזה ידיע לתקיפה, או שהם יגיעו לפצצה לפני שתהיה תקיפה.
 

Major Thom

New member
מי אמר שזה לתקיפה?

אולי מודיעין למטרות אחרות (לדעת מה בדיוק יש להם, בלה בלה)? קלוש, אני יודעת
 
מצד אחד למדנו לא לסמוך על אחרים..

למדנו לא לסמוך על העולם שיגן עלינו.. 60 שנה לאושויץ ! אילולה הפצצנו ב81 את הכור העיראקי - יתכן ובמלחמת המפרץ המסכות היו מחזיקות אולי את האפר הרדיואקטיבי שלנו.. אבל מצד שני.. מה נפתח עכשיו במחלמת עולם גרעינית ? מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים, אולי UNCLE SAM יתרגז על האירנים.. בכל מקרה בסנקציות - וכו.. לא נראה לי שנשיג הרבה..
 

a e q u i t a s

New member
תקיפה באירן - ../images/Emo183.gif../images/Emo188.gif

אני חושב שהביטוי הממלכתי הטוב ביותר לסוגייה האירנית, ניתנה שעות ספורות לאחר השבעתו מחדש של הנשיא וסגנו בווישנגטון. סגן נשיא ארה"ב, אמר בראיון לNBC, שסוגיית התחמשות האירנית היא בראש סדר העדפויות של הממשל הנוכחי, הוא גם לא רק שלא הכחיש אפשרות לתקיפה, אלא גם טען שזה אפשרות בלתי נמנעת. סגן הנשיא, גם טען שהוא מקווה שישראל לא תתקוף את מתקניה הגרעינים של איראן ותתן לעולם לנקות אחרי ה"זבל". הממשל מאוד רציני בכוונותיו להוריד את סוגיה הזה מראש סדר העדפויות העולמי, והדרך היחידה היא כנראה דרך של התקפה משולבת. צריכים להבין, שתקיפה אמריקאית באירן, היא הרבה יותר קלה היום, שכן לא צריכים לשנע כוחות גדולים, בגלל שהשכנה עירק מלאה בכוחות אמריקאיים, מה גם שיש דיווחים שונים שכוחות אמריקאיים כבר סורקות מתקנים כאלה... בנוסף לכל, לאחר נאום השבעה השני של בוש, אני דיי התפלא אם הוא לא יערך למתקפה כנגד סוריה...מתגבשת חזית אחידה בקונגרס ובבית הלבן כנגד סוריה, ומגמה זו התחזקה מאוד גם בגלל מעסקת הטילים עם סוריה.
 
למעלה