ההשקעות הסולידיות ביותר בארץ -היכן?

efie01

New member
ההשקעות הסולידיות ביותר בארץ -היכן?

היי, ברצוני להתייעץ אם מי שמוכן להגיב. מאז ומתמיד הייתי משקיע סולידי במיוחד. לנוכח עליות שערי הריבית בארץ (אשר לנוכח הצהרות בן ברננקי בארה"ב) ככל הנראה ימשיכןו לעלות, עושה רושם שכדי לשמור על רמת נזילות גבוהה וריבית גבוהה ובטוחה ורמת סיכון נמוכה: שווה להשקיע בפקדונות שמפוזרים על פני ציר הזמן. האם למישהו יש רעיונות אחרים? כי הרי בתוכניות חסכון הכסף סגור מינימום לשנתיים ושיעור הריבית לא גבוה. אשמח לשמוע את הערכותיכם!
 
כל תשואה יותר גבוהה מתוכנית חסכון..

תהיה גם יותר מסוכנת. מה הכוונה המדוייקת בסולידי? האם סולידי יכול גם להפסיד? פרט, ואשמח לענות.
 

efie01

New member
לניר שגיא

שלום ניר, סולידי מבחינתי זה אומר לשמור על הקרן ולהשתדל לשמור עליה גם באופן ריאלי (דבר שלא תמיד ניתן לקבל בפקדונות, אלא אם כן מדובר בתקופה קצרה דיה שבה ניתן בבטחון רב יותר, לצפות את שיעור האינפלציה) מה דעתך?
 
במקרה כזה..

אני מאמין שאג"ח צמודה (גליל) יכולה להוות פתרון לטווח ארוך. לשנה הקרובה יתכן והייתי שוקל לרכוש מק"מ. חשוב לי להזכיר, במידה ותרצה למכור את המק"מ לפני הפדיון לא בטוח שתקבל את החלק היחסי של הזמן שעבר (בניגוד לפק"מ), וכפי שאמרת..העמלות יכולות להוות חלק שמשפיע על התשואה הכוללת בהשוואה לפקדון פשוט.
 
כדאי לך לבדוק את מכשיר המק"מ

מכשיר עם נזילות מלאה, בטוח, ומקנה ריבית שהיא גבוהה בד"כ מזו שתקבל בפקדונות. כדאי רק להתמקח עם הבנק על עמלת דמי משמרת מופחתת.בכל מקרה כדאי להתייעץ עם יועץ השקעות כדי לדעת איזה מקמ מתאים לך.
 

efie01

New member
בענייני מק"מ-ים

חיים שלום, גם כשמדובר בנפחי עסקאות לא קטנים, לאחר בדיקה ול כמה בנקים, עולה ששיעור הריבית שהמק"מ מבטיח לך בהשוואה לפקדונות, ובניכוי כל העמלות השונות (שים לב את אלו חייבים לנהל בחשבון עו"ש שיש לו עלויות על כל פעולה - וכשיש הרבה רכישות ופדיונות זה פרמטר שצריך לקחת בחשבון) הוא ממש הרבה זמן. קח בחשבון שניתן לפתוח בחלק מהבנקים להשקעות חשבונות לפקדונות ות. חסכון בלבד - ואין שום עלות לזה. כולל העברות החוצה (כמובן מוגבל בכמות חודשית מסוימת) וכל העסק ממש פנטסטי. ולשאלתנו - האם יש יותר טוב מזה? אם אתה מתמצא במק"מ-ים מהמזמן האחרון האם תוכל לתת לי דוגמא למשהו כדאי בימים אלו? (בהנחה כמובן של שיעורי עמלות מסוימים, בוא נלך על סכומים / מחזור גבוה מאוד) בתודה מראש!
 

efie01

New member
העמלה לא בוטלה

בחשבונות עו"ש לוקחים סכום קבוע של 10 ש"חלחודש. במידה ואת עוברת את ה-7 או 8 פעולות המכוסות ב- 10 ש"ח - הסכום מתחיל לגדול. שווה לגשת לבנק לברר מידי פעם מה קורה שם... הם בהחלט לא התחייבו עד קץ הקיצים לא לשנות דבר....
 

shulital

New member
עזוב אותך מהשקעות קצרות בארץ

יצא לך לבחון את תעודות הסל , קסם ו ניקיי , קסם הודו , קסם אמריקה הלטינית,קוראה . קרנות סולידיות ומתפתחות.
 
הוא הגדיר את עצמו כסולידי במיוחד

המכשירים שציינת יירדו בשיעורים חדים במיוחד אם וכאשר יבוא תיקון בשווקים המתעוררים.
 
למעלה