הודלף מי הזוכה

the mnm factor

New member
הודלף מי הזוכה

כמובן שבישראל לא יודעים לשמור על סודיות וכך יצא ששמעתי משני מקורות שונים מי הזוכה... מה שמצחיק זה שאחד המקורות פשוט צרח את זה בדיזינגוף סנטר. הרס לי את כל הסדרה, בן זונה... בכל אופן, אל תתפלאו אם תדעו מי זכה\זכתה ה-ר-ב-ה לפני הזמן.
 
אין אפשרות לדעת מי זכה כי..

הגמר עוד לא צולם, הגמר יצולם בשידור חי בארץ.
 

זה ממכר

New member
חחחחחח לי זרקו מי מקום שני

ולא נגלה ועדיין לא גילו מי מקום ראשון אבל עדיין אני חושב שכולם סתם מזיינים בשכל ובן זונה באמת הרס לי ההוא שאמר לי מי מקום שני ואמר שהוא מברר עכישו מי מקום ראשון
 

omer719

New member
למי שלא יודע ,

לפי הישרדות האמריקאי , ה- 2 האחרונים [ בעונות האחרונות ה- 3 ] , יושבים במועצת השבט ומשכנעים את חבר המשובעים [ בדר"כ 7 האחרונים שהודחו ] , להצביע להם , הם מבצעים את ההצבעה , ואז נגמרת התוכנית ,אבל הם לא יודעים מי ניצח , הגמר משודר בשידור חי בארץ , באולם והכול ושם הם מודיעים וישר אחרי זה יש תוכנית איחוד עם כל המשתתפים. אז במקרה הכי טוב אתם יודעים מי ה- 2 האחרונים .
 

Black Jane

New member
הגמר עוד לא צולם, זה מסכם את הכל.

 

idanoosh17

New member
צר לי לאכזב אותכם

אומנם הגמר לא צולם אבל זוכה יש כבר בטוח ויש אנשים שיודעים את זה! את ההצבעה שמתמודדים ערכו באי ובארץ בשידור חי פותחים את הקולות! אני מניח שקופסת ההצבעות נשמרת אצל איזה עורך דין שחתום על החיים שלו בערך.....אבל תוצאה כבר יש!
לדעתי זו דרך נכונה כי עכשיו המשתתפים רואים בתוכנית כל מיני תככים שהם לא ידעו ויכולים להשפיע להם על ההצבעה בתוכנית הסיום! תחשבו על זה ! :)
 

1122

New member
המתמודדים בארץ!

המתמודדים חתמו על מסמך סודיות לא לגלות את ההמשך כדי לא להוריד לערוץ 10 את הרייטינדג ! . שמעתי שכבר תבעו חלק שמסרו פרטים .
 

idanoosh17

New member
אני חושב

שהמתמודדים יכולים לדעת מי ניצח רק משאלות אחד של השני (וכל אחד מהם יכול להטעות את השני) יש רק קופסא סגורה אחת שהמתמודדים לא קראו את מה שיש בפנים!
 

ניב 194

New member
חחחח המתמודדים בעצמם לא יודעים

המתמודדים(חברי המושבעים) יודעים רק את ה3 שהגיעו לגמר וזהו..את הזוכה הם לא יודעים כי בערוץ 10 שומרים את הקופסא עד השידור חי שיהיה.אז שלא יחפרו לכם...
 

idanoosh17

New member
לא נכון

הם יכולים יפה מאוד לשאול אחד את השני "מה הצבעת" בטוח הם יכולים כבר לדעת (בערך אם כולם אומרים אמת....
 
בלי קשר למהלך התכנית

אם הקראת הקולות היא בשידור חי, הפרטים שיכולים לדלוף הם: מהמתמודדים - מי הגיע לגמר. מההפקה - שם הזוכה. ההצבעות גם מצולמות ולכן עורכי התכנית לא ממש צריכים את תיבת ההצבעות עם הפתקים. יש להם חומרי גלם מצולמים. כל זה מבלי להכנס להפרות חוזה שיקרעו את מי שידליף.
 
למעלה