הודעה חשובה לחברי הפורום

הודעה חשובה לחברי הפורום

חברים יקרים. אני מצטער להודיע לכם שמפאת חוסר פעילות הנהלת תפוז החליטה לסגור את הפורום החל משבוע הבא. היה לי נעים מאוד עם כולכם פה! היה לנו פורום מקסים, בונה, תומך, מלא בהרמוניה ופרגון הדדי והיה לי לכבוד לנהל אותו. כולכם בלי יוצא מן הכלל מוזמנים להשאר איתי בקשר דרך המסרים של תפוז ובאימייל שלי [email protected]. שתהיה שבת נפלאה לכולנו! נחום.
 

0 אור 0

New member
זה השבוע של הודעות סגירה?? ../images/Emo4.gif

בדיוק הודיעו אצלנו על סגירת פורום קינסיולוגיה, והזמנתי את הכותבת לפתוח פינה בפורום רפואה משלימה. צר לי מאד על סגירת הפורום, אני חושבת שהוא הצליח לאסוף סביבו קבוצה מקצועית ודיונים מעניינים. כולם מוזמנים להמשיך ולהפגש בפורום רפואה משלימה, ואם מישהו רוצה להרים את הכדור ולפתוח פינה קבועה בנושאים מקצועיים השייכים לעיסוי, יבורך.
 
איזו באסה...

ממש מבאס ההודעה הזו, עד שהפנמתי סגירת פורום רפלקסולוגיה עכשיו גם כאן?? לא מכיר שום פורום עיסוי אחר בשום פורטל..יש המלצות/קישורים? פורום רפואה משלימה כללי מדיי עבורי ורץ מהר.. .לא מבין מה האינטרס של הנהלת הקהילות לסגור גם הפורום הנוכחי בלי כרטיס צהוב כאזהרה?? ישר אדום. וממש לא חסרים מעסים/מעסות במדינתנו הקטנה. ואולי נקיים מפגש בשבוע הקרוב לגיבוש/פרידה? נחום-מתי אתה חוזר? תודה לך שניווטת הפורום והעשרת אותו בידע רב לצד ביקורת ונק' מבט מיוחדות שאר החברים שהכרתי ואלו שלא- איפה אראכם? באסה.. :(
 

0 אור 0

New member
רפואה משלימה רץ מהר?

תיכנס פעם לפורומים הפעילים מאד של תפוז ותראה מה זה פורום שרץ מהר (להיות הורים, עושים שוק) בזמנו הייתי כותבת די הרבה בפורום להיות הורים, ודי ביאס אותי שאם במקרה לא היה לי זמן להסתכל על הפורום במשך היום - אז כל ההודעות ברחו כבר לעמוד השני והשלישי. בכלופן - בוא תנסה, אולי תתחבר.
 

massage4you

New member
נחום, צריך לעשות רעש ולדאוג שהפורום ימשיך...

לפעול. לא ייתכן שהם פותחים מיליון פורומים לכל מיני קהילות ופתאום מביטים על החור שבגרוש בגלל אילוצי רייטיניג.
 
זה הזמן והמקום לעשות את זה

תארגנו פה שרשור חם ואוהב, מרובה משתתפים שמבקש לא להרוג את הפורום ואולי אני אצליח לשכנע אותם....
 
רעש בלאגן תשאירו את הפורום חי

חבל מאוד נהנתי לקרוא להפנים וללמוד בבקשה בבקשה תשאירו אותו חי אנחנו נרשום יותר מבטיח דניאל
 

0 אור 0

New member
ביני לבין פולספגן דאגנו לחודש הזה

עכשיו רק תדאג לעצבן מישהו כל חודש ויהיה לך פורום חי ותוסס
 

dudusapir

New member
ניתן לפתוח פורום כזה בכל מקום באינטרנט

לא חייבים את תפוז. אשמח לפתוח את הפורום אצלי באתר של החנות!
 
למעלה