הודעה לכל קוראי הפורום וחבריו

אני חייב לומר שאני מאוכזב מכל מה שהולך פה

מהלהקה, מההפקה... מתחילת דרכן של הבנות אני עוקב אחריהן אחרי כל דבר ואחרי כמעט כל פרט! אני לא יכול להסתיר את העצב שפקד עליי כשהודיעו שלימור עזבה את הלהקה..... הרי כולם פה יסכימו איתי שבלעדיי לימור לא שווה הלהקה!! בלעדיי כל אחת מהחברות הלהקה לא שווה. ללהקה הזו יש באמת פונטציאל ענק להצליח אם רק היו משתמשים בו נכון וזה לא מה שעשו... ועודנה אם יחזירו את לימור. ואני יכול לתת לכם אלפי דוגמאות של להקות/זמרים/זמרות שהיו כמו הדיימונדז רק "להיט אחד",לא הצליחו כ"כ אחרי ואחרי זמן מה של שקט הביאו אותה בגדוללללללל וכרגע השמועה הנגוזה הזו שגם הילה עם-שלם עוזבת. אני לא יכול להסתיר את אכזבתי מהלהקה ומהמנהלים שלה....... מיום ליום אהבתי ללהקה הולכת ודועכת... וזה כבר לא משהו שאני שולט בו, אני פשוט מאוכזב!! ואני מקווה שאחת מהחברות או מישהו מההפקה יקרא את זה ויחליטט לעשות עם זה משהו לפני שכבר יהיה מאוחר! המאוכזב.
 

פוקוני

New member
למאוכזב החמוד..

ברגע שלימור עזבה את הלהקה פה התחיל כל הבלאגן א. זה איבד את כל הקונספט של הלהקה ב.אולי ללימור לא היו המון סולואים ,אך היא היתה דמות מאוד פרנציונאלית ודומיננטית בלהקה! הן בתמונות,בטלויזיה,ובאהבה הזאת שהמעריצים נתו לה. אין מי שיחזיר את לימור ,לימור עזבה מרצונה החופשי,השקט,והנכון. וככה גם הילה בדרך.. הבנות צריכות לחיות לפרוח להגיע להשגים בחיים האלו שאין באפשרותן להגיע שהן כבולות בדיימונדז. החיים של איתן וסיון הם חיי משפחה הם הספיקו בחיים.."ילדים,בית משפחה. למה הבנות צריכות להיות בובות? שים את עצמך לרגע במקומם אם כל הזוהר המעט שהיה בזה כן.. ותראה שתוכל להרגיש את המירמור שהן עברו. נכון בהתחלה הכל היה ורוד וקסום,אבל מתחת לפני השטח עולה האמת והליכלוך. אל דאגה...תמיד יהיו להקות בנות וגם תמיד הם לא יצליחו בארץ. אבל לנו יש זיכרונות שירים,קליפים ,ראיונות..נסתפק בזה. כל דבר טוב בא לסיומו. צריך להמשיך הלאה בחיים. היו לנו הרבה תקוות מהלהקה הזאת. אבל שוב,ההזדמנויות לא נוצלו הייטב. ואתה יודע מה הכי עצוב ? שהמפיק שלהם כזה טיפש הם באו מהפריפריה ובמקום לעלות אותם ולא לוותר ולהלחם הוא העדיף לשתות מרק עם נועה ודן. או להריח את הקוסקוס השרוף של סיון... החיים ממשיכים....... דיימונדז ישארו זיכרון מתוק ויפה תמיד..... אוהב. פלוני שלוני.
 

פוקוני

New member
נו...עדיין לא מאמין?

שבת שלום לכולם...\ רציתי לעדכן שביום ראשון הקרוב הילה עם שלם כבר רשמית לא תהיה בדיימונדז.. היא מאושרת,מרגישה לא כבולה ,ופתאום הכל נפתח ויש קסם באויר.. נכון ישנם אנשים" שאומרים שהיא "מעתיקה" מלימור.. אבל גם אם זה נכון אז מה? הם חברות וחברות אמיתיות לא צבועות כמו הילה הלוי וסיון שם לא נמצאת האמת. הם במקום טוב עכשיו בחיים שלהם נאחל להם רק בהצלחה. אגב אתה לא שאול את עמצך איך זה שעדיין לא הגיב המפיק שלהם? אז הינה לך התשובה שכל מה שכתבתי הוא נכון ואינו שקרי. בהצלחה לכולם....
 
למעלה