הודעה לצמחונים שמביננו!!!

הודעה לצמחונים שמביננו!!!

מתי תהפכו לטבעונים?!?!?!?!
 
אלונצ´ אני צמחוני אבל......

ביצים אני לא אוכל כי זה מגעיל אותי על מוצרי חלב אני לא יכול לוותר אולי בקרוב
 

luka

New member
אולי

אם תיתן לי סיבות מאוד טובות ומשכנעות, אולי תוכל לצרף גם אותי למעגל הטבעונים, אבל אני לא רואה למה, כלומר, אם אני קונה ביצי חופש אז למה להיות טבעוני? מחכה לסיבות
 
הממממ......

התחלתי לרשום הודעה לגבי תעשיית הביצים האורגניות, ואז מחקתי אותה כי אני מעדיף לרשום אותה עם יותר סימוכין וחומר העזר שאני יכול להשתמש בו אשר מכיל את העובדות אינו נמצא לידי... בכל מקרה, טבעונות זה להימנע גם ממוצרי חלב, דבש ותוצרי הלוואי שלהם... ולגבי ביצים, הבעיה העיקרית עם אי אכילת ביצים היא לא הביצים עצמן אלא מוצרים שמכילים ביצים שכמו שברור לך הן לא ביצים אורגניות אלא ביצים ממשקים מתועשים לכל דבר...
 

musmus

New member
יש לזכור שתרנגלות חופש

מגיעות ממדגרה רגילה ששם רצחו את האפרוחים הזכרים מיד עם לידתן. גם להן קוטעים את המקור שיש בו רקמות עצביות כי עושים זאת בשלב מוקדם כשלא ידוע מי תגיע ללולי חופש. בסוף חייהן הן נחנקות למוות. ולכן עדיף לא לאכול ביצי חופש
 

Neta558

New member
המממף

סיבות של חלק מהאנשים לעבור לטבעונות מופיעות באתר תחת טבעונות-למה וכמה? סיבות נוספות יעלו בקרוב כתמונות מהביקור שלנו ברפת...ברגע שאני אפתח את הסרט.
 
לטבעונות אני כבר לא אגיע

אין סיכוי שאני אוכל להסתדר בלי ביצים ומוצרי חלב, אחרת לא ישאר לי כמעט מה לאכול. אני מסתפקת בצמחונות, ושמחה על כך שאין בי שום געגועים לימי ההמבורגרים והסלמון(זה טעים, אין מה לעשות). מתוך התענינות, מה טבעונים אוכלים?
 

Neta558

New member
מה אנחנו אוכלים...

הרבה מאד ממה שהצמחונים כבר אוכלים. האוכל הטבעוני מבוסס על ירקות, פירות, דגנים, קטניות...כל מה שצומח. אם תבדקו, תראו שהרבה ממה שאתם אוכלים הוא טבעוני, או שיש לו תחליף טבעוני. לחם, אורז, תפו"א, סלט, פסטה, ירקות מבושלים בצורות שונות, מרקים, חומוס, טחינה (איכס)... לכל מוצרי החלב יש תחליפי מסויה/טופו... ובמקום טבעול יש טופוטבע.
 
ואם עם מה אני אוכל את הקורנפלקס שלי

?:) כן אני יודעת שיש חלב סויה, וגם היתה תקופה שאכלתי קורנפלקס עם החלב הזה(הייתי במחסור קשה ולא הייתה לי ממש ברירה)אבל זה פשוט לא אותו הטעם, בניסוח עדין ביותר... ומה עם שוקולד? וגלידות? על יוגורטים, לבן, אשל, עם אלה אין לי בעיה, אני יכולה לוותר בקלות, אני לא אוהבת. חומוס וטחינה אני לא סובלת(יאק!). אין מה לעשות, רק מלהיות צמחונית סבלתי מחוסרים, ולכן טבעונות בשבילי ממש לא בא בחשבון. בכל אופן, חזקו ואמצו!
 

שנורקל

New member
הטופוטבע של טבעול הוא עם ביצים

עדיף לקנות של זוגלובק.... למרות שהם גם מוכרים בשר.....
 

Neta558

New member
גם טבעול מוכרים בשר

שוב ושוב חוזר הענין הזה... זוגלובק פשוט מוצהרים כחברה בשרית, אך כפי שזוגלובק טבע הוא הקו הצמחוני של זוגלובק, טבעול הוא הקו הצמחוני של חברה שמוכרת גם בשר.
 

Zipadidoda

New member
אני טבעוני ו...

אשמח לקרוא מידע על ביצי חופש. (אם הם באמת מה שאומרים וכו...) דווקא הצמחונים שואלים מה אנחנו אוכלים? (אשד מגחגח) תחשבו שוב. כאילו אתם אוכלים רק ביצים חלב ודבש כל החיים שלכם (הצמחונים מביניכם)? אני לעיתים נמנע מלקרוא לעצמי טבעוני מאחר ויש לזה הרבה הגדרות וזה אומר לפעמים יורת או פחות ממה שאני.
 

א.א.אפל

New member
על ביצי חופש תוכל לקרוא

בעלון הקודם (עם עטיפת הכרומו שיצא בנובמבר שעבר) של אנונימוס קבוצה של פעילים ביקרה בלול האורגני של מושב יוגב, שהוא הגדול בארץ
 
למעלה