הודעה מצערת על סגירת הפורום

Rוית

New member
הודעה מצערת על סגירת הפורום../images/Emo201.gif

טוב, מסתבר שתפוז החליטו שהפורום לא פעיל מספיק ולכן יש לסגורו. ואפשר להבין אותם מהבחינה זאת שאכן אנחנו בתקופה קצת שקטה, אבל לצערנו לא מאפשרים לנו להשאיר את הפורום פתוח במצבו הנוכחי.. הובטח לנו שאם אלאניס תחזור להיות פעילה בצורה כלשהי הפורום יפתח שוב ויהיה פעיל, אבל עד אז הוא יהיה במעין מצב קיפאון שבו רק מי שיש לו את הלינק לפורום יוכל להכנס ולקרוא דברים, אבל ככה מי שלא מכיר את הפורום כנראה גם לא יכיר כי הפורום יורד מרשימת הפורומים של תפוז.. אני רוצה להודות לכל מי שהיה חלק מהפורום המקסים הזה, שליווה אותנו במשך תקופה מאוד ארוכה. אני יכולה להגיד על עצמי (ואני בטוחה שעוד רבים אחרים יוכלו להגיד את זה על עצמם גם כן) שהפורום הזה ליווה אותי במשך תקופות כל כך שונות ולא יציבות ומגוונות, כשהוא נשאר הדבר הכי יציב ונאמן שיש. עדין קשה לי לעכל את זה שסוגרים אותו. זה אולי נשמע דרמטי, אבל הפורום הזה תמיד היה חלק ממני, תמיד הייתי "רוית מהפורום של אלאניס" ומוזר יהיה לדעת שזה יגמר עכשיו... אני מקווה שבדיסק\ספר\סרט\הצגה הבאה ניפגש פה שוב ולא נשכח אחד את השני. אני עדין נשארת בתפוז, תמיד אהיה זמינה במסרים, מקווה שגם אתם כדי שנוכל לשמור על קשר!! עד יום חמישי הפורום ישאר פתוח, אתם מוזמנים להשאיר תגובות ולהגיד שלום...
 

קופי77

New member
אני פשוט בהלם

אני אולי לא הייתי כל כך פעילה בזמן האחרון, אבל אני כמעט כל יום נכנסת לבדוק מה חדש. בדיוק לפני כמה ימים סיפרתי לחברה שאלאניס זה דבר נצחי בשבילי ושבפורום שלה בתפוז יש אנשים שאני מכירה כבר שנים שאוהבים אותה הרבה זמן כמוני. ושזה מדהים כי היא לא סתם כוכבת חולפת. לא הייתי מנחשת בחיים שהפורום יסגר כל כך מהר. זה עצוב כי אני ממש מרגישה חלק ממנו (למרות שלא כתבתי הרבה בזמן האחרון) המוזיקה של אלאניס תמיד תהיה חלק ממני. חלק מהשירים שלה עזרו לי לעבור תקופות לא קלות בחיים וממש יש לה חלק באישיות שלי. מקום אצלי בלב, תמיד יהיה בשבילה. לדעתי צריך לארגן איזה פגישת סיום ואולי גם למצוא מקום חלופי לפורום.
 

AlanisJunkie

New member
מצער מאוד...

כפי שרוית כבר כתבה, לצערנו הרב החליטו בתפוז שהפורום לא פעיל מספיק ועל כן יש לסגור אותו. בשבילי זו תחושה די נוראית, אלאניס היתה ותמיד תהיה חלק בלתי נפרד ממני, והפורום הזה ליווה אותי מאז היותי תלמיד תיכון, בצבא, וכעת כשאני סטודנט... הוא נמצא אצלי בעמוד הבית והוא בעצם העמוד הראשון שאני רואה כל פעם כשאני נכנס לרשת. לצערי זה ישתנה בקרוב... תודה רבה לכולם, לכל האנשים שליוו אותנו בכל התקופה המדהימה, לכל מי שהיה במפגשי הפורום השונים שערכנו...וגם לאלה שלא... לכל מי שטרח לקרוא ולהגיב, וגם לאלה שרק נכנסו לקרוא ולהתעדכן.
 
וואוו איזה הודעה !!!

אני לא מאמין שתפוז סוגר את הפורום. אנחנו אחד הפרומאים הראשונים בתפוז. אני לא רואה הגיון בדבר. האם אי אפשר להגיש בקשה או משהו בנושא?
 

AlanisJunkie

New member
לפי ההודעה שקיבלנו

מכיוון שאין פעילות בפורום, תפוז לא יכולים להשאיר אותו.
 

WundeRKind

New member
../images/Emo10.gifזו הייתה הדרך היחידה שלי לדעת מה קורה איתה

 

avivs

New member
חבל.

הפורום הראשון שהייתי פעיל בו. אנשים מדהימים ויופי של אווירה. אבל באמת שאלאניס היא כבר לא אמנית שמצדיקה פורום שפעיל כל הזמן. אולי היה עדיף להעביר את הכול לקומונה. מקווה שנפגש שוב כשיצא אלבום חדש!
 
למעלה