הודעה מ-לי למעריצים שלו

ronaldiniho3

New member
הודעה מ-לי למעריצים שלו

שימו לב להודעה של לי, שהמנהלת של הפורום הרשמי שלו פרסמה אתמול: i dont know what is happening with skaelextrics to be honest its hard alot of people want the songs in other bands and my band member is coming out with his own album in another group soon so i just dont know i think simon wants peaches and im thinkin of giving it to him? im very happy at the moment but i promise i will make an album again i just dont know when. please could you let the fans know for me please tell them i love them all and will be back i just dont know when x x x x האמת- לי מאכזב. מאוד. כמה זמן הוא יכול למשוך עם האלבום?! חצי אלבום גם ככה דלף. ו...- Peaches לסיימון?! No! זה שיר ענק ללי, לא יודע כמה ילך לסיימון איתו. ואפרופו סיימון- אוטוטו עדכונים וחדשות מהאלבום הקרב ובא שלו "Run".
 

ToryMaster

New member
למשוך?

יש לו דברים אחרים על הראש, אני מניחה, כמו אי ההצלחה המאסיבי של איכשלאקוראיםלשירההוא.
 

ronaldiniho3

New member
עדיין

אין תאריך יציאה, אין שם לאלבום. כלום. הרי גם ככה לא מעט שירים כבר דלפו. אז מה הקטע? כמה אפשר למשוך?
 

ToryMaster

New member
מה קשור משיכה?

חברת התקליטים צריכה להחליט שזה משתלם לה כלכלית להוציא דיסק שבטח עלה הון להפיק, ושכנראה יש סיכוי שלא יחזיר אל הרווח. תמיד מצחיקים אותי אנשים שבטוחים שהתעשייה הזו היא עניין של מהרגע להרגע, שהאמן מחליט שהוא רוצה וזה קורה.
 

ronaldiniho3

New member
רוב האלבום כבר מוכן

בגלל זה אני מתכוון כשאני אומר שהוא מושך את כל הפרויקט הזה של האלבום. אני שומע כבר חודשים שהוא 'עובד' על האלבום החדש. מבינה?
 

ToryMaster

New member
אבל זה לא הוא...

אלבום הוא הרבה מבער להקלטה וכתיבה, צריך לייצר אותו, צריך לייצר עטיפה, צריך לפרסם אותו, צריך לעשות שהוא ימכור, ואלו החלקים הבאמת יקרים בתהליך הזה. אלו החלטות של חברת התקליטים, לא של לי, וקוראים במילים שלו שגם הוא מתוסכל מזה בדיוק כמונו.
 

lidor love lee

New member
יש מצב..

בכל אופן לי תמיד מדהים בכל מצב
הוא יפיק את האלבום מתישהו.. למרות שהייתי מעדיפה שהם יחזרו בתור להקה
 
למעלה