הודעות בנושא כרטיסי ושיטת האשראי

כרטיס אשראי בארה"ב

האם אזרח ישראלי (ללא מס´ ביטוח לאומי ) יכול להוציא כרטיס אשראי בארה"ב.את הערבות יכול לספק כרטיס אשראי בינ"ל?
 

ד ז י ר ה

New member
שאלה לגבי הדו"ח השנתי

היי עדי שמחה על הפורום הנהדר . קראתי את המאמר בנושא האשראי וניסיתי לקבל דו"ח מאחת החברות. כתבת שפעם בשנה מגיע לנו חינם. ובכל זאת בדו"ח מבקשים מספר כרטיס אשראי. האם ניתן לקבל את הדו"ח בחינם דרך האימייל ? תודה !!!
 
לכרטיס אשראי "אמיתי" התשובה היא לא

אבל לכרטיס Debit המונפק ע"י סניף הבנק בו מתנהל חשבונך, התשובה היא כן. כל אחד יכול לפתוח חשבון בנק בלי SSN. לפרטים נוספים על שיטת האשראי וההבדלים בין סוגי הכרטיסים אתה מוזמן לפנות לאיזור המאמרים של הפורום, למאמר על שיטת האשראי.
 
לא, כדי לקבל דו"ח חינם

את צריכה להתקשר בטלפון לאחת החברות ולברר לגבי הזכאות השנתית, זה תלוי במדינה. דרך האינטרנט זה רק בתשלום. צריך להתקשר, להזמין ולחכות שיישלח בדואר.
 

DJNYC

New member
אפשר לקבל כרטיס אשראי.

את יכולה לקבל מספר של Tax ID (אם אני לא טועה זה אומר שאת צריכה לפתוח עסק, אמיתי או לא) ועם המספר הזה את יכולה להוציא כרטיס אשראי. יש עוד דרכים, אך אסור לדבר עליהם בפורום הזה... אני מתאר לעצמי שגם בפורום הזה לא יהיה אפשר לדבר על איפה אפשר למצוא עבודה אם אתה לא חוקי, או עצות למי שכבר לא חוקי פה... למשל איך לצאת ולהיכנס.... פעם היה אפשר לדבר על זה ב"ישראלים בחו´ל" אני מתאר לעצמי שגם זה ישתנה.
 

ayool

New member
עדי שלום,

המידע שמסרת חיוני ביותר ונותן לנו תשובות לכל מיני שאלות שהיו לנו. אני רק מעוניינת לדעת מאיפה המידע ועל מה הוא מתבסס? תודה
 
המידע לגבי אשראי

מבוסס על נסיון אישי שלי לאורך 4 שנים, מחקר מעמיק בנושא על האינטרנט מול סוכנויות האשראי, ניתוח של דוחות אשראי, וכן מדריך של ממשלת ארה"ב על ניהול אשראי. תוכלו למצוא מדריכים כאלה על הרשת באתר של כל אחת מהסוכנויות, ובמסמך עצמו יש כמובן לינקים למקורות המידע. אשמח לענות על עוד שאלות,
 
הודעות בנושא כרטיסי ושיטת האשראי

מהימים האחרונים שורשרו כולם להודעה הזאת. אנא השתדלו להמנע מפתיחת הודעות חדשות כדי שכל ההודעות באותו נושא יקושרו. תודה!
 
למעלה