הודעות על הפרק הראשון

YTVmoty

New member
לא משהו...

הציפיות שלי מהתוכנית היו הרבה יותר גבוהות... ולצערי התאכזבתי...
 

avivdv

New member
סדרה מוזרה למדי ../images/Emo80.gif

בעצם לא סדרה, אלא יותר לכיוון של סרט כחול.. היו קטע או שניים מצחיקים
 

google1

New member
היה תוכן שם חוץ מזיונים?

זה נראה יותר כמו שיחת לילה של גברים
 

Guy Schlesnar

New member
מזכיר את הסדרה

"הנעל האדומה" ודומיה ששודרו לפני משהו כמו 6-7 שנים,רק שזאת אפילו פחות טובה מהם. זה די מוזר,כי אלו סדרות שגם ככה אין יותר גרוע מזה. מה גם שהעלילה ממש לא ברורה,הסיפור מוזר,והטקסטים לא קשורים. משפט אחד לא קשור לשני. חבל,כי כשרובי דואניס הוא אחד מהתסריטאים,אני מצפה ליותר טוב. קשה להגיד שם מי שחקן גרוע,כי כל אחד שם שחקן יותר נוראי מהשני. טוב נו,לפחות ראינו את צמד הקמילות,ואת הבחורה הג'ינג'ית המדהימה הזאת,שהיא לא פחות מאלה. העידן של תוכניות מהז'אנר הזה נגמר לפני כמעט עשור,ואני לא מבין למה חזרו לזה. אולי זה ישתפר בהמשך,אין לי מושג. אם כן,תודיעו לי. אני לא אעקוב כדי לגלות לבד.
 

ZOHAR האחת

New member
תוכנית סבבה

תוכנית סבבה אבל היא חופשית גסה מאוד ופרק הראשון כולנו ראינו את הציצי {הוא לא שלה באמת -סילקון }של נעמה היא עשתה את זה ניראה לי בכוונה לחיים חחחחחחח... . אנו רגילים כבר ליראות את קמילה ואת הגוף שלה זה לא חדש בקיצור . אריק אנשים אוהבים אותךךךךך
 

שבלול26

New member
מממממממממצחיק......פרנו ישראלי לייט

ויש גם צחוקים סבבה.....פה ושם...ומי זות הכתבת ששכבה עם השדר .....(אני עוד לא מכיר כול כך מכיר את הדמיות והשמות
) אבל הכתבת שווווה
. סוף סוף יש קצת צבע-כחול ב-YES........
.....
 

koya1

New member
אז ככה...

קמילה דפקא הפתיעה אותי במשחק שלה... הייתי בוח שהיא תהיה גרועה... ויוגב ברזילי?! וואט דה פאק? מה הוא עושה שם?!!?!?!?! אמן יופיע רק בתור תפקיד אורח... נעמה מסוף הדרך הייתה סוף הדרך... אריק משעלי לא יפה עם שיער ארוך... וצריך להראות קצת יותר איברים אם אתם מבינים למה אני מתכוון... אבל.......... עדיין לא ברור לי התכון של בסדרה הזאת... היא נראית לי קצת לא קשורה לחיים... כאילו אוקיי הבנתי שיש תחנת חדשות ויש מועדון חשפנות... מה עוד?! זהו? איפה העלילה פה? מקווה שישתפר...
 
לדעתי כל הכבוד על האומץ של ההפקה

לעשות סידרה כזו בארץ הגיע הזמן ליהות ממש כמו אמריקה חח דרך אגב ליהוק מושלם של השחקנים
 
חשיפה..

ראיתי את הפרק הראשון ולדעתי זה אחלה דבר... דדי זהר ואריק משעלי מצוינים.. אני כבר מחכה לשבוע הבא... כמו תמיד הפרקים הבאים משתפרים..תנו לזה צ'אנס. כל הכבוד
 

rosh111

New member
בקושי רואים

סתם פארשים- בקושי רואים משהו - כל כך פרווה שזה מרגיז. תגידו תאמת יא גולשים חסרי הבחנה מה כל כך ריגש אותכם הרי בקושי ראו משהו- כרגיל ישראל הדוסית.
 

leok55

New member
סך הכל נחמד.... אבל אפשר לשפר...

זו קומדיה ארוטית איך שהבנתי, ארוטי היה פה ושם... איפה הקומי ?? קצת חסר ..שישקיעו בהומור... ובקשר לארוטי, לדעתי אפשר היה לצלם יותר טוב את סצינת הסקס שהייתה, לא מבחינת להראות איברים אלא פשוט יותר טוב ... אם הזמן אני מאמין שהיא תשתפר... אז כל הכבוד על הרעיון! ועוד משו, איפה כל השחקנים שהופיעו בפתיחה??? חבל.
 
וזו הביקורת שלי על "החשיפה" ../images/Emo41.gif

אז ככה:
פתיח- למה כולם צריכים לשבת כמו טמבלים ערומים ועוד לשיר את שיר הפתיחה?! איזה סבל. הבנים יצאו נקניקיות..
שיר- לא מובן..לא קצבי..לא מעניין. מה שבטוח, אותו אני לא אחפש נואשות ב"קאזה".
ליהוק- מעניין לראות את הפליטים מנסים את מזלם כשחקנים.
תוכן- סקס, כונפות ויונית לוי. אני לא חושבת שהסדרה באמת מעניינת..אבל אנחנו הישראלים אוהבים סדרות כאלה. (שטחיות, רדודות ובלי מסר)
איכות- גרועה ביותר.
צוות השחקנים-
דדי זוהר- על תקן החתיך החרמן, שחקן סביר..עם רזומה חביבה... נעלם זמן ארוך מהמסך ועשה קאמבק נועז..בכיף שיהיה.
אריק משעלי - ממתי הוא גם הפך ל"בדרן", כמו שהיה כתוב בכתובית מתחת לשמו בתכנית של יורם גאון?..לעולם לא אדע. אולי גם הוא יושב לכתוב שירי אהבה בתקווה להיות גם זמר? בבקשה לא. הוא מצחיק, אבל אולי בתכנית Y בלילה. אני אישית מעדיפה לראות אותו משחק דמות מזינזאנה. לשם הוא שייך. ולא לסוג של סרסור חובב ציצים.
רובי דואניס- בתפקיד הבמאי/המפיק/העורך החנון. אני מאוד מעריכה את עבודתו גם בקומדי סטור, וגם את הכתיבה בסדרות "שמש","השיר שלנו" אבל למה לבלוט בעין המצלמה בסדרה כה רדודה? כפרה, לא מתאים לך.
לינוי רייך- בלונדינית אינטליגנטית שאותה אני זוכרת מכמה תפקידים קטנים בסדרות , כוסית אולטימטיבית. מה קרה לה.?...הלימודים הגבירו את הלחץ..ולכן החלטת לאכול עוד בורגר ראנץ'? תתחילי לעשן, הכל יהיה בסדר. לינוי מאמי, כל הכבוד על לימודי המשפטים, אבל כדי להיות שחקנית, השקיעי גם בזה. כי את לא.
הגי'נג'ית- [יסלח לי אלוהים, שכחתי את שמה..] על תקן הגי'נג'ית היפיפיה, עם הביטחון והמראה התמים. באמת השחקנית הכי יפה על הסט. כישרון של ביצה, אבל היא עוד תלמד.
נעמה נתיב- הפוסטמה מהתכנית הריאליטי (סוף הדרך) שקצת עשתה פרובוקציות. הפרטנר הכה אותה "עד זוב דם" שהייתה חייבת לעשות מהומה. בגלל זה קיבלה כתבה ענקית ב"רייטינג" על "איך שיפצתי את הציצים שלי". מה קורה לשיער שלה? האם גם היא תעבור מהפך אצל הדצית? שחקנית- היא לא. אז למה בכוח?
אורלי באומן- דוגמנית מצליחה בחו"ל ("לא מעריכים אותי בארץ"..ושתשאר שם) ,וואנבי שחקנית גם בארץ , עם קול מחריד האוזניים. שתתפשט ותשתוק. פליטת פרוייקט Y:
קמילה פאליי- בתפקיד השרמוטה הגאה. מהדמות שבנתה לה בפרוייקט, עברה פאליי לגלם שוב את דמות השרמוטה/מזדיינת/הנותנת חופשי- ואני גאה בזה!!. מתאימה לשחק בסרטי סטודנטים. כי שחקנית, זה לא שמה האמצעי. ולמה, למה..למה היינו צריכים לראות את הציצים שלה ??..("כי אני שרמוטה גאה"?!) ועוד פליט בכיין ולא יוצלח-
יוגב ברזילי- מה הקשר!?. בוודאי על תקן המאצ'ו האגואיסט, בדיוק כמו בחייו האמיתיים. לסיכום: סדרה רדודה עם המון סקס עלוב. בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. ותודה ל- YES!
בזכותכם אני מרותקת למסך חמשוש שלם!!!. (THE O.C, הופ ופיית',סמולוויל, הישרדות 9 , היאכטה , אהבה בערבה ועוד...) שיחקתם אותה!!!!!! ויודעים מה? אני מעדיפה לשבת בבית ולצפות בערוץ מאשר לצאת לעוד לילה הכולל אלכוהול ורעש. יאללה, התבגרנו.
אל תפספסו מחר- הצלצול! מדהים-מדהים-מדהים.
 

שריף13

New member
הגינג'ית = יובל שרף המדהימה

לג'ינג'ית ששכחת את שמה קוראים יובל שרף והיא אכן מדהימה ביופיה והולכת להיות אחת השחקניות המוצלחות.
 
איכס. גועל נפש של סידרה../images/Emo4.gif

במקרה הייתי על אותו ערוץ, אז נשארתי, איכס קמילה הזאת ממש שרמוטה. פעמיים חשפה תציצי שלה. ונעמה נטיב, איזו דמות מגעילה היא משחקת, שרק מזדיינת כל היום. או שמא היא משחקת את עצמה?..
 
למעלה