הודעות עם נשים אחרות

winter123456789

New member
אני גרה עם הבן זוג שאנחנו בקרוב נתחתן. הבן זוג יש לו אופי מאוד עקשן ומאוד "את לא יכולה לומר לי מה לעשות ואיך בזמני החופשי "
לבן זוג שלי יש אפליקציה בה הוא משחק ומסתבר גם שתוך כדי מדבר עם נשים ממדינה אחרת. זה לא מוביל לכלום. אבל הם מדברים על החיים האישיים. ומדברים כל יום כל הזמן. אני בעבר הבהרתי לו שזה מפריע לי איומים של פרידה ואני נכנסת גם לאפליקציות לא עזרו כי בראש שלו אני לא מתכוון לעשות כלום. זה רק דיבורים והם במדינה אחרת. (אגב נכנסתי לאפליקציית היכרויות ודיברתי עם גברים זה לא הוביל לשום דבר כי רק רציתי למחוק את זה כי זה לא עניין אותי ואז אני בראש אומרת. את זה לא מעניין אותך כבר. אבל הוא עדיין מרגיש את הצורך לדבר עם נשים.אז מה זה אומר לגבי הקשר?)
הוא מדבר איתם על חיים אישים והם עושים גם שיחות התכתבות אינטימיות של סקס בינהם(בעבר הוא היה עושה את זה שהיה רווק.הבחורות שהוא מתכתב איתם מבקשות לראות תמונות ותמונה של האיבר שלו מה שכשהיה רווק היה עושה ועכשיו אומר להם שלא).אמרתי לו בוא נגיע להתפשרות והוא לא הסכים כי אני לא יכולה לומר לו מה לעשות בזמנו החופשי כמו שהוא לא יכול להגיד. אמר אין לי בעיה שתיהי באפליקציות דומות רק לא היכרויות ותעשי אותו דבר.

לפרק חבילה או להתעלם כי אף בן אדם לא מושלם ותמיד יש בעיות בזוגיות וזה תמיד עניין של התפשרויות מהצד שלי ושלו בנושאים שונים.
 
נערך לאחרונה ב:

מריוס זכריה

Member
מנהל
אני מבין שהשאלה שלך מופנית לנשים ("מה אתן אומרות").
אבל אני בכל זאת אענה.

קודם כל, צריך להכיר ולקבל שזה הבן אדם, ואת באמת לא יכולה לשנות את זה.

שנית, בעיניי אישית, הגישה שלו לא מוצאת חן. היא לא מנבא טוב להמשך הקשר.

אבל בסופו של דבר, השאלה היא האם הוא מישהו שבאמת יש לך קשר עמוק איתו, או שהוא רק סידור (נגד בדידות, או לחץ חברתי, או פחד וכולי)

אם יש קשר עמוק, אז הפשרה יכולה להיות סבירה.
אם זה רק סידור, או קשר חד צדדי (את אוהבת אותו יותר משהוא אותך) - אז אולי כדאי לחשוב עוד פעם לפני שאת מתחתנת איתו.
____________________________________
מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
 
זה שהוא מדבר אתן על קשרי מגע, יכול להפריע לחברות שלכם כי היא מבוססת בעצמה על מגע וקרבה אינטימית. את זה חשוב שתסבירי לו. שיתוף בני אדם אחרים בקרבה יכול להרוס את האינטימיות וליצור קנאה וחבל. זה שהוא משוחח אתן על החיים האישיים, יכול ליצור ידידויות ולא רק חברויות. ידידות מותר לאדם ליצור ככל שירצה. יחד עם זה, כדאי לתהות למה הוא מתחבר שם רק לנשים ולא לגברים. בנוסף לפעמים גברים צורכים מין כדי להתגרות בלבד, כמו במועדוני חשפנות ובאתרים בוטים באינטרנט. אם הוא מרגיש שהשיחות לא יוצרות קרבה אינטימית בינו לבין הנשים שידבר אתן אלא רק מגרות אותו מרחוק באופן זר, ייתכן שצדק שזו החלטתו. השתדלי להשקיע בחברות ביניכם ובאהבה ההדדית, ואם תרגישי שהוא פחות נותן אהבה ופחות משקיע תנסי לפתור אתו את זה.
 
לדבר עם אנשים מותר ככל שרוצים, אבל זה שהוא מראה להן את אברו האינטימי במחשב ממש חוצפה. העירי לו שזו התנהגות לא תרבותית ושאת מצפה שאת הקרבה הגופנית האינטימית שלו ישמור באופן מכובד ומכבד רק לכם. כנ"ל אם יש להם שיחות ארוטיות או רומנטיות.
 

czar

New member
בואי נאמר כך - אילו זה היה קורה בגיל 40+, יכולתי לגלות סבלנות לזה.

בשיא לכאורה, שאתה הולך להתחתן בקרוב זה הזוי וממש לא במקום.
אל תקשי על עצמך ב"סינדרום האישה הטובה" ותשקיעי מחשבה האם התהליך שלך איתו נכון.

נכון שמותר לו לעשות מה שבא לו - גם לך.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה