הודעת מנהל הפורום

ב ן ח ו ר י ן

Member
מנהל
הודעת מנהל הפורום

שלום לכולם וברוכים הבאים!!! הפורום לפניכם, פורום "חדשות המדע", יכלול כל מה שקורה בחדשנות במדע ובעולם המדע בכלל. כאן יופיעו ההמצאות האחרונות במדע, דיונים לגבי העתיד שלנו, התרחשויות עתידניות בעולם, בשוק העבודה, בחיים הפרטיים שלנו ועוד. הייחוד בפורום הזה, בשונה מאחרים, הוא שהפורום לא יעסוק בשטח אחד אלא בשטחי מדע רבים-מביולוגיה, פיזיקה, כימיה דרך היסטוריה, פסיכולוגיה ומדעי המוח ועד לביוטכנולוגיה, ננוטכנולוגיה ורפואה- כשההתמקדות היא בחידושים בכל תחום וכשהמטרה היא לעורר חשיבה דיספלינרית (רב-ממדית), חשיבה שכיום שולטת יותר ויותר בעולם המדע. הפורום מעודד דיונים, אך הודעה שלא תקדם את נושא הפורום, לא ינתן לה מקום-הכוונה להודעות פירסומיות, ויכוחי סרק, שפה לא הולמת וכיוצא בזה. הודעות אשר יש בהם תרומה לחשיבה המדעית יתקבלו בברכה. כל אדם שמתעניין במדע ובעתידנו מוזמן לכאן ושיהיה לנו בהצלחה!!!
 

SilentMike

New member
בהצלחה.

תמיד טוב שנפתח עוד פורום מדעי. אני מאחל לכם הצלחה בדיווח אמין של חדשנות מדעית ובלי ליפול קורבן לצד האפל של פופוליזם ו/או פסוודו-מדע. המדע הוא יפה ונפלא, והוא זקוק תמיד למקדמים ושגרירים שיציגו את יופיו לציבור הרחב.
 

penholders

New member
מזל טוב לרגל פתיחת הפורום.

אשמח לקחת חלק אם יהיו פה מספיק דיונים. שאלה - כמה מקום יהיה כאן לויכוחי דת-מדע ? אל תדאג, אני לא שואל כי אני הולך להציף פה בהודעות מיסיונריות, רק מתוך סקרנות לדעת כמה סובלנות יש כאן להנהלה. בפורומי מדע אחרים שהיו כאן זה היה או סתימת פיות מוחלטת או במת טרולים חופשית לחלוטין, לדעתי אף אחת מהקיצוניות לא טובה.
 
בהצלחה!

ואמן שנשמע רק חדשות טובות
 
למעלה