הודעת סגירה.

הודעת סגירה.../images/Emo54.gif

עקב חוסר-פעילות בפורום, הנהלת תפוז החליטה לסגור אותו. אני מרגישה שלא מילאתי כראוי את תפקידי כמנהלת, ואני מתנצלת על כך. אם אחד מכם ירצה לפתוח קומונה שמוקדשת ליצירותיו של ג'וס וידון, אשמח אם תפרסמו כאן קישור, ואשמח להשתתף בקומונה כזאת. הנהלת הפורומים ביקשה ממני להודיע שאם הקומונה תהיה פעילה מספיק, הם ישקלו לפתוח מחדש את הפורום, אולם כרגע אין בו מספיק פעילות כדי להצדיק את קיומו. הפורום ייסגר מחר לכתיבה (אך כל הארכיון יהיה עדיין זמין לקריאה). היו שלום, ותודה על כל הדגים. טליה.
 

nick at noon

New member
../images/Emo16.gif

לזכר הפורום היחיד בתפוז שיכלתי תמיד לסבול ובדרך כלל גם לאהוב. ובעצם גם הפורום באפי היחיד שהתמדתי בו. טוב זה דבר שהיה בדרך כבר הרבה זמן. בתקופה מסוימת קיוויתי שהוט זון יחליטו לשדר את הסדרה מההתחלה וזה היה קצת מחיה כאן. לא נראה לי שזה אשמתך, יש דברים שקשה למנוע.
 
?!We've been cancelled

Ah! Curse you sudden but inevitable betrayal! ועכשיו בנימה יותר רצינית, חבל מאוד. הפורום היחידי בתפוז שסבלתי. כן, היתה עכשיו תקופת יובש, אבל אני בכלל לא חושב שהפורום מיצה את עצמו. טליה, אל תחשבי אפילו על להאשים את עצמך, יש גבול לעד כמה מנהל יכול לעשות. אף אחד אחר לא יכל לעשות את זה יותר טוב. אם תפתח קומונה, שמישהו ישלח לי מסר...
 

WatchMeWatchYou

New member
../images/Emo7.gif

חבל
ואני ממש לא חושבת שיש לזה קשר לתפקוד שלך כמנהלת... אנשים בארץ פשוט לא מעריכים מספיק את הגאונות הזו שנקראת ג'וס ווידון. אולי כי שום דבר לא ממש משודר כרגע..? בכל אופן, אני מקווה שאכן תפתח קומונה. עדיף זה מלא כלום.
 
../images/Emo10.gif

לא מובן בכלל, הרי יש פורומים שמתעדכנים פחות ושכוחי אל יותר... הכל בגלל שביטלו את דולהאוס. אפליה של חובבי ג'וס, זה מה שזה. אל תאשימי את עצמך!
 
חבל, בכל מקרה היה מעניין וכיף לכתוב פה

והיו דיונים מרתקים. שיהיה בהצלחה לכולם. ותודה למנהלים.
 
../images/Emo43.gif סגירת הפורום ../images/Emo43.gif

אנו מודיעים על סגירת הפורום ומודים לAnnabel Lee Fairy על ניהול הפורום. המשך גלישה נעימה ב
אנשים
 
למעלה