הודעת ר"י - תוצאות כספיות למחצית הראשונה של 2015

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הודעת ר"י - תוצאות כספיות למחצית הראשונה של 2015

הודעת ר"י - תוצאות כספיות למחצית הראשונה של 2015
היום, יום ג', 25.8.2015, פרסמה רכבת ישראל את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2015. רכבת ישראל ממשיכה להראות תוצאות חיוביות, כאשר מספר הלקוחות ממשיך לגדול וכך גם ההכנסות והרווח.

רכבת ישראל סיימה את החציון הראשון של 2015 ברווח נקי של כ-239.4 מיליון ₪.
הרווח מפעילות שוטפת, ללא הכנסות חד-פעמיות שנבעו מביטול הפסדים מירידת ערך, עמד בחציון הראשון של שנת 2015 על כ- 39 מיליון שקל. ברבעון השני לשנת 2015 עמד הרווח מפעילות שוטפת על כ-22 מיליון שקל , בהשוואה לכ-17 מיליון ₪ ברבעון הראשון של השנה.

מגזר הנוסעים
בחציון הראשון לשנת 2015 עמד מספר הנסיעות ברכבת על כ- 25.9 מיליון, גידול של כ- 9% לעומת 23.7 מיליון נסיעות בתקופה המקבילה אשתקד.
ההכנסות מהסעת נוסעים לחציון ראשון של 2015 הסתכמו בסך של כ-375.5 מיליון ₪, לעומת הכנסות בסך של כ-345 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, המהוות גידול בשיעור של כ-9%.

דיוק
ממוצע דיוק הרכבות בחציון הראשון לשנת 2015 עמד על כ- 96.12% וזאת ביחס לכ-95.76% דיוק בתקופה המקבילה אשתקד ולכ-94.84% דיוק בחציון ראשון 2013.

מגזר המטענים
בחציון הראשון של שנת 2015, גדלה ההובלה ברכבת בכ-3%, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
בחציון ראשון של 2015 שינעה רכבת ישראל כ-3.7 מיליון טון, לעומת כמות של 3.6 מיליון טון בתקופה המקבילה אשתקד.

בתוך כך, אישר דירקטוריון הרכבת את הסכם פינוי התדרים מול משרד הביטחון. במסגרת זו, יפנה צה"ל תדרי GSM עבור פרויקט האיתות של רכבת ישראל שמטרתו לשפר את בטיחות הנסיעה ולהגדיל את מספר הרכבות החולפות בצוואר הבקבוק של אזור האיילון, לקראת הפעלת הקו המהיר בין ת"א וירושלים בשנת 2018. במתווה שאישר הדירקטוריון, תעביר רכבת ישראל למשרד הביטחון
220 מיליון ₪ ב-4 פעימות. ב- 1.9.15 תעביר רכבת ישראל תשלום ראשון על-סך 60 מיליון ₪.

לדברי בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "רכבת ישראל ממשיכה להציג צמיחה בפעילות וברווחיות של החברה. במחצית הראשונה של 2015 הגיעה החברה לשיא חדש במספר הנוסעים היומי והחודשי ואנו צופים את המשך הגידול בשימוש בשירות הרכבת. במהלך החודש הבא תפעיל החברה את מסילת הנגב החדשה המקשרת בין אשקלון ובאר שבע, דרך שדרות ונתיבות ובסוף השנה נחנוך בקו זה גם את תחנת אופקים.

עוד הוסיף כי: "בימים אלה חברת הרכבת מעורבת בשני תהליכים משמעותיים בהובלת משרד התחבורה, אשר צפויים להגדיל משמעותית את מספר הנוסעים ברכבת: הקמת הרכבת הקלה ורפורמת התעריפים. רכבת ישראל תגברה את השירות בגוש דן, והוסיפה אלפי מקומות ישיבה בשעות השיא, על מנת לספק פתרון לביקושים הצפויים בשל השינויים בהסדרי התנועה בתל אביב. כמו כן, הרכבת הינה שותפה פעילה בתהליך שמוביל שר התחבורה, להחלת רפורמת תעריפי הנסיעה".
דוברות הרכבת.
 

S o l l y

New member
לא הבנתי למה הם משלמים כל כך הרבה על הפינוי תדרים ?!

הודעת ר"י - תוצאות כספיות למחצית הראשונה של 2015
היום, יום ג', 25.8.2015, פרסמה רכבת ישראל את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2015. רכבת ישראל ממשיכה להראות תוצאות חיוביות, כאשר מספר הלקוחות ממשיך לגדול וכך גם ההכנסות והרווח.

רכבת ישראל סיימה את החציון הראשון של 2015 ברווח נקי של כ-239.4 מיליון ₪.
הרווח מפעילות שוטפת, ללא הכנסות חד-פעמיות שנבעו מביטול הפסדים מירידת ערך, עמד בחציון הראשון של שנת 2015 על כ- 39 מיליון שקל. ברבעון השני לשנת 2015 עמד הרווח מפעילות שוטפת על כ-22 מיליון שקל , בהשוואה לכ-17 מיליון ₪ ברבעון הראשון של השנה.

מגזר הנוסעים
בחציון הראשון לשנת 2015 עמד מספר הנסיעות ברכבת על כ- 25.9 מיליון, גידול של כ- 9% לעומת 23.7 מיליון נסיעות בתקופה המקבילה אשתקד.
ההכנסות מהסעת נוסעים לחציון ראשון של 2015 הסתכמו בסך של כ-375.5 מיליון ₪, לעומת הכנסות בסך של כ-345 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, המהוות גידול בשיעור של כ-9%.

דיוק
ממוצע דיוק הרכבות בחציון הראשון לשנת 2015 עמד על כ- 96.12% וזאת ביחס לכ-95.76% דיוק בתקופה המקבילה אשתקד ולכ-94.84% דיוק בחציון ראשון 2013.

מגזר המטענים
בחציון הראשון של שנת 2015, גדלה ההובלה ברכבת בכ-3%, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
בחציון ראשון של 2015 שינעה רכבת ישראל כ-3.7 מיליון טון, לעומת כמות של 3.6 מיליון טון בתקופה המקבילה אשתקד.

בתוך כך, אישר דירקטוריון הרכבת את הסכם פינוי התדרים מול משרד הביטחון. במסגרת זו, יפנה צה"ל תדרי GSM עבור פרויקט האיתות של רכבת ישראל שמטרתו לשפר את בטיחות הנסיעה ולהגדיל את מספר הרכבות החולפות בצוואר הבקבוק של אזור האיילון, לקראת הפעלת הקו המהיר בין ת"א וירושלים בשנת 2018. במתווה שאישר הדירקטוריון, תעביר רכבת ישראל למשרד הביטחון
220 מיליון ₪ ב-4 פעימות. ב- 1.9.15 תעביר רכבת ישראל תשלום ראשון על-סך 60 מיליון ₪.

לדברי בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "רכבת ישראל ממשיכה להציג צמיחה בפעילות וברווחיות של החברה. במחצית הראשונה של 2015 הגיעה החברה לשיא חדש במספר הנוסעים היומי והחודשי ואנו צופים את המשך הגידול בשימוש בשירות הרכבת. במהלך החודש הבא תפעיל החברה את מסילת הנגב החדשה המקשרת בין אשקלון ובאר שבע, דרך שדרות ונתיבות ובסוף השנה נחנוך בקו זה גם את תחנת אופקים.

עוד הוסיף כי: "בימים אלה חברת הרכבת מעורבת בשני תהליכים משמעותיים בהובלת משרד התחבורה, אשר צפויים להגדיל משמעותית את מספר הנוסעים ברכבת: הקמת הרכבת הקלה ורפורמת התעריפים. רכבת ישראל תגברה את השירות בגוש דן, והוסיפה אלפי מקומות ישיבה בשעות השיא, על מנת לספק פתרון לביקושים הצפויים בשל השינויים בהסדרי התנועה בתל אביב. כמו כן, הרכבת הינה שותפה פעילה בתהליך שמוביל שר התחבורה, להחלת רפורמת תעריפי הנסיעה".
דוברות הרכבת.
לא הבנתי למה הם משלמים כל כך הרבה על הפינוי תדרים ?!
 

tsd91

New member
הבנתי שזה טריק

לא הבנתי למה הם משלמים כל כך הרבה על הפינוי תדרים ?!
הבנתי שזה טריק
דרך להגדיל את תקציב הביטחון בצורה עקיפה, באופן רשמי הכסף רשום על משרד התחבורה כהוצאה לגיטימית שמי יעז לפקפק בחשיבותה. בפועל הכסף משולשל לכיס משרד הביטחון ולהוצאות עלומות שאיש לא יודע.
&nbsp
הרי הממשלה יכולה להפקיע ממשרד הביטחון ברגע את השליטה בתדרים ולהעביר אותם למי שתרצה (משרד התקשורת, משרד התחבורה או המשרד לשוויון חברתי).
&nbsp
ישראבלוף, כבר אמרנו?
 
מצד אחד זה מגדיל את תקציב הבטחון, אבל מצד שני מקטין את תקציב

הבנתי שזה טריק
דרך להגדיל את תקציב הביטחון בצורה עקיפה, באופן רשמי הכסף רשום על משרד התחבורה כהוצאה לגיטימית שמי יעז לפקפק בחשיבותה. בפועל הכסף משולשל לכיס משרד הביטחון ולהוצאות עלומות שאיש לא יודע.
&nbsp
הרי הממשלה יכולה להפקיע ממשרד הביטחון ברגע את השליטה בתדרים ולהעביר אותם למי שתרצה (משרד התקשורת, משרד התחבורה או המשרד לשוויון חברתי).
&nbsp
ישראבלוף, כבר אמרנו?
מצד אחד זה מגדיל את תקציב הבטחון, אבל מצד שני מקטין את תקציב
הרכבת.
 

tsd91

New member
בוודאי

מצד אחד זה מגדיל את תקציב הבטחון, אבל מצד שני מקטין את תקציב
הרכבת.
בוודאי
ולכן תרגיל. זה לא באמת הוצאה אמיתית של עבור סחורה ממשית, אלא דרך של הממשלה לגרום לנו להאמין שהיא מוציאה מיליונים על תחבורה ובאמת לתת את הכסף למשרד הביטחון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה