משוטט_בדרכים
Member
הוכרזו הזוכות באשכולות התחבצ בבית שמש והשומרון
m.news1.co.il
וואו.
אשכול ענק של נתיב אקספרס שאינו בצפון, ומי זו בכלל חברת תנופה?
נתיב אקספרס ? אלו עם האוטובוסים תוצרת טורקיה שמתפרקים בנסיעות ? אלו שהפעילו אוטובוסים מיושנים באור עקיבא?הוכרזו הזוכות באשכולות התחבצ בבית שמש והשומרון
m.news1.co.il
וואו.
אשכול ענק של נתיב אקספרס שאינו בצפון, ומי זו בכלל חברת תנופה?
לא, כי סופרבוס יותר טוביםנתיב אקספרס ? אלו עם האוטובוסים תוצרת טורקיה שמתפרקים בנסיעות ? אלו שהפעילו אוטובוסים מיושנים באור עקיבא?
חברת פח
משתתף בצערם של תושבי פרוזדור ירושלים
התכוונת חאפר בוסלא, כי סופרבוס יותר טובים
מתגעגע לואן הולים שהפעילו ברמלה עם הפתעות שכל פעם משהו מתפרק
אוטובוס תוצרת טורקיה ואוטובוס תוצרת טורקיה מורכב מחלקים בארץ בהארגז/מרכבים זה לא אותו דברנתיב אקספרס ? אלו עם האוטובוסים תוצרת טורקיה שמתפרקים בנסיעות ? אלו שהפעילו אוטובוסים מיושנים באור עקיבא?
חברת פח
משתתף בצערם של תושבי פרוזדור ירושלים
נו זה ברוראוטובוס תוצרת טורקיה ואוטובוס תוצרת טורקיה מורכב מחלקים בארץ בהארגז/מרכבים זה לא אותו דבר
לא מזמן הייתי ברחבי טורקיה (וגם על YHT) ולא היה נראה שהאוטובוסים עומדים להתפרק
צפה בקובץ המצורף 5244
איזה שטויות. האוטובוסים של וולוו, סקאניה ומאן שמורכבים בארץ הם ממש סבבה. "מרכבים BRT" דגם אוטובוס פשוט מעולה, מהכי טובים שהיו כאן. המאנים העירוניים החדשים (יחסית) של הארגז גם הם אוטובוסים מצויינים.נו זה ברור
הרכבה ישראלית שווה ל.....
הבעיה זה הכוח שההסתדרות נותנת להם ומגבה אותם
ההרכבה בארץ דווקא טובה ואני בעד חיזוק התעשייה הישראלית. ברכישה של אוטובוסים מוגמרים מחו"ל מפעלי ההרכבה הישראליים נפגעים.איזה שטויות. האוטובוסים של וולוו, סקאניה ומאן שמורכבים בארץ הם ממש סבבה. "מרכבים BRT" דגם אוטובוס פשוט מעולה, מהכי טובים שהיו כאן. המאנים העירוניים החדשים (יחסית) של הארגז גם הם אוטובוסים מצויינים.
עם סימון במפות ואפליקציות זו בעיה, צבע של קווי לילהמעניין איך תיראה הצביעה אבל ממליץ להם בחום להשתמש בצביעה סגולה. אף מפעיל לא משתמש בצבע הזה.
באפליקציות הסימון הוא לפי צבע המפעיל. במפות צריך לסמן לדעתי לפי סוג הקו לפני שגוגל החליטה לסמן צבע לפי מפעיל.עם סימון במפות ואפליקציות זו בעיה, צבע של קווי לילה
בטח אדום, לבן וכתוםחברת "תנופה" שניסתה להתמודד על מכרזים במשך שנים סוף סוף זכתה.
מעניין איך תיראה הצביעה אבל ממליץ להם בחום להשתמש בצביעה סגולה. אף מפעיל לא משתמש בצבע הזה.
מאיה תורס שהיא אחת מהשותפות בתנופה בעלת איזשהו ניסיון בתח"צ עקב היותה קבלן משנה של רמה תחבורה ציבורית גולן. אבל אני סקפטי שהכל יהיה מושלם מתחילת הפעלת האשכול.
לגבי נתיב אקספרס עדיף סולאריס ואוטוקאר(למרות ששמעתי שהמרכב די מתפרק) על גולדן דרגון שחלקם שם במצב זוועה עם תחזוקה לקויה למדי.
לא חושב שתהיה בעייה מהותית לנתיב עם האשכול. כבר מפעילה רשת שלמה של קווי מהדרין ויש את צפת שחלק גדול מתושביה חרדים.
בגלל שזה מאיה תורס אפשר לצבוע בצבעי הדבורה מאיה צהוב ושחורחברת "תנופה" שניסתה להתמודד על מכרזים במשך שנים סוף סוף זכתה.
מעניין איך תיראה הצביעה אבל ממליץ להם בחום להשתמש בצביעה סגולה. אף מפעיל לא משתמש בצבע הזה.
מאיה תורס שהיא אחת מהשותפות בתנופה בעלת איזשהו ניסיון בתח"צ עקב היותה קבלן משנה של רמה תחבורה ציבורית גולן.
ההרכבה בארץ דווקא טובה ואני בעד חיזוק התעשייה הישראלית. ברכישה של אוטובוסים מוגמרים מחו"ל מפעלי ההרכבה הישראליים נפגעים
... ואז קונים אוטובוסים תוצרת סין שמתפרקים לא אחרי פחות משנה על הכביש. שורדים הרבה פחות מהאוטובוסים הישראלים, הכיסאות בסיניים הכי לא נוחים שראיתי, נסיעה רועשת מלאה שקשוקים מהחלונות וחלקי המתכת, דלתות איטיות שלוקח להן יחסית המון זמן להיפתח ולהיסגר (מה שמאריך את הdwell time בתחנות). צריך להשקיע בנוסעי האוטובוסים ולקנות אוטובוסים טובים, גם אם הם יקרים יותר. כמו הסולאריס שהביאו, הביאו אותם מגומרים מפולין והם היו מעולים.אל תשכח , או שאולי אינך זוכר , לפני שנים רבות היתה כתבת בטלויזיה על כך שאוטובוסים בהרכבה מקומית יקרים יותר מאוטובוסים מוגמרים
יתרה על כן הוצגו אוטובוסים רבים באותה כתבה שהם רק חצי שנה על הכביש וכבר מתפרקים ומתרופפים חלקים רבים באוטובוסים המורכבים
אגב סירבה לזה , והודיעה שתקנה רק מוגמרים.
כמובן שמפעלי ההרכבה גייסו לעזרתם את ההסתדרות שאיימה בהשבתת המשק אם כך יהיה , אבל אותה הסתדרות לא ידעה להסביר את החזירות במחירים של המורכבים לעומת המוגמרים . כמובן שאותה הסתדרות לא ידעה להסביר למה איכות ההרכבה כ"כ נחותה.
לפי מחקר של עמותת ‘בצדק’ בשיתוף ארגון ‘תחבורה בדרך שלנו’, פערי העלות בין אוטובוס שהורכב בחו”ל ומיובא לארץ לאוטובוס המורכב בישראל עשויים להגיע לכדי 40%. את הפער כמובן משלמים כולנו, בין אם באמצעות הסבסוד הכבד של המדינה לתחבורה ציבורית ובין אם בעלות הנסיעה. אלא שכאמור הבעיה אינה נעוצה רק בהחלטת בית המשפט, אלא גם בתקנות חובת המכרזים מהעדיפות תוצרת מקומית על פני ייבוא.
הטיעון הרווח בעד הגנה על תוצרת מקומית הוא שייצוא הוא דבר טוב המכניס כסף למדינה ואילו ייבוא הוא דבר רע המוציא המחליש את הכלכלה המקומית. טענה זו הופרכה במספר מקרים, כפי שפורט בנייר מדיניות של אסף צימרינג ופרופ’ עומר מואב שהראה כי ייבוא וייצוא קשורים אחד לשני בשוויון כמעט מלא. כלומר, יותר ייבוא משמעו גם יותר ייצוא בענפים אחרים ולהיפך, כך שלמעשה אין שום טעם בלמנוע ייבוא או לעודד ייצוא.
אלא שלהגנה על תוצרת מקומית לא רק שאין ערך כלכלי אלא יש בה גם כדי להזיק. כפי שהסביר עקרון היתרון היחסי שפיתח דוד ריקארדו, לכל משק יש יתרונות בהם עליו להתמחות כדי להפיק רווחה רבה יותר לכול, ומניעת תחרות פוגעת בתמריץ להתמחות. בנוסף, תחרות בינלאומית מתמרצת גם את התעשייה המקומית להשקיע בטכנולוגיות ובמיכון ובכך להתייעל והוזיל עלויות ייצור. היעדר תחרות בינלאומית פוגע בתמריץ של התעשייה המקומית להתייעל ולמעשה מונע ממנה להתקדם ולהתפתח, וכך פוגעת ההגנה על תוצרת מקומית בכלכלה במקום לפתח אותה.
כמו גם ראה כתבה בכלכליסט
"חוות הדעת הוכנה עבור יבואנית האוטובוסים UBSI במסגרת בג"ץ שבו ביקשה החברה לחייב את המדינה לבטל את חובת רכש גומלין במכרזים להפעלת קווי אוטובוס. לפי הכתוב בה, הנזק למשק הישראלי הוא לפחות 80 מיליון שקל בשנה והוא נובע מכך שאוטובוס מיובא מתוצרת אירופית עולה לפחות 80 אלף שקל פחות מאשר אוטובוס באיכות דומה שמורכב בישראל."
כלכליסט
את כל מה שכתוב כבר אמרתי לפני 15 שנים, הכל צפוי.משבר הזכויות של נהגי האוטובוסים: "30 שנה במקצוע עם ותק של עד 5 שנים"
השבוע הודיע משרד התחבורה על החלפת מפעילות התחבורה הציבורית באיזור בית שמש ופרוזדור ירושלים. כעת הנהגים חוששים כי לא יקלטו בחברה החדשה, וגם אם כן, יאבדו את הוותק ואיתו זכויות סוציאליות רבות. נהג מבית שמש: "אין לנו אפילו ועד בחברה החדשה"
משבר הזכויות של נהגי האוטובוסים: "30 שנה במקצוע עם ותק של עד 5 שנים"
השבוע הודיע משרד התחבורה על החלפת מפעילות התחבורה הציבורית באיזור בית שמש ופרוזדור ירושלים. כעת הנהגים חוששים כי לא יקלטו בחברה החדשה, וגם אם כן, יאבדו את הוותק ואיתו זכויות סוציאליות רבות. נהג מבית שמש: "אין לנו אפילו ועד בחברה החדשה"www.ynet.co.il
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.