הולכת שולל של ציבור..

יסמין 11

New member
הולכת שולל של ציבור..

יש פה התעלמות מוחלטת מכל המפלגות הקטנות שאמרו לפני הבחירות שימליצו על ביבי. אני הצבעתי ליכוד אך כל משפחתי הצביעה לבית היהודי - מתוך רצון שביבי יהיה ראש ממשלה , אך רצו ביטוי לדת. אם מישהו היה אומר לכל מצביעי הבית היהודי, האיחוד הלאומי, חלק מש"ס וחלק מישראל ביתנו שלאחר הבחירות יתעלמו מהם ויסתכלו נטו על כך שקדימה קיבלה יותר מהליכוד - אני יכולה להבטיח לכם שכולם היו מצביעים ליכוד. ההצבעה למפלגות קטנות כמו הבית היהודי והאיחוד הלאומי היתה מתוך אמונה בבנימין נתניהו ודרכו, ועכשיו בכלל לא סופרים אותם וכולם מדברים ברצינות על כך שאולי ציפי תהיה ראש ממשלה כי קיבלה יותר. ההצבעה למפלגות הקטנות נעשתה מתוך הכרת החוק שאומר שמסתכלים על גושים ואם הגוש הימני גדול יותר - ביבי מנצח. מדוע לפני הבחירות דיברו על גושים ואחרי הבחירות מתעלמים מהם לחלוטין?
 

UKjewishboy

New member
מסכים ../images/Emo45.gif

חבל שלא יכלתי להגיע לישראל, כמה חבל, רציתי להצביע ליכוד. להבא הליכוד צריך לשים פה ושם במפלגה כמה אנשים דתיים ושכל מי שתומך בהם יצביע ליכוד ונוכל לראות 50 מנדטים לליכוד ולגמור את זה. אם במקום המפלגות הדתיות, ש"ס, ליברמן הייתה מפלגה אחת מאוחדת הכל היה נראה יותר טוב. כל הפלגים האלה לא ממש תורמים לעם.
 
למה הולכת שולל?

ביבי יכול להקים ממשלה עם 65 חכי"ם ולשים ז**ן על ה"נצחון" של ציפי לבני. קולות המחנה הלאומי לא הלכו לפח
 

יסמין 11

New member
מדברים מאוד ברצינות

על זה שהנשיא יטיל את הרכבת הממשלה על לבני בגלל שהיא המפלגה הגדולה. ולכן כתבתי שזו הולכת שולל.כי אם היו יודעים שכך זה יהיה כולם היו מצביעים לביבי.
 
הנשיא הוא חותמת גומי

הוא יתן את מלכת הרכבת הממשלה למי שיש לו מעל ל61 חברי כנסת. הרי המפלגות באות לנשיא וממליצות לו על המועמד לרוה"מ - מי שימליצו עליו יותר מ61 חברי כנסת אותו הנשיא ימנה להרכיב ממשלה - כי רק הוא יכול - לא מסובך.
 
קשה לי לראות מצב שלא

ליברמן לא יכנס לממשלה בלי הליכוד, ולו רק בגלל שהוא יאכזב בכך את כל הבוחרים שלו וימחק בבחירות הבאות. ליברמן לא מתאבד פוליטי, הוא רוצה להגדיל את כוחו בבחירות הבאות, כשפישזה נראה יהיו בעוד שנה-שנתיים.
 
הבוחרים של ליברמן

יהיו מאושרים אם יהיה שר הבטחון של ליבני, והגרעין הקשה והגדול שלו, הציבור הרוסי, יהיה מאושר אם יעביר חקיקה חילונית. בוודאי שלא מדובר בממשלה בלי הליכוד, ממשלה בלי הליכוד היא בכלל לא אפשרית. השאלה היא מי עומד בראש, או האם יש רוטציה.
 

בדנתמ

New member
אגב, הערה קטנה:

אם את תומכת של ברק, עדיף לך שביבי יעמוד בראש ולא לבני. לבני ומפלגתה אולי נוטים שמאלה יותר, אך הדלק האמיתי שמניע אותם הוא הכותרות המחמיאות בעיתונים והאינטרסטים האישיים שלהם. הממשלה הזאת גם ככה לא תאריך ימים וביבי הוא ימין מאוד מתון. אני חושב שבסופו של דבר עדיף לך בתור אשת שמאל ממשלה בהנהגה ימנית מתונה ולא בהנהגת יועצי התקשורת. סה"כ הרכב הממשלה יהיה אותו הרכב גם ככה, אז לפחות עדיף לקבל אנשים טיפה יותר שקולים וטיפה פחות מושחתים מאחורי ההגה הראשי.
 
לא מדברים, עושים ספינים.

אם ליברמן ימליץ על נתניהו, לא יעזור לקדימה שהיא המפלגה הגדולה. היא תגיע ישירות לפח האשפה ההסטורי למפלגות מרכז.
 

בדנתמ

New member
נכון, למעט תיוגם כמרכז.

קדימה הם שמאל מדיני וימין כלכלי. זה לא עושה אותם מרכז. במיוחד לאור העובדה שמה שמניע אותם לימין הכלכלי והחברתי הוא חמדנות אישית ועסקנות מהצד, ומה שמניע אותם לשמאל המדיני הוא פאנל של יועצי תקשורת, נטייתה של התקשורת ברובה שמאלה וכד'. הם למעשה מפלגה שרובה (לא מתיימר להכליל פה או משהו כזה) מורכבת ממושחתים אופורטוניסטיים שרק רוצים להיאחז בכיסא וביוקרה הפוליטית. לא הייתי מחמיא להם וקורא להם שמאל או ימין, ובטח שלא מרכז. הליכוד הוא ימין-מרכז, העבודה שמאל-מרכז. גם ישראל ביתנו ברוב הנושאים היא ימין-מרכז, אפילו יותר מרכז מהליכוד. מלפגת מרכז אמיתית וטהורה אין לנו היום על המפה הפוליטית לצערי.
 

יניבל1

New member
פרס לא יכול לעשות מה שבראש שלו

הרי אז הוא כבר היה מעדיף למנות את ברק לראש ממשלה לא? בסופו של דברראש ממשלה צריך רוב של 61 כנסת כי בלי זה הממשלה לא תוכל לזוז סנטימטר . לציפי לבני אין את זה .
 
אם ליברמן חובר לליבני

לראש הממשלה שלנו קוראים ציפורה מלכה. תהנו ממה שבישלתם, מצביעי קדימה יקרים.
 

bachner1

New member
לא נכון

גם אם ישראל ביתנו תמליץ על לבני- לא יהיו לה 61 תומכים, כי הערבים ומרצ לא ימליצו עליה. וגם העבודה כנראה שלא כי הם הודיעו שיישבו באופוזיציה. אם ליברמן ימליץ על לבני נראה לי אין ברירה אלא רוטציה...
 

יניבל1

New member
העבודה יכולה להמליץ על לבני

זה לא סותר את זה שהיא תשב באופוזיציה
 

bachner1

New member
במקרה כזה היא לא תצליח להקים קואליציה...

הליכוד יסכים להיכנס לממשלת ליבני רק עם רוטציה, היחימוביצ'ים והפינסים לא יתנו לעבודה להיכנס לממשלה עם ליברמן, שלא נדבר על מרצ, ומפלגות הימין לא ייכנסו לממשלהב "שמאלנית" של לבני. כך שהיא תיתקע עם ליברמן, ואולי יהדות התורה. זה לא מספיק בשביל להרכיב קואליציה. היא תצטרך את הליכוד- והוא ייכנס כאמור רק עם רוטציה.
 

UKjewishboy

New member
אני איתך, רק תנו לביבי להיות ראש ממשלה!

אני רוצה מה שאתה רוצה, לא אכפת לי איך, אם קולות המחנה הלאומי לא הלכו לפח זה טוב אבל לא רוצה לראות את מדינת ישראל בראשות "קדימה", נמאס מקדימה!!
 
הבעיה שלכם היא לא עם הבית היהודי

אלא עם ליברמן. מי שהצביע לליברמן בשביל שישחק את ביבי ימינה, שלא יבכה יותר מדי על כך שהוא יתעורר מחר לממשלת רוטציה עם ליבני. מגיע לכם, מסריח לכולנו. מה שנקרא.
 
למעלה