הולנד עם (כמעט) בן 5

astrid2

New member
הולנד עם (כמעט) בן 5

אנחנו מתכננים טיול להולנד עם בן ה-4.5 שלנו. (הוא יהיה אז יותר קרוב ל-5)
אז קודם כל, אם יש המלצות מניסיון אני אשמח לשמוע, הבנתי שהולנד אידיאלית לטיול עם ילדים.
דבר שני- אמא שלי, שהיא מדריכת טיולים בחו"ל בנוסף לשאר הדברים, וגם יצא לה לבקר בהולנד אומרת שאנחנו *חייבים* לקחת אותו לבית אנה פרנק. אני חושבת שזה ממש מוקדם לחשוף אותו לנושא כזה, במיוחד שהוא טיפוס קצת חרדתי ובזמן האחרון יש לנו המון שיחות על מוות ומי יכול להרוג אותנו

אני אישית כן הייתי רוצה לבקר שם, רק לא בטוחה שבא לי על השיחה איתו על זה אחר כך (ובמהלך כל הטיול... ) דעתכן?
 

kramerkaren

New member
עונה

תומר היה בדיוק בן 5 כשנסענו להולנד. אין ספק שהולנד מושלמת לילדים.
מדוראדם היה להיט, מוזיאון המדע באמסטרדם, חיטהורן עם השיט בתעלות, סאנסה זכאנס עם תחנות הרוח שמטפסים בהם והתלבושות- כולם נפלאים. אפטלינג סבבה אם כי מאכזב אחרי הפארקים של דיסני.
הלכנו לאנה פרנק, אבל אין לי מושג מה עבר לנו בראש או למה. הגדולה הייתה כמעט בת 8 והתעניינה בנושא, אני מאד רציתי. שוב - אין לי מושג למה לקחנו אותו. ביעבד נראה לי מיותר והזוי לחלוטין. לא שזה מפחיד, ואני לא מאמינה שהוא יבין את ההסברים, אבל באמת שמיותר לחלוטין.
תקני כרטיס און ליין, התור מאד קצר, ותיכנסי לבד. שבעלך ישאר עם הילד בפארק כלשהו (או במוזיאון המדע, את פשוט לוקחת מונית וזהו).
&nbsp
 

astrid2

New member
תודה! ושאלה:

מתי היה הטיול שלכם? באיזה חודש בשנה? איפה התאכסנתם?
מצד אחד מאוד מתאים לנו בסוף אוגוסט מבחינת עבודה וגם לקטן כבר אין קייטנה, אבל הבנתי שיש גם שם חופשת סוף שנה ועמוס מאוד וגם המחירים מתייקרים משמעותית.
עכשיו בודקים את האפשרות של יוני, רק חוששים שיהיה קצת קר...
&nbsp
 

kramerkaren

New member
נסענו באמצע אוגוסט

זה היה טיול משפחתי לכבוד יום הנישואין ה- 40 ל סבא וסבתא. ישנו ברביט היל לנדל, שהיה ממקום נפלא, ומאד נעים ונחמד. היה חשוב לנו מטבח. מודה שבדיעבד - לא ניצלנו את המקום בכלל, למרות שגיסי וגיסתי כן בחרו להישאר שם וליהנות מהבריכה וכו' כמה פעמים.
מזג האויר היה מעולה, מכנסיים וחולצה קצרים עם חולצה דקה מעל בבוקר ובערב. חוץ מיום אחד של שרב למות. שרב כמו שאנחנו מכירים מפה בהכי אביך ונורא שלו, אבל בלי מזגנים....
לא הרגשנו שהיה עמוס במיוחד. לא משהו לא צפוי ולא משהו שאי אפשר היה להתמודד איתו.
 

tallykr

New member
היינו בסוף אוגוסט

היה ממש קר וגשום כל הזמן. בקיצור, מזג האוויר ממש משתנה, קחו בחשבון וארזו בגדי חורף גם כן.
 
היינו ביולי

היו כמה ימים גשומים
סך הכל לבשנו בכל הימים בגדי חורף
עם אפשרות קילוף
 

shtuta 2

New member
מוסיפה

גם אנחנו ישנו ברביט היל, מקום מצויין לדעתי. בעיקר מכיוון שנותן לך את האפשרות לא לצאת ועדיין יהיה מעניין לילד ולכם. לפעמים מתחשק יום אוף כזה, לפעמים מסיימים פעילות בחוץ מוקדם ורוצים לבלות חצי יום בנחת וזה מקום מושלם לזה, או סתם יום גשם (משחקיה, בריכה, מגרשי משחקים,רכיבה על אופניים וכ).
גם אנחנו היינו ביוני. הבעיה בהולנד זה לא הקור אלא הגשם,ומהבחינה הזו אין לך שום אפשרות לחזות, לא באוגוסט ולא ביוני...
 

astrid2

New member
אנחנו בדיוק מזמינים ברביט היל

איזה בית הזמנתם? רצינו להזמין איזה בית כזה שיש בו גם חדר משחקים לילד אבל הוא ממש מרוחק לפי המפה מאזור המרכזי ואני תוהה אם זה ריאלי...
 
למעלה