הונחה אבן הפינה לרכבל לטכניון ולאוניברסיטה

shovaly23

New member
הונחה אבן הפינה לרכבל לטכניון ולאוניברסיטה

עשר שנים וחצי לאחר שאושרה התוכנית המאפשרת את הקמתו של פרויקט הרכבל, נערך אתמול טקס הנחת אבן הפינה לפרויקט שינוע מהצ'ק פוסט לטכניון ולאוניברסיטה. באירוע הציגה עיריית חיפה תחזית למספר המשתמשים ברכבל בכל שנת פעילות: כשני מיליון נוסעים.
בטקס שהתקיים בקמפוס הטכניון השתתפו שר התחבורה ישראל כץ, ראש העיר חיפה יונה יהב, מנכ"ל חברת יפה נוף אבישי כהן, נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא וסגן נשיא האוניברסיטה ברוך מרזן.
העירייה הודיעה כי הפרויקט, שעלותו נאמדת ב-280 מיליון שקל, יוצא לדרך וכי הקמתו תסתיים בעוד שלוש שנים.
 

ruven7

Active member
נשמע בומבסטי ומיותר

מספר תחנות מוגבל ובעיקר לאוכלוסיות מסויימות
אני לא יודע להעריך את מספר המשתמשים העתידי אבל 2 מליון בשנה-כמעט 5500 ליום כולל שבתות וחגים-נשמע מופרז.
 

shovaly23

New member
במידה ויפעל בימי שבת יכול להיות אטרקציה טובה.

בשילוב מטרונית קו 1 שפועלת בשבת.
מהאוינברסיטה במרחק הליכה אפשר ללכת לחי פארק כרמל.
 
כנראה אף פעם לא היית

בחי - בר בכרמל ....
מדובר בירידה לא פשוטה בכלל להליכה מהאוניברסיטה (ובחזור בכלל ....).

ולמה שיפעל בשבת? הרי מיועד להסעת סטודנטים. ספק מה תהיה התדירות בשישי.

ולשווק מיזם יקר כ"כ כאטרקציה - זה בטח לא כלכלי.
 

shovaly23

New member
יצא לי מספר פעמים להיות בחי פארק בכרמל.

ובחלקם לעשות את הירידה ואת העליה ברגל.
לכל דבר כשרצים אפשר למצוא פיתרון,כגון שאטל פנימי מהרכבל לחי פארק.
לא טוען שצריך לשווק את זה כאטרקציה,אבל בימי שבת אפשר להשתמש בו ככזה.
לפי עיריית חיפה "הרכבל יפעל בכל ימי השבוע בהם פועלת תחבורה ציבורית",דהיינו לראות שאף חרדי לא קופץ וזה גם יעבוד בשבת כמו חלק מהתחבורה הציבורית.
ולמה שיפעל בשבת? הרי מיועד להסעת סטודנטים.
 

ruven7

Active member
מסכים לא בונים פרוייקט במאות מליונים

כאטרקציה
זו אמורה להיות מערכת הסעת המונים
ותהיה בעיקר לאוכלוסיה סטודנטיאלית
 
למעלה