הופעה של פרל ג'אם בארץ!! כנסו כולם.

NETAPOLI

New member
הופעה של פרל ג'אם בארץ!! כנסו כולם.

מעריצים יקרים , אני מניחה שכולכם בוודאי מייחלים לבואם של פרל ג'אם לארץ הקודש אובכן, במספר התבטאויות של סולן הלהקה (אדי ודר) הביע את רצונו ורצון הלהקה להופיע בארץ כמובן לשם כך אנו צריכים להראות את רצוננו בכך ולהוכיח להם שבסיבוב ההופעות הבא שלהם יהיה כדאי להם לכלול גם את ישראל. אני מבקשת ממכם , לכל מי שבאמת אכפת אנא הכנסו ל - http://www.ipetitions.com/petition/pearljam_to_israel/index.html (עצומה להבאה של פרל ג'אם לארץ) הפיצו את העצומה לכל מי שרק עולה ברוחכם , החתימו את שמכם כי זה באמת חשוב , ברגע שהעניין יעלה לתודעה הסיכויים שההופעה תתקים יעלו . (זה דורש רק דקה , באמת ) ובנינו , כולנו חולמים על הופעת רוק אמיתית בארץ כמו שמעולם לא חווינו, ובואו לא נחכה עד שהם יתפרקו או שהם יהפכו לנו לקשישים . http://www.ipetitions.com/petition/pearljam_to_israel/index.html הכנסו והחתימו את שמכם !
 

בדנתמ

New member
יש התבטאויות עדכניות כאלה שלו?

כי אחרי שבסופ"ש הזה הייתי חולה, אם בסופ"ש הבא אני אשמע שהם באים לארץ, זה יהיה העליה הכי תלולה בין שני סופ"שים אי פעם
ובקשר לעצומה, לא נעים לי להרוס מצבי רוח וזה, אבל שמת לב שזה מלפני כמעט שנתיים נכון? וזה מתייחס לסיבוב הופעות שלהם שכבר הסתיים לפי מה שהבנתי... לעומת זאת, אם את מכירה את האנשים שכתבו את זה או משהו כזה, אז אולי עדיף לנסח עצומה חדשה יותר שתתייחס ל2009? לי אין מושג איפה עושים כאלה דברים, והכי חשוב, איך מגישים אותם בסוף לנציגים הרלוונטיים של הלהקה, אחרת הייתי כותב אחת בעצמי...
 

Anuerysm

New member
אתה רציני? העצומות האלה ידועות ככשלון

הפעם היחידה שעצומה עבדה זה העצומה שקראה למיוז לבוא לישראל, והם באמת קבעו הופעה (רק חבל שהם ביטלו שבועיים אחרי)
 

NETAPOLI

New member
כנסו כולם .

האמת היא שלא , ובתכלס גם לי קשה להאמין שעצומה ממש תעזור להם לבוא.. אבל בכל מקרה , אני מנסה לעשות הכל כדי שזה יעלה למודעות של מעריצים שלהם שאיפשהו שכחו אותם ואנחנו לא עושים מספיק כדי לשכנע אותם שכדאי להם לבוא לארץ... הרבה מדינות עשו אותו דבר ום באו בסופו של דבר בכל מקרה .. אין פה מה להפסיד .. זה או שהם יבואו או שלא... ועדיף שכולנו נעשה משהו אפילו לפתוח עצומה חדשה.! (באותו אתר \ פייסבוק או כל דבר אחר..) ולגבי השאר- תגיבו את דעתכם על הנושא , כל דבר, זה חשוב!
 

בדנתמ

New member
למרות שאם זה עדיין רלוונטי...

אני יותר מאשמח להפיץ את זה לכל העולם ואשתו. במיוחד לאשתו. יש לה קשרים עם אדי ודר
 
למעלה