הופקדה תוכנית המתאר לנמל תעופה חדש

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
הופקדה תוכנית המתאר לנמל תעופה חדש

הופקדה תוכנית המתאר לנמל תעופה חדש
הופקדה תוכנית המתאר לנמל תעופה חדש באילת בהקמת הנמל הבינלאומי החדש יושקעו 200 מיליון דולר. המכרז לתכנון וביצוע יתקיים בתחילת 2006 ומשך ביצוע הפרויקט עצמו יארך 3 שנים אלי סניור נמל התעופה הבינלאומי החדש של אילת שבהקמתו יושקעו כ-200 מיליון דולר, יצא לדרך. בתחילת השבוע הופקדה תוכנית המתאר המקומית של נמל התעופה החדש בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, מחוז דרום על ידי האגף לתכנון והנדסה של רשות שדות התעופה. ובינתיים אחרי הקיץ: שיפוץ בשדה התעופה אילת / ynet מסוע למטען ודלפקי צ'ק-אין יועברו לטרמינל הדרומי מבניין הטרמינל הישן בנתב"ג. אולמות הנוסעים יאוחדו ושטחם יוכפל (לכתבה המלאה) במקביל, מכינה רשות שדות התעופה תוכנית בינוי, פרוגרמות ומכרז לביצוע הפרויקט אשר תחילתו מותנה באישור תקציב לביצוע. היציאה למכרז תכנון וביצוע תעשה בתחילת 2006 ומשך ביצוע הפרויקט עצמו יארך 3 שנים. נמל התעופה החדש יחליף את הנמל הקיים באילת ואת הטרמינל האזרחי בעובדה, ויתן מענה, בנוסף לטיסות פנים ארציות ובינלאומיות, גם לתעופה הכללית ולמטענים. בנוסף, ישחרר נמל התעופה החדש את העיר אילת מההגבלות שמטיל הנמל הקיים על סביבתו ויאפשר את התפתחות העיר מבחינת פיתוחה הנדלני, הכלכלי והעסקי. נמל התעופה אילת יוקם בין הגבול הבינלאומי עם ירדן לכביש 90, בפתחת נחל רחם, כ-19 ק"מ צפונית לאילת. אתר זה נבחר כמיקום המועדף לנמל החדש בעיקר משיקולי שמירה על ערכי טבע ונוף. בשלב ראשון מתוכן הפרויקט לתת מענה לתנועה שנתית של 500 אלף נוסעים בינלאומיים ו-1.75 מיליון נוסעים פנים ארציים. הנמל יכלול מסלול באורך 3,600 מטרים, מסלול הסעה מקביל, עמדות חניה למטוסים, טרמינל נוסעים, מגדל פקוח, מכ"מ, אזורי תפעול ומערכת תחבורתית הכוללת מערך כבישים ומגרשי חניה לרווחת הנוסעים. תוכנית המתאר שומרת את האופציה להרחבת השדה, לכשיווצרו התנאים לכך וכמו כן תאפשר הקמת תחנת רכבת בסמוך לטרמינל. ווינט
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יפה מאוד ../images/Emo70.gif

הופקדה תוכנית המתאר לנמל תעופה חדש
הופקדה תוכנית המתאר לנמל תעופה חדש באילת בהקמת הנמל הבינלאומי החדש יושקעו 200 מיליון דולר. המכרז לתכנון וביצוע יתקיים בתחילת 2006 ומשך ביצוע הפרויקט עצמו יארך 3 שנים אלי סניור נמל התעופה הבינלאומי החדש של אילת שבהקמתו יושקעו כ-200 מיליון דולר, יצא לדרך. בתחילת השבוע הופקדה תוכנית המתאר המקומית של נמל התעופה החדש בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, מחוז דרום על ידי האגף לתכנון והנדסה של רשות שדות התעופה. ובינתיים אחרי הקיץ: שיפוץ בשדה התעופה אילת / ynet מסוע למטען ודלפקי צ'ק-אין יועברו לטרמינל הדרומי מבניין הטרמינל הישן בנתב"ג. אולמות הנוסעים יאוחדו ושטחם יוכפל (לכתבה המלאה) במקביל, מכינה רשות שדות התעופה תוכנית בינוי, פרוגרמות ומכרז לביצוע הפרויקט אשר תחילתו מותנה באישור תקציב לביצוע. היציאה למכרז תכנון וביצוע תעשה בתחילת 2006 ומשך ביצוע הפרויקט עצמו יארך 3 שנים. נמל התעופה החדש יחליף את הנמל הקיים באילת ואת הטרמינל האזרחי בעובדה, ויתן מענה, בנוסף לטיסות פנים ארציות ובינלאומיות, גם לתעופה הכללית ולמטענים. בנוסף, ישחרר נמל התעופה החדש את העיר אילת מההגבלות שמטיל הנמל הקיים על סביבתו ויאפשר את התפתחות העיר מבחינת פיתוחה הנדלני, הכלכלי והעסקי. נמל התעופה אילת יוקם בין הגבול הבינלאומי עם ירדן לכביש 90, בפתחת נחל רחם, כ-19 ק"מ צפונית לאילת. אתר זה נבחר כמיקום המועדף לנמל החדש בעיקר משיקולי שמירה על ערכי טבע ונוף. בשלב ראשון מתוכן הפרויקט לתת מענה לתנועה שנתית של 500 אלף נוסעים בינלאומיים ו-1.75 מיליון נוסעים פנים ארציים. הנמל יכלול מסלול באורך 3,600 מטרים, מסלול הסעה מקביל, עמדות חניה למטוסים, טרמינל נוסעים, מגדל פקוח, מכ"מ, אזורי תפעול ומערכת תחבורתית הכוללת מערך כבישים ומגרשי חניה לרווחת הנוסעים. תוכנית המתאר שומרת את האופציה להרחבת השדה, לכשיווצרו התנאים לכך וכמו כן תאפשר הקמת תחנת רכבת בסמוך לטרמינל. ווינט
יפה מאוד
 

orensaab

New member
אילת 2009 ../images/Emo35.gif

הופקדה תוכנית המתאר לנמל תעופה חדש
הופקדה תוכנית המתאר לנמל תעופה חדש באילת בהקמת הנמל הבינלאומי החדש יושקעו 200 מיליון דולר. המכרז לתכנון וביצוע יתקיים בתחילת 2006 ומשך ביצוע הפרויקט עצמו יארך 3 שנים אלי סניור נמל התעופה הבינלאומי החדש של אילת שבהקמתו יושקעו כ-200 מיליון דולר, יצא לדרך. בתחילת השבוע הופקדה תוכנית המתאר המקומית של נמל התעופה החדש בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, מחוז דרום על ידי האגף לתכנון והנדסה של רשות שדות התעופה. ובינתיים אחרי הקיץ: שיפוץ בשדה התעופה אילת / ynet מסוע למטען ודלפקי צ'ק-אין יועברו לטרמינל הדרומי מבניין הטרמינל הישן בנתב"ג. אולמות הנוסעים יאוחדו ושטחם יוכפל (לכתבה המלאה) במקביל, מכינה רשות שדות התעופה תוכנית בינוי, פרוגרמות ומכרז לביצוע הפרויקט אשר תחילתו מותנה באישור תקציב לביצוע. היציאה למכרז תכנון וביצוע תעשה בתחילת 2006 ומשך ביצוע הפרויקט עצמו יארך 3 שנים. נמל התעופה החדש יחליף את הנמל הקיים באילת ואת הטרמינל האזרחי בעובדה, ויתן מענה, בנוסף לטיסות פנים ארציות ובינלאומיות, גם לתעופה הכללית ולמטענים. בנוסף, ישחרר נמל התעופה החדש את העיר אילת מההגבלות שמטיל הנמל הקיים על סביבתו ויאפשר את התפתחות העיר מבחינת פיתוחה הנדלני, הכלכלי והעסקי. נמל התעופה אילת יוקם בין הגבול הבינלאומי עם ירדן לכביש 90, בפתחת נחל רחם, כ-19 ק"מ צפונית לאילת. אתר זה נבחר כמיקום המועדף לנמל החדש בעיקר משיקולי שמירה על ערכי טבע ונוף. בשלב ראשון מתוכן הפרויקט לתת מענה לתנועה שנתית של 500 אלף נוסעים בינלאומיים ו-1.75 מיליון נוסעים פנים ארציים. הנמל יכלול מסלול באורך 3,600 מטרים, מסלול הסעה מקביל, עמדות חניה למטוסים, טרמינל נוסעים, מגדל פקוח, מכ"מ, אזורי תפעול ומערכת תחבורתית הכוללת מערך כבישים ומגרשי חניה לרווחת הנוסעים. תוכנית המתאר שומרת את האופציה להרחבת השדה, לכשיווצרו התנאים לכך וכמו כן תאפשר הקמת תחנת רכבת בסמוך לטרמינל. ווינט
אילת 2009

או שסיפור נתב"ג 2000 יחזור על עצמו במהדורה שניה, של איחור בן מספר שנים בהשקה, וטרמינל ענק שהביקורת נגדו חזקה מהביקורת בעדו ?
 

אוריליו

New member
תגובה לאורן

אילת 2009

או שסיפור נתב"ג 2000 יחזור על עצמו במהדורה שניה, של איחור בן מספר שנים בהשקה, וטרמינל ענק שהביקורת נגדו חזקה מהביקורת בעדו ?
תגובה לאורן
למה הביקורת נגד הטרמינל החדש הקרוי נתב"ג 2000 חזקה מהביקורת בעד הטרמינל החדש מה כל כך גרוע בטרמינל החדש
 

lego man

New member
אתם יודעים מה קורה כשמגישים...

אילת 2009

או שסיפור נתב"ג 2000 יחזור על עצמו במהדורה שניה, של איחור בן מספר שנים בהשקה, וטרמינל ענק שהביקורת נגדו חזקה מהביקורת בעדו ?
אתם יודעים מה קורה כשמגישים...
אתם יודעים מה קורה כשמגישים תוכנית כזאת לועדות? מליון ואחת הסתיגויות תמיד יש איזו חיה בסכנה, ערעורים ועיכובים. טרמינל 3 בנתב"ג היה אמור להיות "עוקף בירוקרטיה" ותראו מתי התחילו העבודות. אני לא מאמין שהטרמינל החדש יהיה מוכן במועד שנרשם כאן. אך זו התקדמות לעומת אתמול אז מברוק לאילת.
 

Azazel

New member
הקדמתי אותך. ../images/Emo3.gif

הופקדה תוכנית המתאר לנמל תעופה חדש
הופקדה תוכנית המתאר לנמל תעופה חדש באילת בהקמת הנמל הבינלאומי החדש יושקעו 200 מיליון דולר. המכרז לתכנון וביצוע יתקיים בתחילת 2006 ומשך ביצוע הפרויקט עצמו יארך 3 שנים אלי סניור נמל התעופה הבינלאומי החדש של אילת שבהקמתו יושקעו כ-200 מיליון דולר, יצא לדרך. בתחילת השבוע הופקדה תוכנית המתאר המקומית של נמל התעופה החדש בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, מחוז דרום על ידי האגף לתכנון והנדסה של רשות שדות התעופה. ובינתיים אחרי הקיץ: שיפוץ בשדה התעופה אילת / ynet מסוע למטען ודלפקי צ'ק-אין יועברו לטרמינל הדרומי מבניין הטרמינל הישן בנתב"ג. אולמות הנוסעים יאוחדו ושטחם יוכפל (לכתבה המלאה) במקביל, מכינה רשות שדות התעופה תוכנית בינוי, פרוגרמות ומכרז לביצוע הפרויקט אשר תחילתו מותנה באישור תקציב לביצוע. היציאה למכרז תכנון וביצוע תעשה בתחילת 2006 ומשך ביצוע הפרויקט עצמו יארך 3 שנים. נמל התעופה החדש יחליף את הנמל הקיים באילת ואת הטרמינל האזרחי בעובדה, ויתן מענה, בנוסף לטיסות פנים ארציות ובינלאומיות, גם לתעופה הכללית ולמטענים. בנוסף, ישחרר נמל התעופה החדש את העיר אילת מההגבלות שמטיל הנמל הקיים על סביבתו ויאפשר את התפתחות העיר מבחינת פיתוחה הנדלני, הכלכלי והעסקי. נמל התעופה אילת יוקם בין הגבול הבינלאומי עם ירדן לכביש 90, בפתחת נחל רחם, כ-19 ק"מ צפונית לאילת. אתר זה נבחר כמיקום המועדף לנמל החדש בעיקר משיקולי שמירה על ערכי טבע ונוף. בשלב ראשון מתוכן הפרויקט לתת מענה לתנועה שנתית של 500 אלף נוסעים בינלאומיים ו-1.75 מיליון נוסעים פנים ארציים. הנמל יכלול מסלול באורך 3,600 מטרים, מסלול הסעה מקביל, עמדות חניה למטוסים, טרמינל נוסעים, מגדל פקוח, מכ"מ, אזורי תפעול ומערכת תחבורתית הכוללת מערך כבישים ומגרשי חניה לרווחת הנוסעים. תוכנית המתאר שומרת את האופציה להרחבת השדה, לכשיווצרו התנאים לכך וכמו כן תאפשר הקמת תחנת רכבת בסמוך לטרמינל. ווינט
הקדמתי אותך.
 

בועז ל

New member
זול בצורה מחשידה...

הופקדה תוכנית המתאר לנמל תעופה חדש
הופקדה תוכנית המתאר לנמל תעופה חדש באילת בהקמת הנמל הבינלאומי החדש יושקעו 200 מיליון דולר. המכרז לתכנון וביצוע יתקיים בתחילת 2006 ומשך ביצוע הפרויקט עצמו יארך 3 שנים אלי סניור נמל התעופה הבינלאומי החדש של אילת שבהקמתו יושקעו כ-200 מיליון דולר, יצא לדרך. בתחילת השבוע הופקדה תוכנית המתאר המקומית של נמל התעופה החדש בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, מחוז דרום על ידי האגף לתכנון והנדסה של רשות שדות התעופה. ובינתיים אחרי הקיץ: שיפוץ בשדה התעופה אילת / ynet מסוע למטען ודלפקי צ'ק-אין יועברו לטרמינל הדרומי מבניין הטרמינל הישן בנתב"ג. אולמות הנוסעים יאוחדו ושטחם יוכפל (לכתבה המלאה) במקביל, מכינה רשות שדות התעופה תוכנית בינוי, פרוגרמות ומכרז לביצוע הפרויקט אשר תחילתו מותנה באישור תקציב לביצוע. היציאה למכרז תכנון וביצוע תעשה בתחילת 2006 ומשך ביצוע הפרויקט עצמו יארך 3 שנים. נמל התעופה החדש יחליף את הנמל הקיים באילת ואת הטרמינל האזרחי בעובדה, ויתן מענה, בנוסף לטיסות פנים ארציות ובינלאומיות, גם לתעופה הכללית ולמטענים. בנוסף, ישחרר נמל התעופה החדש את העיר אילת מההגבלות שמטיל הנמל הקיים על סביבתו ויאפשר את התפתחות העיר מבחינת פיתוחה הנדלני, הכלכלי והעסקי. נמל התעופה אילת יוקם בין הגבול הבינלאומי עם ירדן לכביש 90, בפתחת נחל רחם, כ-19 ק"מ צפונית לאילת. אתר זה נבחר כמיקום המועדף לנמל החדש בעיקר משיקולי שמירה על ערכי טבע ונוף. בשלב ראשון מתוכן הפרויקט לתת מענה לתנועה שנתית של 500 אלף נוסעים בינלאומיים ו-1.75 מיליון נוסעים פנים ארציים. הנמל יכלול מסלול באורך 3,600 מטרים, מסלול הסעה מקביל, עמדות חניה למטוסים, טרמינל נוסעים, מגדל פקוח, מכ"מ, אזורי תפעול ומערכת תחבורתית הכוללת מערך כבישים ומגרשי חניה לרווחת הנוסעים. תוכנית המתאר שומרת את האופציה להרחבת השדה, לכשיווצרו התנאים לכך וכמו כן תאפשר הקמת תחנת רכבת בסמוך לטרמינל. ווינט
זול בצורה מחשידה...
 

0 8 9

New member
והשאלה הקטנטנה שמשום מה לא נשאלה פה

הופקדה תוכנית המתאר לנמל תעופה חדש
הופקדה תוכנית המתאר לנמל תעופה חדש באילת בהקמת הנמל הבינלאומי החדש יושקעו 200 מיליון דולר. המכרז לתכנון וביצוע יתקיים בתחילת 2006 ומשך ביצוע הפרויקט עצמו יארך 3 שנים אלי סניור נמל התעופה הבינלאומי החדש של אילת שבהקמתו יושקעו כ-200 מיליון דולר, יצא לדרך. בתחילת השבוע הופקדה תוכנית המתאר המקומית של נמל התעופה החדש בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, מחוז דרום על ידי האגף לתכנון והנדסה של רשות שדות התעופה. ובינתיים אחרי הקיץ: שיפוץ בשדה התעופה אילת / ynet מסוע למטען ודלפקי צ'ק-אין יועברו לטרמינל הדרומי מבניין הטרמינל הישן בנתב"ג. אולמות הנוסעים יאוחדו ושטחם יוכפל (לכתבה המלאה) במקביל, מכינה רשות שדות התעופה תוכנית בינוי, פרוגרמות ומכרז לביצוע הפרויקט אשר תחילתו מותנה באישור תקציב לביצוע. היציאה למכרז תכנון וביצוע תעשה בתחילת 2006 ומשך ביצוע הפרויקט עצמו יארך 3 שנים. נמל התעופה החדש יחליף את הנמל הקיים באילת ואת הטרמינל האזרחי בעובדה, ויתן מענה, בנוסף לטיסות פנים ארציות ובינלאומיות, גם לתעופה הכללית ולמטענים. בנוסף, ישחרר נמל התעופה החדש את העיר אילת מההגבלות שמטיל הנמל הקיים על סביבתו ויאפשר את התפתחות העיר מבחינת פיתוחה הנדלני, הכלכלי והעסקי. נמל התעופה אילת יוקם בין הגבול הבינלאומי עם ירדן לכביש 90, בפתחת נחל רחם, כ-19 ק"מ צפונית לאילת. אתר זה נבחר כמיקום המועדף לנמל החדש בעיקר משיקולי שמירה על ערכי טבע ונוף. בשלב ראשון מתוכן הפרויקט לתת מענה לתנועה שנתית של 500 אלף נוסעים בינלאומיים ו-1.75 מיליון נוסעים פנים ארציים. הנמל יכלול מסלול באורך 3,600 מטרים, מסלול הסעה מקביל, עמדות חניה למטוסים, טרמינל נוסעים, מגדל פקוח, מכ"מ, אזורי תפעול ומערכת תחבורתית הכוללת מערך כבישים ומגרשי חניה לרווחת הנוסעים. תוכנית המתאר שומרת את האופציה להרחבת השדה, לכשיווצרו התנאים לכך וכמו כן תאפשר הקמת תחנת רכבת בסמוך לטרמינל. ווינט
והשאלה הקטנטנה שמשום מה לא נשאלה פה
האם הארמון המעופף (או אולי הלימוזינה המעופפת) יוכל להמריא ולנחות שם? (אני מתכוון לאיירבוס A380 החדש)
 

orengoldner

New member
רק בחלומות שלנו../images/Emo160.gif

והשאלה הקטנטנה שמשום מה לא נשאלה פה
האם הארמון המעופף (או אולי הלימוזינה המעופפת) יוכל להמריא ולנחות שם? (אני מתכוון לאיירבוס A380 החדש)
רק בחלומות שלנו
 

omer87

New member
לנחות הוא תמיד יכול

והשאלה הקטנטנה שמשום מה לא נשאלה פה
האם הארמון המעופף (או אולי הלימוזינה המעופפת) יוכל להמריא ולנחות שם? (אני מתכוון לאיירבוס A380 החדש)
לנחות הוא תמיד יכול
נשאלת השאלה לגבי עצירה מוחלטת
לדעתי הוא יתאים להמראות ונתחיתות אם יבנה
 

0 8 9

New member
אבל זכור לי שקראתי בעיתון שבנתב"ג

לנחות הוא תמיד יכול
נשאלת השאלה לגבי עצירה מוחלטת
לדעתי הוא יתאים להמראות ונתחיתות אם יבנה
אבל זכור לי שקראתי בעיתון שבנתב"ג
2000 הוא לא יוכל לנחות כי המקום שם לא מותאם בשבילו (במטוס הזה יש דלת ישירה החוצה מהקומה השנייה):
 

levikon

New member
הבעיה בנתבג 2000 בנוגע למטוס הזה,

אבל זכור לי שקראתי בעיתון שבנתב"ג
2000 הוא לא יוכל לנחות כי המקום שם לא מותאם בשבילו (במטוס הזה יש דלת ישירה החוצה מהקומה השנייה):
הבעיה בנתבג 2000 בנוגע למטוס הזה,
זה רוחב דרכי הגישה. אין בעיה של אורך - המסלול הגדול הוא להערכתי יותר מ 3000 מ' (ותתקנו אותי אם אני טועה בבקשה). וגם אין בעיה של כובד - משקל המטוס מתפזר על פני כני נסע רבים, וגם עומק הבטון בשדה הוא אדיר. ובסופו של דבר אפשר להכין מדרגות עם שתי קומות. אם באמת צריכים את זה אז יעשו את זה. הבעיה היא שרוחב הכנפיים של המטוס גדול כל כך, שהוא מאוד מסורבל בשדה. ראית פעם איך מעבירים טורבינה של תחנת כח לדוגמא על הכביש המהיר? איך מעלים אותה ומורידים אותה במחלפים כי היא לא יכולה לעבור מתחת לגשרים? אותה הבעיה כאן. הממותה תוכל לנחות. אבל יהיה קשה מאוד לטפל בה ולהביא אותה למקום שצריך אותה, בלי לעצור את כל התנועה כמעט בשדה.
 

0 8 9

New member
ולכן שאלתי, האם בשדה תעופה החדש

הבעיה בנתבג 2000 בנוגע למטוס הזה,
זה רוחב דרכי הגישה. אין בעיה של אורך - המסלול הגדול הוא להערכתי יותר מ 3000 מ' (ותתקנו אותי אם אני טועה בבקשה). וגם אין בעיה של כובד - משקל המטוס מתפזר על פני כני נסע רבים, וגם עומק הבטון בשדה הוא אדיר. ובסופו של דבר אפשר להכין מדרגות עם שתי קומות. אם באמת צריכים את זה אז יעשו את זה. הבעיה היא שרוחב הכנפיים של המטוס גדול כל כך, שהוא מאוד מסורבל בשדה. ראית פעם איך מעבירים טורבינה של תחנת כח לדוגמא על הכביש המהיר? איך מעלים אותה ומורידים אותה במחלפים כי היא לא יכולה לעבור מתחת לגשרים? אותה הבעיה כאן. הממותה תוכל לנחות. אבל יהיה קשה מאוד לטפל בה ולהביא אותה למקום שצריך אותה, בלי לעצור את כל התנועה כמעט בשדה.
ולכן שאלתי, האם בשדה תעופה החדש
באילת יסדרו לו תשתית מתאימה בשבילו?
 

levikon

New member
השאלה היא למה?

ולכן שאלתי, האם בשדה תעופה החדש
באילת יסדרו לו תשתית מתאימה בשבילו?
השאלה היא למה?
אני לא רואה את אילת זקוקה לנמל תעופה שצריך לאכלס את ה A380. מקסימום זה את ה 777WL, וגם זה בהגזמה. אני אשמח כמובן אם הם יבנו אותו גדול ורחב בתשתית. אבל אילת זה לא HUB כמו, היטרו, אוה'יר, קנדי ואפילו לוטון
. זה פשוט נמל תעופה איזורי קטן. לא יותר מזה.
 

0 8 9

New member
איזורי קטן או בינלאומי גדול? ממה

השאלה היא למה?
אני לא רואה את אילת זקוקה לנמל תעופה שצריך לאכלס את ה A380. מקסימום זה את ה 777WL, וגם זה בהגזמה. אני אשמח כמובן אם הם יבנו אותו גדול ורחב בתשתית. אבל אילת זה לא HUB כמו, היטרו, אוה'יר, קנדי ואפילו לוטון
. זה פשוט נמל תעופה איזורי קטן. לא יותר מזה.
איזורי קטן או בינלאומי גדול? ממה
שאני קראתי בהודעה הראשית, מתכננים לבנות אותו מחדש, במקום אחר, ומדוע? כדי שמטוסים יותר גדולים יוכלו לנחות שם, והעיר הזאת תוכל לקבל תיירים ישר מחו"ל בדרך האויר, בלי להצטרך לנתב"ג...
 

levikon

New member
עדיין. היקף התנועה שם בשנה אחת

איזורי קטן או בינלאומי גדול? ממה
שאני קראתי בהודעה הראשית, מתכננים לבנות אותו מחדש, במקום אחר, ומדוע? כדי שמטוסים יותר גדולים יוכלו לנחות שם, והעיר הזאת תוכל לקבל תיירים ישר מחו"ל בדרך האויר, בלי להצטרך לנתב"ג...
עדיין. היקף התנועה שם בשנה אחת
טובה, לא עולה על כמות הנוסעים באוה'יר ביום אחד... צריך לחשוב בפרופורציות. הכוונה בנמל גדול יותר הוא כדי שמטוסים עם גוף רחב יוכלו לנחות שם בבטחה. לא ליותר מזה. בשביל מטוס של פעם בשבוע מצרפת גם לא צריך יותר מזה... זה לא לאס וגאס בסופו של דבר...
 

omer87

New member
מדובר בנמל בינלאומי

עדיין. היקף התנועה שם בשנה אחת
טובה, לא עולה על כמות הנוסעים באוה'יר ביום אחד... צריך לחשוב בפרופורציות. הכוונה בנמל גדול יותר הוא כדי שמטוסים עם גוף רחב יוכלו לנחות שם בבטחה. לא ליותר מזה. בשביל מטוס של פעם בשבוע מצרפת גם לא צריך יותר מזה... זה לא לאס וגאס בסופו של דבר...
מדובר בנמל בינלאומי
שיהווה "תחרות" לנתב"ג ואולי אף יחליפו בעתיד כנמל ראשי!!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה