הוצאת קיטור משולבת

מצב
הנושא נעול.

subatoi

New member
הוצאת קיטור משולבת

הוצאת קיטור משולבת
חשבתם פעם מה היה קורה אם היו דואגים לנו כמו שצריך? אם לא היינו חיים כל הזמן בסכנה קיומית שאם לא נדחף לרכבת הקלה מהר-מהר לפני שהדלתות יסגרו, נפספס את הרכבת, תרתי משמע? אם לא היינו חייבים להדחף בתור לאוטובוס כדי שיהיה לנו מקום לשבת? אם כל רגע בהמתנה בתור לא היינו בודקים מי עוקף אותנו ולמה, ואם יש לו ילד קטן על הידיים ככה שאפשר אולי לסלוח לו או שצריך להעיר לו?
מה היה קורה אם היו מספיק אוטובוסים/רכבות בהתאם לכמות הנוסעים, בלי הלחץ המטורף הזה, בלי היצר החייתי שזה מוציא מאיתנו. שלא לדבר על מה שזה מוציא מחיילים (וגם אזרחים) בימי ראשון בבוקר, כשאין מקום לזוז. למה צריך לפתוח את הבוקר ככה? למה צריך להתחיל את השבוע ככה? למה צריך לפתוח את הבוקר בנסיעה של שעה בעמידה, כי אין מספיק אוטובוסים או שהתדירות לא מספיקה? איזה אנשים יוצאים ממצבים כאלה? איזו חברה אנחנו מגדלים פה?

ובהמשך לזה - בסדר, החליטו להחזיר את הבידוק לתחנה המרכזית בירושלים. נגיד. לא נכנס לדיון הזה עכשיו. אבל למה לא להגדיל פעם אחת ולתמיד את מספר הכניסות? למה לא לארגן עוד מכונת שיקוף (כי השניה היא "רק לגיבוי"), רבאק? למה שלא יהיו שני מאבטחים שבודקים את הנכנסים בכניסה המזרחית, כמו שהיה עד לפני כמה חודשים? למה צריך להמתין את התור הארוך הזה בכל פעם כמו במדינת עולם שלישי? למה צריך להרגיש שאתה נדחף/נמעך/עומד לפספס את האוטובוס אם לא תרמה ותשכנע את המאבטחים להכניס אותך מהצד, למרות שאתה לא חייל / עובד בתחנה / חבר שלהם?

ואז, בסוף, אתה מגיע לאוטובוס. ומופתע שלמרות שזה אוטובוס של אגד, נפלת על אוטובוס עם פתחי אוורור קטנטנים. אתם מכירים אותם, שני ס"מ על שני ס"מ, שיוצא משם זרזיף של אוויר. בד"כ נפלתי על כאלה אוטובוסים בחברות הקטנות יותר, לא באגד. אבל חיכתה לי הפתעה "נעימה" היום.
מי לעזאזל הגאון שאישר לייבא אוטובוסים כאלה, עם זרזיף אוויר, למדינה שיש בה קיץ כזה? למדינה שכבר חודש הטמפ' לא ירדו מ-30 מעלות? מי חשב שזה מספיק אוורור, לעזאזל?
והתיאור של "זרזיף אוויר" הוא רלוונטי כשהמזגן עובד בכלל, כמובן. לפעמים הוא פשוט לא עובד, ולא משנה שאתה בנסיעה של שעה וחצי באמצע אוגוסט. כמו שהיה היום, נגיד?
למה מאפשרים לאוטובוסים נטולי מזגן לזוז אפילו סנטימטר בחודש אוגוסט? למה אין חוק נגד זה?

למה לתת לנו להרגיש כמו חיות ולא כמו בני אדם?
בעצם, גם לחיות לא מגיע שיתייחסו אליהן ככה.


ואלה רק חוויות היום הזה, עוד בלי לדבר על חוויות של תחב"צ למילואימניקים, או כל מיני חוויות משאר החיים, ויש הרבה.
אוף.
 

Simbbam

New member
מחזק את ידיך

הוצאת קיטור משולבת
חשבתם פעם מה היה קורה אם היו דואגים לנו כמו שצריך? אם לא היינו חיים כל הזמן בסכנה קיומית שאם לא נדחף לרכבת הקלה מהר-מהר לפני שהדלתות יסגרו, נפספס את הרכבת, תרתי משמע? אם לא היינו חייבים להדחף בתור לאוטובוס כדי שיהיה לנו מקום לשבת? אם כל רגע בהמתנה בתור לא היינו בודקים מי עוקף אותנו ולמה, ואם יש לו ילד קטן על הידיים ככה שאפשר אולי לסלוח לו או שצריך להעיר לו?
מה היה קורה אם היו מספיק אוטובוסים/רכבות בהתאם לכמות הנוסעים, בלי הלחץ המטורף הזה, בלי היצר החייתי שזה מוציא מאיתנו. שלא לדבר על מה שזה מוציא מחיילים (וגם אזרחים) בימי ראשון בבוקר, כשאין מקום לזוז. למה צריך לפתוח את הבוקר ככה? למה צריך להתחיל את השבוע ככה? למה צריך לפתוח את הבוקר בנסיעה של שעה בעמידה, כי אין מספיק אוטובוסים או שהתדירות לא מספיקה? איזה אנשים יוצאים ממצבים כאלה? איזו חברה אנחנו מגדלים פה?

ובהמשך לזה - בסדר, החליטו להחזיר את הבידוק לתחנה המרכזית בירושלים. נגיד. לא נכנס לדיון הזה עכשיו. אבל למה לא להגדיל פעם אחת ולתמיד את מספר הכניסות? למה לא לארגן עוד מכונת שיקוף (כי השניה היא "רק לגיבוי"), רבאק? למה שלא יהיו שני מאבטחים שבודקים את הנכנסים בכניסה המזרחית, כמו שהיה עד לפני כמה חודשים? למה צריך להמתין את התור הארוך הזה בכל פעם כמו במדינת עולם שלישי? למה צריך להרגיש שאתה נדחף/נמעך/עומד לפספס את האוטובוס אם לא תרמה ותשכנע את המאבטחים להכניס אותך מהצד, למרות שאתה לא חייל / עובד בתחנה / חבר שלהם?

ואז, בסוף, אתה מגיע לאוטובוס. ומופתע שלמרות שזה אוטובוס של אגד, נפלת על אוטובוס עם פתחי אוורור קטנטנים. אתם מכירים אותם, שני ס"מ על שני ס"מ, שיוצא משם זרזיף של אוויר. בד"כ נפלתי על כאלה אוטובוסים בחברות הקטנות יותר, לא באגד. אבל חיכתה לי הפתעה "נעימה" היום.
מי לעזאזל הגאון שאישר לייבא אוטובוסים כאלה, עם זרזיף אוויר, למדינה שיש בה קיץ כזה? למדינה שכבר חודש הטמפ' לא ירדו מ-30 מעלות? מי חשב שזה מספיק אוורור, לעזאזל?
והתיאור של "זרזיף אוויר" הוא רלוונטי כשהמזגן עובד בכלל, כמובן. לפעמים הוא פשוט לא עובד, ולא משנה שאתה בנסיעה של שעה וחצי באמצע אוגוסט. כמו שהיה היום, נגיד?
למה מאפשרים לאוטובוסים נטולי מזגן לזוז אפילו סנטימטר בחודש אוגוסט? למה אין חוק נגד זה?

למה לתת לנו להרגיש כמו חיות ולא כמו בני אדם?
בעצם, גם לחיות לא מגיע שיתייחסו אליהן ככה.


ואלה רק חוויות היום הזה, עוד בלי לדבר על חוויות של תחב"צ למילואימניקים, או כל מיני חוויות משאר החיים, ויש הרבה.
אוף.
מחזק את ידיך
ושולח אותך לקרוא את מה שכתבתי בפורום יפן, כי זה כן איכשהו מתקשר לזה.

http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=830&messageid=163222387
 

Ma†an

New member
לא קשור, אבל ליודעי דבר:

הוצאת קיטור משולבת
חשבתם פעם מה היה קורה אם היו דואגים לנו כמו שצריך? אם לא היינו חיים כל הזמן בסכנה קיומית שאם לא נדחף לרכבת הקלה מהר-מהר לפני שהדלתות יסגרו, נפספס את הרכבת, תרתי משמע? אם לא היינו חייבים להדחף בתור לאוטובוס כדי שיהיה לנו מקום לשבת? אם כל רגע בהמתנה בתור לא היינו בודקים מי עוקף אותנו ולמה, ואם יש לו ילד קטן על הידיים ככה שאפשר אולי לסלוח לו או שצריך להעיר לו?
מה היה קורה אם היו מספיק אוטובוסים/רכבות בהתאם לכמות הנוסעים, בלי הלחץ המטורף הזה, בלי היצר החייתי שזה מוציא מאיתנו. שלא לדבר על מה שזה מוציא מחיילים (וגם אזרחים) בימי ראשון בבוקר, כשאין מקום לזוז. למה צריך לפתוח את הבוקר ככה? למה צריך להתחיל את השבוע ככה? למה צריך לפתוח את הבוקר בנסיעה של שעה בעמידה, כי אין מספיק אוטובוסים או שהתדירות לא מספיקה? איזה אנשים יוצאים ממצבים כאלה? איזו חברה אנחנו מגדלים פה?

ובהמשך לזה - בסדר, החליטו להחזיר את הבידוק לתחנה המרכזית בירושלים. נגיד. לא נכנס לדיון הזה עכשיו. אבל למה לא להגדיל פעם אחת ולתמיד את מספר הכניסות? למה לא לארגן עוד מכונת שיקוף (כי השניה היא "רק לגיבוי"), רבאק? למה שלא יהיו שני מאבטחים שבודקים את הנכנסים בכניסה המזרחית, כמו שהיה עד לפני כמה חודשים? למה צריך להמתין את התור הארוך הזה בכל פעם כמו במדינת עולם שלישי? למה צריך להרגיש שאתה נדחף/נמעך/עומד לפספס את האוטובוס אם לא תרמה ותשכנע את המאבטחים להכניס אותך מהצד, למרות שאתה לא חייל / עובד בתחנה / חבר שלהם?

ואז, בסוף, אתה מגיע לאוטובוס. ומופתע שלמרות שזה אוטובוס של אגד, נפלת על אוטובוס עם פתחי אוורור קטנטנים. אתם מכירים אותם, שני ס"מ על שני ס"מ, שיוצא משם זרזיף של אוויר. בד"כ נפלתי על כאלה אוטובוסים בחברות הקטנות יותר, לא באגד. אבל חיכתה לי הפתעה "נעימה" היום.
מי לעזאזל הגאון שאישר לייבא אוטובוסים כאלה, עם זרזיף אוויר, למדינה שיש בה קיץ כזה? למדינה שכבר חודש הטמפ' לא ירדו מ-30 מעלות? מי חשב שזה מספיק אוורור, לעזאזל?
והתיאור של "זרזיף אוויר" הוא רלוונטי כשהמזגן עובד בכלל, כמובן. לפעמים הוא פשוט לא עובד, ולא משנה שאתה בנסיעה של שעה וחצי באמצע אוגוסט. כמו שהיה היום, נגיד?
למה מאפשרים לאוטובוסים נטולי מזגן לזוז אפילו סנטימטר בחודש אוגוסט? למה אין חוק נגד זה?

למה לתת לנו להרגיש כמו חיות ולא כמו בני אדם?
בעצם, גם לחיות לא מגיע שיתייחסו אליהן ככה.


ואלה רק חוויות היום הזה, עוד בלי לדבר על חוויות של תחב"צ למילואימניקים, או כל מיני חוויות משאר החיים, ויש הרבה.
אוף.
לא קשור, אבל ליודעי דבר:
במידה וקיבלתי דו"ח חנייה במקום שבו המדרכה אינה מסומנת כלל (לא לבן כחול ולא לבן אדום) האם אני מחויב לשלם את הדו"ח?
במקום אמנם יש שלט. אבל ניתן וקל לפספס אותו (אני לא כזה עאוור) אך החוק מחייב שהמדרכה תהיה צבועה לפחות?

תודה.
 

alantan

New member
עד כמה שזכור לי, מספיק שישנו שלט

לא קשור, אבל ליודעי דבר:
במידה וקיבלתי דו"ח חנייה במקום שבו המדרכה אינה מסומנת כלל (לא לבן כחול ולא לבן אדום) האם אני מחויב לשלם את הדו"ח?
במקום אמנם יש שלט. אבל ניתן וקל לפספס אותו (אני לא כזה עאוור) אך החוק מחייב שהמדרכה תהיה צבועה לפחות?

תודה.
עד כמה שזכור לי, מספיק שישנו שלט
 
איזה שלט?

לא קשור, אבל ליודעי דבר:
במידה וקיבלתי דו"ח חנייה במקום שבו המדרכה אינה מסומנת כלל (לא לבן כחול ולא לבן אדום) האם אני מחויב לשלם את הדו"ח?
במקום אמנם יש שלט. אבל ניתן וקל לפספס אותו (אני לא כזה עאוור) אך החוק מחייב שהמדרכה תהיה צבועה לפחות?

תודה.
איזה שלט?
אם זה תמרור שאוסר חניה אז הוא מחייב.

אם זה סתם שלט מרובע שרשום עליו לא לחנות. אז לא מחייב כלום
 

Citizen Y

New member
הודעת מרמור משובחת


הוצאת קיטור משולבת
חשבתם פעם מה היה קורה אם היו דואגים לנו כמו שצריך? אם לא היינו חיים כל הזמן בסכנה קיומית שאם לא נדחף לרכבת הקלה מהר-מהר לפני שהדלתות יסגרו, נפספס את הרכבת, תרתי משמע? אם לא היינו חייבים להדחף בתור לאוטובוס כדי שיהיה לנו מקום לשבת? אם כל רגע בהמתנה בתור לא היינו בודקים מי עוקף אותנו ולמה, ואם יש לו ילד קטן על הידיים ככה שאפשר אולי לסלוח לו או שצריך להעיר לו?
מה היה קורה אם היו מספיק אוטובוסים/רכבות בהתאם לכמות הנוסעים, בלי הלחץ המטורף הזה, בלי היצר החייתי שזה מוציא מאיתנו. שלא לדבר על מה שזה מוציא מחיילים (וגם אזרחים) בימי ראשון בבוקר, כשאין מקום לזוז. למה צריך לפתוח את הבוקר ככה? למה צריך להתחיל את השבוע ככה? למה צריך לפתוח את הבוקר בנסיעה של שעה בעמידה, כי אין מספיק אוטובוסים או שהתדירות לא מספיקה? איזה אנשים יוצאים ממצבים כאלה? איזו חברה אנחנו מגדלים פה?

ובהמשך לזה - בסדר, החליטו להחזיר את הבידוק לתחנה המרכזית בירושלים. נגיד. לא נכנס לדיון הזה עכשיו. אבל למה לא להגדיל פעם אחת ולתמיד את מספר הכניסות? למה לא לארגן עוד מכונת שיקוף (כי השניה היא "רק לגיבוי"), רבאק? למה שלא יהיו שני מאבטחים שבודקים את הנכנסים בכניסה המזרחית, כמו שהיה עד לפני כמה חודשים? למה צריך להמתין את התור הארוך הזה בכל פעם כמו במדינת עולם שלישי? למה צריך להרגיש שאתה נדחף/נמעך/עומד לפספס את האוטובוס אם לא תרמה ותשכנע את המאבטחים להכניס אותך מהצד, למרות שאתה לא חייל / עובד בתחנה / חבר שלהם?

ואז, בסוף, אתה מגיע לאוטובוס. ומופתע שלמרות שזה אוטובוס של אגד, נפלת על אוטובוס עם פתחי אוורור קטנטנים. אתם מכירים אותם, שני ס"מ על שני ס"מ, שיוצא משם זרזיף של אוויר. בד"כ נפלתי על כאלה אוטובוסים בחברות הקטנות יותר, לא באגד. אבל חיכתה לי הפתעה "נעימה" היום.
מי לעזאזל הגאון שאישר לייבא אוטובוסים כאלה, עם זרזיף אוויר, למדינה שיש בה קיץ כזה? למדינה שכבר חודש הטמפ' לא ירדו מ-30 מעלות? מי חשב שזה מספיק אוורור, לעזאזל?
והתיאור של "זרזיף אוויר" הוא רלוונטי כשהמזגן עובד בכלל, כמובן. לפעמים הוא פשוט לא עובד, ולא משנה שאתה בנסיעה של שעה וחצי באמצע אוגוסט. כמו שהיה היום, נגיד?
למה מאפשרים לאוטובוסים נטולי מזגן לזוז אפילו סנטימטר בחודש אוגוסט? למה אין חוק נגד זה?

למה לתת לנו להרגיש כמו חיות ולא כמו בני אדם?
בעצם, גם לחיות לא מגיע שיתייחסו אליהן ככה.


ואלה רק חוויות היום הזה, עוד בלי לדבר על חוויות של תחב"צ למילואימניקים, או כל מיני חוויות משאר החיים, ויש הרבה.
אוף.
הודעת מרמור משובחת

וצודקת.
 

נתנאל531

Well-known member
לגבי הרכבת הקלה

הוצאת קיטור משולבת
חשבתם פעם מה היה קורה אם היו דואגים לנו כמו שצריך? אם לא היינו חיים כל הזמן בסכנה קיומית שאם לא נדחף לרכבת הקלה מהר-מהר לפני שהדלתות יסגרו, נפספס את הרכבת, תרתי משמע? אם לא היינו חייבים להדחף בתור לאוטובוס כדי שיהיה לנו מקום לשבת? אם כל רגע בהמתנה בתור לא היינו בודקים מי עוקף אותנו ולמה, ואם יש לו ילד קטן על הידיים ככה שאפשר אולי לסלוח לו או שצריך להעיר לו?
מה היה קורה אם היו מספיק אוטובוסים/רכבות בהתאם לכמות הנוסעים, בלי הלחץ המטורף הזה, בלי היצר החייתי שזה מוציא מאיתנו. שלא לדבר על מה שזה מוציא מחיילים (וגם אזרחים) בימי ראשון בבוקר, כשאין מקום לזוז. למה צריך לפתוח את הבוקר ככה? למה צריך להתחיל את השבוע ככה? למה צריך לפתוח את הבוקר בנסיעה של שעה בעמידה, כי אין מספיק אוטובוסים או שהתדירות לא מספיקה? איזה אנשים יוצאים ממצבים כאלה? איזו חברה אנחנו מגדלים פה?

ובהמשך לזה - בסדר, החליטו להחזיר את הבידוק לתחנה המרכזית בירושלים. נגיד. לא נכנס לדיון הזה עכשיו. אבל למה לא להגדיל פעם אחת ולתמיד את מספר הכניסות? למה לא לארגן עוד מכונת שיקוף (כי השניה היא "רק לגיבוי"), רבאק? למה שלא יהיו שני מאבטחים שבודקים את הנכנסים בכניסה המזרחית, כמו שהיה עד לפני כמה חודשים? למה צריך להמתין את התור הארוך הזה בכל פעם כמו במדינת עולם שלישי? למה צריך להרגיש שאתה נדחף/נמעך/עומד לפספס את האוטובוס אם לא תרמה ותשכנע את המאבטחים להכניס אותך מהצד, למרות שאתה לא חייל / עובד בתחנה / חבר שלהם?

ואז, בסוף, אתה מגיע לאוטובוס. ומופתע שלמרות שזה אוטובוס של אגד, נפלת על אוטובוס עם פתחי אוורור קטנטנים. אתם מכירים אותם, שני ס"מ על שני ס"מ, שיוצא משם זרזיף של אוויר. בד"כ נפלתי על כאלה אוטובוסים בחברות הקטנות יותר, לא באגד. אבל חיכתה לי הפתעה "נעימה" היום.
מי לעזאזל הגאון שאישר לייבא אוטובוסים כאלה, עם זרזיף אוויר, למדינה שיש בה קיץ כזה? למדינה שכבר חודש הטמפ' לא ירדו מ-30 מעלות? מי חשב שזה מספיק אוורור, לעזאזל?
והתיאור של "זרזיף אוויר" הוא רלוונטי כשהמזגן עובד בכלל, כמובן. לפעמים הוא פשוט לא עובד, ולא משנה שאתה בנסיעה של שעה וחצי באמצע אוגוסט. כמו שהיה היום, נגיד?
למה מאפשרים לאוטובוסים נטולי מזגן לזוז אפילו סנטימטר בחודש אוגוסט? למה אין חוק נגד זה?

למה לתת לנו להרגיש כמו חיות ולא כמו בני אדם?
בעצם, גם לחיות לא מגיע שיתייחסו אליהן ככה.


ואלה רק חוויות היום הזה, עוד בלי לדבר על חוויות של תחב"צ למילואימניקים, או כל מיני חוויות משאר החיים, ויש הרבה.
אוף.
לגבי הרכבת הקלה
הבעיה שם היא שהמפעיל (סיטיפס) לא מוכן להוציא יותר רכבות מאשר הוא מחוייב להם על פי החוזה, וכך קורה שבשעות אחר הצהריים הרכבות יוצאות בתדירות של 8-11 דקות, והעומס עליהם אדיר ובלתי אנושי, אבל ליזם לא אכפת כי הוא חברה פרטית, ומטרתו להרויח כמה שיותר (אם כי יתכן שהוא דווקא מתאמץ לצמצם הפסדים), ובהנחה שהביקוש לרק"ל יחסית קשיח (היות ומנסים למזער את התחרות עם האוטובוסים ככל האפשר), ככל שמוציאים פחות רכבות אבל יותר עמוסות, ההוצאות של סיטיפס מצטמצמות.

חוץ מזה כדאי לסיטיפס לשפר מאוד את הרמה האנושית של הפקחים שלה, זוג הפקחים הראשון שנתקלתי בו הסתפק בלקלל אותי, בזוג השני היה אחד שניסה להשבית זמנית את המצלמה באמצעות נשיפה בהבל פיו על העדשה (הנסיון נכשל בעיקרו), אבל יחד איתו היו עוד אחד ואחת מבוגרים יותר שניסו להרגיע אותו. כל פשעי היה שצילמתי אותם נותנים דוחות, ודיברתי עם הנוסע שקיבל את הדוח. עם הפקחים לא דיברתי, רק הגבתי כשהם התחילו איתי, ותגובה עניינית בלבד. אחר כך גם זכיתי ששני מאבטחים של הרכבת הקלה יעכבו אותי לחצי שעה בגלל שסירבתי להזדהות בפניהם בזמן שהייתי מחוץ לשטח התחנה (=מחוץ לתחום הרציף), עד שהגיעו 3 מג"בניקיות לטפל בנושא.
 

liorschwimmer

New member
מה לעשות זה המצב, ומה שבטוח, כל הוא ישאר

הוצאת קיטור משולבת
חשבתם פעם מה היה קורה אם היו דואגים לנו כמו שצריך? אם לא היינו חיים כל הזמן בסכנה קיומית שאם לא נדחף לרכבת הקלה מהר-מהר לפני שהדלתות יסגרו, נפספס את הרכבת, תרתי משמע? אם לא היינו חייבים להדחף בתור לאוטובוס כדי שיהיה לנו מקום לשבת? אם כל רגע בהמתנה בתור לא היינו בודקים מי עוקף אותנו ולמה, ואם יש לו ילד קטן על הידיים ככה שאפשר אולי לסלוח לו או שצריך להעיר לו?
מה היה קורה אם היו מספיק אוטובוסים/רכבות בהתאם לכמות הנוסעים, בלי הלחץ המטורף הזה, בלי היצר החייתי שזה מוציא מאיתנו. שלא לדבר על מה שזה מוציא מחיילים (וגם אזרחים) בימי ראשון בבוקר, כשאין מקום לזוז. למה צריך לפתוח את הבוקר ככה? למה צריך להתחיל את השבוע ככה? למה צריך לפתוח את הבוקר בנסיעה של שעה בעמידה, כי אין מספיק אוטובוסים או שהתדירות לא מספיקה? איזה אנשים יוצאים ממצבים כאלה? איזו חברה אנחנו מגדלים פה?

ובהמשך לזה - בסדר, החליטו להחזיר את הבידוק לתחנה המרכזית בירושלים. נגיד. לא נכנס לדיון הזה עכשיו. אבל למה לא להגדיל פעם אחת ולתמיד את מספר הכניסות? למה לא לארגן עוד מכונת שיקוף (כי השניה היא "רק לגיבוי"), רבאק? למה שלא יהיו שני מאבטחים שבודקים את הנכנסים בכניסה המזרחית, כמו שהיה עד לפני כמה חודשים? למה צריך להמתין את התור הארוך הזה בכל פעם כמו במדינת עולם שלישי? למה צריך להרגיש שאתה נדחף/נמעך/עומד לפספס את האוטובוס אם לא תרמה ותשכנע את המאבטחים להכניס אותך מהצד, למרות שאתה לא חייל / עובד בתחנה / חבר שלהם?

ואז, בסוף, אתה מגיע לאוטובוס. ומופתע שלמרות שזה אוטובוס של אגד, נפלת על אוטובוס עם פתחי אוורור קטנטנים. אתם מכירים אותם, שני ס"מ על שני ס"מ, שיוצא משם זרזיף של אוויר. בד"כ נפלתי על כאלה אוטובוסים בחברות הקטנות יותר, לא באגד. אבל חיכתה לי הפתעה "נעימה" היום.
מי לעזאזל הגאון שאישר לייבא אוטובוסים כאלה, עם זרזיף אוויר, למדינה שיש בה קיץ כזה? למדינה שכבר חודש הטמפ' לא ירדו מ-30 מעלות? מי חשב שזה מספיק אוורור, לעזאזל?
והתיאור של "זרזיף אוויר" הוא רלוונטי כשהמזגן עובד בכלל, כמובן. לפעמים הוא פשוט לא עובד, ולא משנה שאתה בנסיעה של שעה וחצי באמצע אוגוסט. כמו שהיה היום, נגיד?
למה מאפשרים לאוטובוסים נטולי מזגן לזוז אפילו סנטימטר בחודש אוגוסט? למה אין חוק נגד זה?

למה לתת לנו להרגיש כמו חיות ולא כמו בני אדם?
בעצם, גם לחיות לא מגיע שיתייחסו אליהן ככה.


ואלה רק חוויות היום הזה, עוד בלי לדבר על חוויות של תחב"צ למילואימניקים, או כל מיני חוויות משאר החיים, ויש הרבה.
אוף.
מה לעשות זה המצב, ומה שבטוח, כל הוא ישאר
גם הבן שלי ייסע בתחבורה ציבורית מחורבנת וגם הבן שלו.
פה אנו חיים ולא במקום אחר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה