הוראת תיכונים

  • פותח הנושא mopp
  • פורסם בתאריך

mopp

New member
הוראת תיכונים

שלום לכם, רציתי לדעת מה אני צריך ללמוד כדי להיות מורה בתיכון ואיפה אני יכול ללמוד את זה? תודה
 

ravitle77

New member
הוראת תיכונים-בבית ברל

שלום לך, אתה יכול ללמוד הוראה לתיכון כמעט בכל אחת מהמכללות לחינוך, אתה צריך להגיע למכללה ולבדוק איתם את תנאי הקבלה שלהם. ברוב המכללות יבקשו ציון משולב בין בגרות לפסיכומטרי. יש לך כמעט בכל אתר של מכללה קישור לחישוב הציון המשולב. אני ממליצה לך על המסלול בבית ברל, יש שם אחלה אווירה וחבר'ה מצויינים. הרבה בהצלחה!
 

mopp

New member
המשך

אני דיברתי עם סמינר הקיבוצים והם אמרו שאין להם מסלול להכשרה בתיכונים אלא רק עד י'... יש מסלול כזה בכלל?
 
אין מסלול כזה...

בשום מכללה, כולם מקנים לך תעודת הוראה לעל יסודי כלומר: ז-י פשוט מלא מורות, בגלל איכותם, נכנסות ללמד בתיכון ולהגיש לבגרויות. אני לומדת שנה א להוראת על יסודי במתמטיקה במכללת לוינסקי, אחלה מכללה.
 

mopp

New member
עוד שאלה

קודם כל, תודה לך. שנית, זה לא ניראה לי הגיוני. לא צריך לעבור הסמכה מסוייימת כדי להכין לבגרות? פשוט מגיעים לראיון עבודה עם תואר במקצוע ותעודת הוראה? תודה בכל מקרה. אורן
 

שולה82

New member
כן

כן. אין תעודה ליא-יב בארץ וכל מי שאומר שכן-מעגל פינות אפשר להגיש לבגרות עם ת. הוראה ז-י. אני גם מכירה את לוינסקי והיא מכללה מעולה
 

ravitle77

New member
תשובה לאורן מסלול על יסודי

היי אורן! אני לא יכולה לדבר בשם אף מכללה אחרת, אבל אני יודעת להגיד לך שבבית ברל זה אחרת. נכון שעד היום המסלול להכשרת מורים היה מכתה ז ועד י אבל החל מאוקטובר 2008 יש מסלול שבסיומו אתה מקבל תעודה שרשום עליה "הוראה לעל יסודי" והיא מאפשרת לך ללמד בכל הכיתות בתיכון. אתה מוזמן לפנות ליועצת ולברר בעצמך. בהצלחה.
 
למעלה