הורדת ילד מהסעה בח"מ מעבר לכביש?!

חגית35

New member
הורדת ילד מהסעה בח"מ מעבר לכביש?!

הייתכן שילד (כתה ב') הלומד בח"מ יורד ע"י הנהג מעברו השני של הכביש (כביש ראשי סואן 4 מסלולי)?! מחפשת את חוזר המנכ"ל בנדון ללא הצלחה באתר משר"הח אודה על תשובה מנומקת כי היום בני הורד מעבר לכביש כמובן שמייד התלוננתי והסייעת פשוט נופפה לי שאעבור לצד שלהם ואמרה שהנהג חדש והיא היתה חסרת אונים ייתכן וזו טעות אנוש, כי ביום הראשון הוא נאסף והורד בצד של הבית, ופתאום היום לא. חשוב לי לדעת מה זכויות הילד שלי ומה היא חובת המסיע מטעם העיריה וזה ברור לי שיש פה טעם לפגם וסכנת נפשות, השאלה אם עניין זה מעוגן בכתובים, שלא מורידים ילד של חינוך מיוחד במצב שהוא צריך לחצות כביש ראשי סואן לבדו.
 
חגית, גם הקטנצ'יק שלי (א') בהסעה

ונאסף בבוקר מהבית (7:10) ומוחזר עד הבית
אין לי מושג לגבי החוק, אבל שווה להתקשר למח' ח"מ אצלכם ולבדוק איתם. נראה לי לא תקין בגילאים הללו... בהצלחה
 

מיכל שב

New member
זה נשמע ממש לא תקין

הנהג צריך לאסוף את הילד מפתח הבית ולהוריד אותו בפתח בי"ס או הגן. אני אנסה לאתר את חוזה המנכ"ל בנושא.
 

פלגיה

New member
נשמע לי ממש לא תקין

כי עד כמה שאני יודעת ההוראה היא "עד הבית". בוודאי בגיל הזה שבו אסור לתת לילד לחצות את הכביש לבד. יכול להיות שזה בגלל התחלת השנה, והנושאים עוד לא סגורים כמו שצריך, אבל נראה לי שחובה לדאוג שהעניין יטופל, ולא לשתוק.
 

2_be

New member
הנה הקישור לחוזר מנכ"ל בנושא הסעות

http://www.education.gov.il/edun_doc/sd10ak3_3_4.htm ויתכן שרלוונטי, נספח ג, סעיף 4, תת סעיף ז. "המלווה יקפיד שהתלמידים ירדו מהרכב בפתח הגן/בית הספר או בנקודת ההורדה שסוכמה מראש. בשום מקרה אין להוריד תלמידים במקום שהם צריכים לחצות כביש כדי להגיע ליעדם."
 

חגית35

New member
תודה לכולם

הנושא הוסדר מול העיריה וחברת ההסעות אכן היתה אי הבנה ונהג חדש שטעה במסלול לדעתי זה לא יקרה שוב כי התרעתי בנושא באופן ברור תודה לכולם!
 
למעלה