הורים לפצועי צה"ל צוטטו ב'קול ישראל' כשהם

jnus1

New member
מתנשאת עלובה הפכת לי לפסיכולוגית?

בואי נתחיל מזה, שאני דווקא שמעתי עדויות וסיפורים על מה שהולך בצבא, כנראה שהגב כל כך עסוקה ברפש ובלשון הרע שלה, שלא יודעת כלום על עובדות. אין שום נוהל בצבא לנהוג בחוסר מוסריות כלפי אזרחים. אין שום הוראה כזו, ואם תגידי שכן את מוציאה דיבה ומגיע לך תביעה שאני מקווה שינהלול מול הטרור שאתם מפעילים כנגד כולם. העובדות הן, שצה"ל הוא הצבא הכי מוסרי, בהיסטוריה המלחמתית. מי שטוען אחרת הוא משקר, מסלף, ומוציא לשון הרע. יכול להיות שמאות מתווך מאות אלפים 0הלומי קרב אולי או 0מאלנים הזויים כמו הטייסים המסרבים) החליטו דווקא לנהוג באותו גיסוננס שאת טוענת כלפיי. ההתאמה נעשית ע"י העמדות הפוליטיות לבין התעמולה הערבית השקרית והמצג שווא שהיא מנסה ליצור. בינה לביןהאמת כמובן שמיים וארץ. גם ה בוגדים הכי גדולים היו קצינים בצ. כולל ואנונו. כולל כאלו שהורשעו בבגידה במדינה. את כמו חברייך המזיקים, ממיכים לשקר ולא להתבסס על עובדות אלא על "עדויות" של בעלי אינטרסים מפוקפקים כי ,היו בצבא" אני אביא לך אלפים שאומרים ההפך. כך שכל הניסיון הנואל והנבזי הזה להציג את צה"ל בתור קלגסים, לא עומד במבחן המציאות יותר במבחם הפנטזיה החולנית של התעמולה הערבית-0מאלנית קיצונית. עכשיו, נגיע אלייך, בואי נראה איך את מתנהגת גב' הזויה, את משליכה עליי התנהגות שלך ושל חברתך. מתעלמת מעובדות וטענות משום שאינן נוחות לך כאמור, נוהגת בפריימינג בלי סוף, ובהכחשה מוחלטת-מנגנון הגנה יעיל אלמול עובדות פוטות ויבשות.
אה ואני לא דתי, אבל חשפת מדוע אתם כלכך הזויים. לנשק תחת לנוצרים ומוסלמים זה דוקא מאוד אופנתי. י לי ביקורת על הדת, אבל אני יודע לכבד את עניי עירי ובני עמי ואל לנגח בלי סוף לאל הבחנה טעם וריח.
חזרי ללמוד פסיכולוגיה עלובת נפש.
&nbsp
 

ולריו

New member
הורים לפצועי צה"ל צוטטו ב'קול ישראל' כשהם

מספרים על החוויות הקשות עליהן סיפרו הבנים. על פי דבריהם חיילי צה"ל נתקלים שוב ושוב בתופעות של ילדים וילדות היוצאים אליהם מתוך המבנים ברחובות סג'עייה כשבידיהם רובים ואקדחים והם מנסים לפגוע ולהרוג חיילים.

במקרה נוסף, המחבלים מסתערים על חיילי צה"ל כשביד אחת שלהם רובה ובידם האחרת פעוט מיטלטל כמגן אנושי מתוך אמונה וביטחון שחיילי צה"ל ייזהרו מפגיעה בילדים ותחושה שאם אכן יבחרו חיילי צה"ל לפגוע במחבל המסתער עם הילד שבידיו יהפכו תמונותיו של הילד ההרוג לכלי ניגוח הסברתי בעולם נגד צה"ל ומדינת ישראל.

"הם ממשיכים באותה שיטה של ילדים כמגן אנושי כמו שהיה בעופרת יצוקה", אומר אחד האבות ל'קול ישראל' וסיפר על שימוש גם בנשים כמגן חי. האב הוסיף והביע תחושה קשה לנוכח התבטאויות גורמי שמאל ישראליים המאשימים את צה"ל וחייליו כמבצעי פשעי מלחמה על אף מאמצי הלוחמים להימנע מכל פגיעה באזרחים ובוודאי שבילדים. "אנשי השמאל הללו מזדהים עם החמאס יותר מאשר איתנו וזה כואב", אמר האב.

ועל זה אוהבי הרוצחים המוסלמים, יפי הנפש לא מדברים משום מה
 

WarDog

New member
הפתרון להתקין מצלמות על כל הקסדות

ולצלם על חם את המחבלים האלו.
 
ואותם חיילים לא מספרים

מה שאחי סיפר? אחי ששירת 14 שנה בתפקידים קרביים, וסיפר לי איך הם מקבלים הוראות להתעלל, להשפיל, לפגוע סתם...
שסיפר לי איך הוא היה צריך לפגוע באמא שלידה הילדים שלה כי יש חשד שהיא נושאת נשק
שסיפר לי על דברים נוראיים. משני הצדדים.
הוא יצא מהצבא לפני 3 שנים. קיבל צו מילואים בתחילת המבצע והייתי גאה בו כשהוא סירב. כשהוא החליט שהוא לא מוכן להיות שכיר חרב
 

jnus1

New member
אם אלו

העדויות אז כן. יש לערבים ארגון שיוצא נגד חמאס והג'יהאד האיסלאמונאצי? האמת כואבת לך?
 
וחיילים שהיו שם והיום מסרבים לקחת חלק בטבח

והיום הם איתנו נלחמים וקוראים לחיילים בסדיר ובמילואים לסרב פקודה ולא לקחת חלק בטבח.
מסבירים לבני נוער מה זה צהל, וקוראים להם לשקול מחדש את הגיוס לצבא
זה אותם אנשים שהיו עם מדים כדי להרוג (לא צהל לא מגנים עליי, מבצע ועוד מבצע לא מה שמגן עליי - ומי שמתעקש להגיד שכן - אני לא רוצה בהגנה הזו עם מחירה הוא מעל 800 הרוגים)
אותם אנשים שראו את הגופות של מי שהם הרגו ואותם אנשים שמבנים שזה לא צודק!
 

jnus1

New member
את מוזמנת לעבור לעזה ולהתאסלם כמו טלי אחותך

טלי פחימה קטנה. אבל לפני כן, כשייפגע טיל בבית שלך אז נדבר על מבצע שמגן או לא מגן. על ילדים שנרצחו מהטילים ואזרחים יהודים את שמה ז כמובן...
סתם יהודונים אה? רפש נחות שכמוך.
צריך לשלול לכם את האזרחות נמוכי מצח בוגדים. לזהשלוח אתכם בלי כלום לעזה או לסוריה לטיפול דאעש. ם תראי איך מתייחסים לנשים או לחיות את כל כך מתיימרת להגן ולאהוב. רק היום פירסמו סרטון של אונס עז ע"י חברייך מהחמאס.מתאים לכם בול! 0מאל ברברי! טרוריסט
 
למעלה