הזיות

הזיות

מי מכם התמודד עם בעיה של הזיות של החולה. מה היו ההזיות ומה עשיתם עם זה? לאבא שלי היתה תקופה, לפני כשנה, שהוא ראה דמויות. בהתחלה עוד היה קצת מודע לזה שמה שהוא רואה הוא לא אמיתי, אבל לפעמים רגע אחרי שאמר שזו הזיה התייחס אליהם כאל אמיתיים. לפעמים ראה בהם איום. "צריך לגרש אותם". לפעמים דיבר על ילדים שמסתובבים בבית ועוד. מכיוון שהבנו שזה בעיקר השפעה של התרופות כשהמצב החמיר הוא אושפז למשך כעשרה ימים ל"איזון תרופות", וזה די עזר. מאז זה לפעמים חוזר אבל במידה שאפשר להתמודד איתה. הבעיה היא שכל שינוי במינון של התרופות מעלה את החשש שזה יחזור. הפחד העיקרי שלי מהזיות הוא שמכיוון שמדובר במצב של הכרה מטושטשת עלול לקרות מצב של פגיעה במישהו (למשל אם יחשוב שמישהו מבני הבית הוא "דמות" שצריך "לטפל" בה. אשמח לשמוע מה ההתנסות שלכם
 
הזכרת לי תקופה קצרה מלפני שנה

בערך, ניסו לעשות איזה ניסיון ושינו לאבא שלי את המינון, ונראה לי שגם הורידו לו אחת מהתרופות, ואז המצב נהייה ממש גרוע , מצבי ה-OFF היו מאד חזקים , וגם התחילו הזיות, בעיקר בלילה, היה רואה כאילו דמויות וחשב שהם ממש בבית. זה היה דיי מפחיד. אחרי ששינו לו חזרה את המינון הכל הסתדר ומאז זה לא היה.
 

SuperGirl 25

New member
גם אצל סבתי זה קרה, לפני כשנה

כתופעת לוואי של התרופות. היא היתה פראנואידית וחשבה שהשכנים שלה הם נאצים (היא ניצולת שואה), שמתכננים לעשות לה רע...היא ביקשה שכל מי שנכנס שיהיה בשקט...אמי ערבה פסיכיאטר, אך זה עבר כעבור מס' ימים ולא חזר עוד, תודה לאל.
 

חייםלוי

Member
מנהל
תרופות יכולות לגרום לתופעות כאלה

אמי ז"ל לא היתה חולת פרקינסון היא היתה חולת לב ועוד מגוון מחלות נספחות. באחת הפעמים נתנו לה תרופה מסוימת (אני לא זוכר איזה) ואחרי כמה ימים היא התחילה להזות. היא ראתה כלבים יורדים מהתקרה, כל מיני חרקים שלא היו ולא נבראו ועוד כהנה וכהנה. כבר נבהלנו וחשבנו שמשהו התערער אצלה עד שהיא בעצמה עלתה על זה הפסיקה לקחת את התרופה וההזיות נעלמו.
 
למעלה