הזירה 2- פרק 18- החלפת משמרת

YossihNew

Well-known member
והפעם פרק שהוא אחד מהאהובים עליי, וגם הפרק של מחר...

לילה ארוך עומד לעבור על מתאבקינו, חלקם יגיעו להחלטות, חלקם ישתנו וחלקם... טוב, הרומנטיקה זה עניין משונה...

יותם בדרך לדייט אבל דברים משתבשים. אביגיל משתדלת לעזור לגפן. ג'וני מבקש מניסים עזרה. טוהר מבשרת לגיא ולאודי על מה שעומד לקרות. זוהר ואשגר מתווכחים אך זוהר מופתעת.

קריאה נעימה!​
 

קבצים מצורפים

  • פרק 18- החלפת משמרת.docx
    KB 159.9 · צפיות: 0

YossihNew

Well-known member
אחרי הפעמון!
*אשגר מסתכל על מאמא בריג'יט, שקשורה ברצועה ומריירת.*

אשגר: "שמעתי שכולם פה מדברים על איך שעופר יבין, ה... מתנקש, כאילו הוא יודע מה זה, הסכים, הסכים! להחזיר אותנו להתאבק. אבל אני רוצה להפסיק את כל זה עכשיו! אני אגיד לכם למה. ה-IWP, ה-IWC, לא משנה איזה ראשי תיבות זה, תמיד קיים שם W. חשבתם פעם מה זה W? אולי זה W בשביל White? אולי היאבקות זה ספורט ללבנים? כולם אומרים שזה ספורט לכולם, זה לא. העיניים שלי רואות רק הפרדה. אתם אומרים לי להאמין לטוב של אנשים?! הרי כל מדינה, כל מדינה, נבנית על שחורים. ארצות הברית וישראל. רק שבישראל יש שחורים על השחורים! כדי לחיות פה, ההורים שלי שילמו את המחיר. כל האחים שלי שילמו את המחיר. אז אני אגיד לכם עוד משהו. לדעתי, התרבות האפריקנית היא הנעלה, ושם כשאתה מתנקש במישהו, אתה מתנקש בו. עופר יבין! אנחנו נגמור את זה. התחת החיוור שלך יכול ללכת בשמחה, אבל הגב... הגב מראה את הסבל. וזה עוד כלום. האחים שלי סבלו עוד יותר מזה, הגב שלהם צולק הרבה יותר מזה. אתה יצאת בזול. עופר יבין, אתה חושב שאתה רוצה עוד?! אתה חושב שאתה רוצה עוד?! אז אני לא מסכים איתך. אם אתה תבוא לעוד, אנחנו נראה מי כאן מתנקש באמת. כי מישהו מאיתנו יצא מכל זה מת. ותאמין לי... זה לא יהיה אני."

*מאמא בריג'יט מרחרחת את המצלמה.*

מאמא בריג'יט: "מתנקש קטן... הולך לזירה. הוא לא יודע... שעתידו כה נורא. הוא עומד לסבול, את זה הוא לא יאהב... כי אשגר קבדה... ישבור לו... את הגב!"

*מאמא בריג'יט צוחקת צחוק מרושע. אשגר מושך את הרצועה וגורם לה ליפול לרגליו. היא מחככת ראש בברך שלו. אשגר מחייך חיוך מרושע.*
 
למעלה