הזירה 2- פרק 38- הווידוי

YossihNew

Well-known member
והיום... פרק עם סוף ממש ממש נהדר!

דברים מתחילים כל כך להתקדם...

ג'וני יוצא לעזרתו של עופר ומנסה לחשוף את המזימה של אשגר. טוהר ואודי חושבים איך לצאת מהתסבוכת של אביגיל. מאיה כועסת על ניסים והוא מתעמת עם ויקטוריה ויואב.

קריאה נעימה!​
 

קבצים מצורפים

  • פרק 38- הווידוי.docx
    KB 163 · צפיות: 0

YossihNew

Well-known member
אחרי הפעמון!

*רואים את טוהר מסתכלת על המראה.*

טוהר: " אני לא רוצה להתרברב, אבל יש לי משהו חשוב להגיד. גיא אשכנזי, במשך שנים, שנים, האליפות הזאת הייתה הגאווה של הארגון. אני ייצגתי שני אלופים, אודי נהרי ויואב בקשי, ואני גם בת של אחד אחר, בני המעניש. אבל אתה לא מתקרב לקרסוליים שלהם, ולא תהיה, לא משנה מה אתה חושב על עצמך. אבל אתה יודע מה, אני יושבת שם ורואה את כל מה שקורה... ואני לא אוהבת ללכת לפה לא חמושה. וב'לא חמושה' אני מתכוונת שאני לא אוהבת ללכת בלי האליפות אצלנו. אבל אני אגיד לכם מה קורה. בספורט הזה, או שאת מנצחת, או שאת מפסידה. וקל לדעת מי המנצח, המנצח מחזיק בחגורה."

*טוהר קמה ומסתובבת.*

טוהר: " אני החלטתי לנקום בך באותה צורה. לא אכפת לי מה צריך שזה יקרה, אני וניסים סיידא נילחם על האליפות. וניסים סיידא... תקשיב טוב. אתה נהדר, ואתה יכול להיות אגדה. אני מכירה אותך טוב, אבל עכשיו אתה צריך להתמודד איתי, עם IWP! ועם כל מתאבק שרוצה להיות משהו ונמאס לו שגנבתם לנו את האליפות. כי אם אתה לא נלחם כל יום להיות אלוף העולם, אם אתה לא שואף להיות הכי טוב שיש, אתה לא שייך! ואני שילמתי את המחיר, ניסים וגיא, שילמתי את המחיר, שברתי רגליים וחטפתי כל הזמן! אז עכשיו אני מתכוונת לעשות בדיוק את מה שאני דורשת, לטפס על ההר בעצמי!"

*טוהר זורקת כיסא.*

טוהר: "כי אני לא אתן לארגון שלנו להיות בלי אליפות! אז אם אתה פחדן, גיא... אז תסתכל. יחד עם כל העולם, עליי ועל ניסים. ניסים, אתה לא תהיה שם הרבה זמן! כי מהר מאוד, אני אהנה מהנוף בפסגת ההר. ואחר כך, גיא, אחי, אני אוריד גם אותך מההר! אז תכינו מצנחים שניכם, כי אני בדרך למעלה!"

*טוהר עוזבת את המקום בכעס.*​
 
למעלה