הזירה 2- פרק 39- יום הורים

YossihNew

Well-known member
יום הורים, יום הורים, איזה יופי שיש יום הורים!

אז היום, בזמן שחברינו יעשו את מה שהם עושים בדרך כלל, ההורים שלהם יצטרכו לדון אחד עם השני על נושא חשוב מאין כמוהו. מה נראה לכם שיצא מזה?

טוהר מנסה להתכונן אבל זה קשה משחשבה. ספיר מדוכאת והחברים נשבעים שיעזרו לה. מאיה כועסת ממה שגילתה ומשתוללת. אילנה מקבלת עצה ומחליטה החלטה גורלית.

קריאה נעימה!​
 

קבצים מצורפים

  • פרק 39- יום הורים.docx
    KB 164.2 · צפיות: 0

YossihNew

Well-known member
אחרי הפעמון!

*רואים את בר סופרת שטרות. היא נושמת עמוק.*

בר: "מי עבר הכי הרבה דברים נוראיים בתולדות הארגון הזה? יואב? טוהר? אודי? עופר? לא. רק אני. ואני יודעת שתגידו, למה הבכיינית הזאת, עם הכסף והשיער הבלונדיני מתבכיינת. יש לה הכול. אז אין לי הכול. מהיום הראשון כולם לעגו לי, מהיום הראשון כולם אמרו שאני לא אשרוד, מהיום הראשון כולם אמרו שזה לא עסק בשבילי. ומה יצא מזה? חטפתי."

*בר מתחילה לספור יותר לאט.*

בר: "חטפתי, וחטפתי, ונפלתי, וחזרתי. ואז כשהייתי צריכה להילחם... העור המושלם שלי? זה שאתם אומרים שהוא מטיפוח? לא היה אכפת לי ללכלך אותו. נחתכתי, חטפתי, דיממתי... אבל ניצחתי. עברתי את הכול, ואחרי כל זה, אני לא כלבה עצובה, אני פרא אדם, אבל זאת לא חוכמה, כי תמיד הייתי! אז למרות הכול, הבלונדה הצליחה לעבור את זה!"

*בר קמה בכעס.*

בר: "ועכשיו יש מלחמה, ועכשיו אתם רואים שאני רצינית. שאני באמת IWP לכל החיים. אתם שונאים אותי, אבל אני עדיין בצד שלכם. ועכשיו הגיע הזמן שאני אוכיח. בר פוזנר תוכיח. מה שהיא רוצה, היא מקבלת. ואם אני רוצה ניצחון... אז אני כבר השגתי אותו."

*בר הולכת משם.*​
 
למעלה