הזעת יתר בכפות הידים והרגלים

Inbar1

New member
הזעת יתר בכפות הידים והרגלים

שלום רב ונתחדש בפורום החדש. מה יש לרפואה המתקדמת לעזור בבעיה הנ"ל ?
 

lliioorr6

New member
ניתוח פשוט יחסית שבו חותכים

איזה שהו עצב ששכחתי את שמו, ניתוח כזה בד"ר כלל גורם לתופעה שנקראית הזעה מפצה, שזה לא פחות גרוע, מזיעים במקום ביידים וברגליים בגב בתחת בחזה בבית שחי..... לעומת זאת להזעה בבית שחי יש ניתוח יעיל יותר שבו שואבים את הבלוטות(או מגרדים אני גם לא כל כך זוכר) הוא בטוח יותר וזמן החלמה מהיר, יש גם אפשרות לזריקת בוטקס שזה דבר יקר שיעיל לתקופה של בין חצי שנה לשנה, יש אפשרות לטיפול בהיפנוזה, ויש גם תכשירים למינהם, אנהידרול וחלבין, אנהידרול זה תכשיר טוב מאוד. מקווה שעזרתי, אל תתפטי לניתוחים, רופאים אוהבים להמליץ עליהם והם לא תמיד נחוצים, אני חושב שניתוח זה המוצא האחרון במקרה וכל שאר הפיתרונות לא הואילו.
 

yuval1401

New member
לא צריך ...

גם לי היתה את הבעיה הזו פשוט מאוד הלכתי לרופא עור במכבי הוא נתן לי דורדורנט מיוחד " סטיק " והוא פתר את הבעיה גם לי היו סרטים על ניתוח והרופא הוריד אותי מזה הדורדורנט הוא אנהידרול פורטה רול און לטיפול מקומי בהזעת יתר רק עם מרשם רופא בהצלחה !!!
 
הזעת יתר

בתחום הזעת יתר יש ניתוח זעיר פולשני שמתבצע ע"י סיב אופטי של 5 מ"מ, מוחדר דרך בית החזה המאפשר ניתוק של עצב האחראי להזעת יתר בכפות הידיים. עם תוצאה טובה מאוד במקרים המתאימים. להזעת יתא בכפות הרגליים מתונה יש טיפול מקומי ע"י הזרקות של חומר בשם בוטוקס. ברשותנו בבית חולים איכילוב מרפאה כירורגיה זעיר פולשנית אשר מטפלת בבעיה זו. ימי המרפאה: יום ד'. ניתן להזמין תור דרך זימון תורים 6974000.
 
למעלה