הזעת
-שאלה של מניקה מיואשת

carmitz

New member
הזעת../images/Emo29.gif -שאלה של מניקה מיואשת

כל לילה בסביבות 2:00 3:00 לפנות בוקר מציפה אותי הזעת לילה ( זה תמיד באותה שעה ).. ממש זיעה קרה חסרת ריח , אני מתעוררת עם חולצה רטובה לגמרי,וגם מכנסים/תחתונים () וגם המיטה וקצוות השמיכה ... לא נעים וקר ומדכא..במיוחד כרוני שלי מתעוררת ליניקות אין סוף בלילה , והמיטה שלי פתאום קרה ורטובה ...
זכור לכן מצב כזה כשהנקתן ? חשוב לציין, לי יש פעם פעמים בשנה תופעה כזו של הזעת לילה בעונות מעבר , שנמשכת שבוע שבועיים ... אבל הפעם זה כבר יותר זמן .. בקיץ זה לא היה.. ולפני כחודש וחצי זה חזר .. מה לא ניסיתי ? .... אבל זו לא המיטה והמזרון ו השמיכה .. זו אני
.. אני כל כך מחוברת ונהנת מההנקה .. לא רוצה להפסיק .. ( שמונה וחצי חודשים) .. אבל המחשבה על חורף כזה עם מיטה קר ורטובה ..
מנסיונכן . ?
 

mummy

New member
מכירה מישהו שסבל מהזעות כאלה

וזה נפתר באופן דרמטי וחד משמעי באמצעות טיפול אלטרנטיבי שכלל דיקור ונטורפתיה (שינוי בהרגלי התזונה שלו לפי הרפואה הסינית אם אני לא טועה). לא חושבת שיש קשר שמחבר בין הנקה להזעות, אבל בהחלט מבינה את הקושי שלך דווקא בהקשר הזה. לכן אני מציעה לך בחום לנסות לפתור את זה כך. אם את באזור ת"א אוכל לנסות להשיג לך את שם המטפלת, אבל נדמה לי שכל מטפל/ת טוב/ה יוכלו לעשות את העבודה. בהצלחה.
 

gedri

New member
היתה לי בעיה דומה

באופן כללי אני כמעט ולא מזיעה, אחרי הלידה מצאתי את עצמי קמה בלילה מזיעה בכל הגוף. ניסיתי לבדוק מה קורה במיטה ונזכרתי ששמתי מגן מזרון חדש, הוצאתי את המגן והבעיה פחתה אבל עדיין הזעתי מעט (יחסית למה שאני רגילה) אבל אחרי תקופה קצרה (שבועיים בערך) התופעה חלפה לגמרי. אם זה לא עובר כדאי שתתייעצי עם רופא, אולי הופר לך האיזון ההורמונלי וכדאי לבדוק את זה.
 

שויו

New member
מוכר גם לי

אני התחלתי לסבול מהזעות לילה מאמצע ההריון. בחודש שמיני התחלתי טיפול בשיאצו והמטפלת שלי איבחנה אז שההזעות הן כתוצאה מ"חולשה של הגוף". קיבלתי שיאצו והדרכה בתזונה וההזעות השתפרו פלאים. הענין חזר עם ההנקה (1/2 שנה) יש לילות יותר יבשים ויש גם רטובים. סביר להניח שהבעיה אכן בחולשה הזאת ובתזונה לא נכונה (חשוב בעיקר מה לאכול מתי, ובעיקר בשעות הערב). חושבת שטיפול אלטרנטיבי מהסוג הזה יכול להועיל לך הרבה יותר מרופא קונבנציונלי.
 

carmitz

New member
תודה.... היתה לי הרגשה שמדובר

באיזה איתות שלל -חולשת הגוף- . . מתאים לרפואה סינית .. תודה על התשובות .. אשמח לשמוע עוד , אם יש כאלו שחוו זאת .
 

Shellylove

New member
אחרי שתי הלידות היה לי

את זה בחודשים הראשונים ועבר מעצמו.
 
אצלי זה היה עם ההנקה הראשונה בלילה

(אחרי שתי הלידות) עם החלב יצאו גם מפלי הזעה. מתישהו זה נגמר.
 

orale1607

New member
ואני חשבתי שזה רק אני...

ולא קישרתי לא ללידה ולא להנקה
 

ציפי ג

New member
היה לי את זה בכל ההריונות

זה חולף לו באיזה שלב. אני חושבת שזה קשור אצלי לאוקסיטוצין באופן כלשהו.
 
למעלה