החלטתי לא לדבר עם חמי וחמותי

נו טוב. תפרגן לי קצת . . . . לא קיללתי אותה הפעם...

שיטרוף אותה נמר !!!
 
החלטתי לא לדבר עם חמי וחמותי

אתם בטח זוכרים אותי. אני , החתן שלא מתבייש לשים את הדברים על השולחן. בזמזן האחרון החלטתי ואני מיישם שאני לא מדבר עם החם והחמה לא משתף אותם בשום מידע. הם הספיקו לעשות כל כך הרבה דברים מעצבנים ואני רק אקל אותם פה אז חבל.
הבנתי גם שחמותי הולכת לחיות שנים רבות - היום היא בת 72 וצריך ממש מגפה בשביל שהיא תצא מהתמונה ( היא יותר בריאה ממני ומהבת שלה ) וגם חמי נהיה דומה לה. שזה גרוע מאוד )

בינתיים טוב לי עם זה. ואני מקווה להמשיך עם זה. ( לא מדבר איתם כבר 3 חודשים - ממש מה שצריך) הם הפסיקו לבקר כמו פעם שזה טוב. מעבר לה עדיין מתעב אותם ואת מה שהם מייצגים ...
 

נומלה

New member
דבר אחד לא ברור לי

למה אתה לא מסוגל לנתק מגע מבלי ליחל למותם של חמיך. חייה את חייך ורד מהם. למה הם צריכים למות כדי שאתה תהיה שמח?
 

רח22

New member
הסבר

יש אנשים שהם שתלטנים ועלוקות בחייהם.
ועקב כך הילדים שלהם חיים בפחד מהם. כל עוד ההורה בשטח, הילד במתח.
מניסיון אני יכולה להעיד, כאשר המשפחה של בעלי בחו"ל, הוא נינוח יותר. וגם אני, כי אני יודעת שאני לא אצטרך לראות את הפרצוף שלהם ולהיות בסביבה של אנשים שלא מתאימים לי בהתנהגות שלהם.
 

רח22

New member
גם אני כך

מאז שנגלה האופי האמיתי של ההורים של בעלי, והחלטתי שלא מתאים לי לחיים (שזה קרה לפני 7 וחצי שנים). בקושי שלום זריז אני אומרת להם כשרואה אותם. חמותי יכולה לשאול שאלה, ואני תשובה זריזה. לא מפתחת איתם שיחות. יש כאלה שאומרים שאני סנובית, אבל לא מעניין אותי. בסוף אני צריכה לחיות עם עצמי ועם הילדים שלי. מעדיפה להיות שלמה עם עצמי, מאשר לאכול את עצמי על דברים. הנחמדות נפסקה ברגע שהבנתי שיש אנשים שמנצלים את זה.
כל פעם שהמשפחה של בעלי באזור, הפרצוף שלי באוטומט הופך להיות פרצוף לא מרוצה. מנסה כמה שפחות להיות איתם במגע (והם משפחה שחייבים להיות כשבט מלוכד, למרות שכל אחד מרכל ומקלל אחד את השני מאחורי הגב)
 
למעלה