החלפת משרד יח''צ שלא סיפק את הסחורה

החלפת משרד יח''צ שלא סיפק את הסחורה

מהם התעריפים? מדובר ביחצ לחנות מיקום מעולה בגדי מעצבת בגדי אירובי יש המון אספקטים לתקוף את היחסי ציבור האלו מהם התעריפים בערך?
 
תעריפים בין 3500 ועד 5000 תלוי +מע"מ

מה ציפת ולא קיבלת ? מה הבטיחו ולא קיבלת ? ספרי זה מענין, כי לפעמים אנשים חושבים שאחרי חודש הם כבר בשבעה ימים.. ונכון חשוב שמשרד יהיה קראטיבי . בהצלחה עם המשרד הבא ובטחו שתקבלי מספיק פניות במסרים "מציידים" שמחכים בפורוום, את תמיד מוזמנת לפנות אלי במסרים לחוות דעת מקצועית.
 
לא ציפיתי בכלל לכתבה ב7 ימים, אלא

לאייטימים קטנים ורלוונטים. בכמה חודשי עבודה הצליחה לתת מס קטן של איטמים, שלא הועילו כלל. אני יודעת מה פוטנציאל העסק שלי וניתן לעשות באז רציני מאד סביבו. כרגע אני כבר בבעית תקציב ואני זקוקה נואשות ליחסי ציבור סוג של מה בא קודם הביצה או התרנגלות....
 
תראי יחסי ציבור לא הכרח מביאים ישר לתוצאות

איזה תקציב יש לך כעת ? אולי כדאי לך לקחת יעוץ מקצועי מאיש יחסי ציבור בשלב זה .
 
לא חייבים לשכור משרד בריטיינר,ניתן לפי שעות..

ייעוץ, במחיר סביר בהחלט כפי שעושה גם הח"מ עם חלק מהלקוחות, במיוחד כשאין תקציב מלא ליחסי ציבור. לפרטים נוספים את מוזמנת ליצור קשר. בהצלחה.
 

tudu

New member
אולי את צריכה בכלל פרסום ??

יח"צ יוצר דיבור על העסק.. מכניס את החנות שלך לתודעה.. יוצר סיפור מאחוריה.. הסיפור הזה עוזר במיצוב.. איך החנות נתפסת.. מה האסוציאציות שעולות כאשר נתקלים בשם של החנות.. פרסום מכניס לקוחות. אם המצב קשה, את צריכה פרסום - הארד סייל. מבצע, קנה קבל, 1 + 1, 50% וכו.. יחסי ציבור זה חיזור ארוך טווח. פרסום זה סטוץ. רומנטיקה מול סיפוק מידי.
 
למעלה