הטורבו טיים ותמר וירון

הטורבו טיים ותמר וירון

אז יש לי דיון להעלות שמתחילת העונה החדשה תהיתי לגביו.
לפי זמן הסדרה(גם בחיים האמיתיים) עברו שבע שנים מסוף העונה השלישית. לכן- תמר וירון אמורים להיות בני 7. לכולנו ברור שהשחקנים אינם בני 7, אלא יותר בכיוון של 13-14.
עכשיו, השאלה היא למה? יכול להיות שזה מסיבות של נוחיות ושההפקה פשוט לא רצתה שילדים קטנים ישחקו דמויות כי הם בדרך כלל שחקנים פחות טובים וכי הם רצו שהם יהיו קרובים בגיל לשישיה החדשה.
אבל, יכול להיות, וזה נראה עוד יותר הגיוני מהפרק האחרון - שגם זוג התאומים הצעיר לבית דביר עבר בטורבו טיים ולכן הם בעצם יותר גדולים ממה שהם אמורים להיות. לדעתי תמר וירון לא עברו בטורבו טיים בפרק האחרון אלא בזמן שעבר מסוף העונה השלישית ועד העונה הרביעית, ולכן הראו אותם מסתכלים על הטורבו טיים.
הרי אין שום היגיון בזה שהם בגיל ההתבגרות כאשר ברור שהם אמורים להיות בני שבע.

עוד עניין שקשור לגיל- מאז שהתחילה העונה הרביעית ממש מודגש הפער בין איך השמיניה המקורית נראתה בתחילת הסדרה- שממש ראו שהם לא בני עשרה אלא בגילאי ה20 שלהם(חוץ מדון, שגם, לא הייתה בת 15 אלא בת 19), לבין השישיה החדשה שרואים שהם בני 16-18(חלקם, כן? אני לא באמת יודעת בני כמה הם..)

אז זהו, מה דעתכם על התאוריה שלי?
 

SapirEstrella

New member
הם ותר נראים בני 10,12 ולא 14.

יכול להיות שאלה השחקנים שמצאו חחח D:
חוץ מזה... לא נראלי שילדים בני 7 יכולים לחשוב בצורה של להציל ת'עולם, ולתכנן כל מיני תוכניות פעולה כמו שתמר וירון עשו. זה לא נשמע הגיוני כאילו.
יש מצב שהם עברו בטורבו טיים... אבל יכול להיות שהם הסתכלו על זה כי הם נזכרו בסיפורים שהם שמעו על זה.. אם אני לא טועה בפרקים האחרונים הראו אותם מדברים על זה.
ולגבי הדבר האחרון שכתבת.. אני חושבת שזה נורא תלוי בתקופה... יכול להיות שאז זה היה המראה של התיכוניסטים לעומת היום... ככה זה אם תשווי תמונות מספרי מחזור תמיד זה יראה שונה... מבחינת המראה.. שכאילו הם נראים בוגרים יותר והם נראים ילדותיים יותר.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
הכי מבוגר בשמינייה החדשה דין צעיר מדון בשנה אחת בלבד
דבר שני בלתי אפשרי שיעברו בטרובו הם מדברים על זה בהקשר לאיה ונינ לא בהקשר לעצמם
בקשר לגיל השחקנים אל תשכחי ,שכאשר דניאל מורשת נבחר לגלם את מייקי הוא היה בן 14 הוא בגילי נולד יום לפני והוא גילם ילד בן 11 נו אז אביב ואיתמר יותר צעירים וגם נראים יותר צעירים בשביל לגלם ילדים בני 7 ההתנהגות של תמר וירון מעידה על גיל צעיר יותר אם תמר היתה בת 12 היא היתה יותר הבוגרת יותר מרדנית כמו כל נערה בתחלת גיל ההתבגרות אבל לא היא נשענת עדין על איה וניני ודדי ברמה של ילדה בת 7
 
דניאל מורשת נראה בן 10 כשהוא גילם את מייקי

השחקנים שמשחקים את תמר וירון ממש לא נראים בני 7! אל תגזים..
יש לשחקנית כבר חזה!
גם הדמות של תמר יחסית בוגרת, תמיד היא אומרת לאח שלה מה לעשות ומחפשת פתרונות למצב שלהם.
היא נראית ומתנהגת יותר בוגרת מאיה וניני(מאיה ויונתן בעצם)של לפני הטורבו טיים.
וזה ברור שהכותבים של התוכנית לא ניסו לשכנע אותנו שתמר וירון בני 7 כי זה יהיה זלזול באינטליגנציה של הצופים.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אני עדין חושב שאם הם היו עוברים בטרובו היינו יודעים מזה הם לא עברו בטורבו אם הם היו עוברים בטרובו העלילה שלהם היתה של איה וניני דור 2 אבל היא לא! הם בני 7 חכמים יותר בגלל שהגאונות היא תופעה של הלמדא
ירון מתלהב מכל דבר כמו מרק פטריות שמסתבר שמגישים אצלם רק בימי הולדת ואירועים מיוחדים
 

panda0zombie

New member
וואי רק עכשיו שמתי לב לזה O:

יכול להיות באמת שהם עברו בטורבו טיים... והם לא יודעים את זה או משהו... והם הסתכלו על הטורבו טיים כי זה נראה להם מוכר כנראה! התאוריה שלך מאוד הגיונית ביחס לסדרה
השישיה נראית באמת צעירה ובגיל של הדמויות.. כמו שאמרת בין 16 ל18 לעומת השמיניה הישנה שגם בעונות המקוריות נראו מבוגרים יותר בעיקר דון שנראתה אז מבוגרת ביחס לדמות שלה בסדרה למרות שתכלס היא נראה לי הכי צעירה מהשמיניה החדשה (או שאני טועה)
 
למעלה