הטייגר שאהבתי

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
אם זה נשמע מצחיק ולא עצוב

בלי ציניות זה נשמע קצת
מצחיק "טייגרים ישנים"כאילו שיש חדשים
אם זה נשמע מצחיק ולא עצוב
אז בוא נצחק
אבל בחיי שאתה צודק... ואני בוש ונכלם
 

e2h2

New member
ח'ברה זה לא קשור אבל לא רציתי לפתוח

אם זה נשמע מצחיק ולא עצוב
אז בוא נצחק
אבל בחיי שאתה צודק... ואני בוש ונכלם
ח'ברה זה לא קשור אבל לא רציתי לפתוח
עוד שירשור. לגבי התחנה המרכזית החדשה שאמורה להיבנות בבאר שבע שאלתי את חברת מטרודן,מטרופולין, ואגד אם יש אמת בידעה הזאת הם אמרו ככה: מטרודן: לא ידוע לנו שום פרט על תחנה מרכזית חדשה נכון לעכשיו כל התחנות נשארות במקומן מטרופולין: לא הגיבו אגד: תיתכן בנייה של תחנה חדשה בזמן הקרוב אבל כלום לא בטוח. מה אנחנו אמורים להסיק מיזה שבונים תחנה או שלא?
 

4דדד

New member
אם הקוים לבאר שבע היו

ח'ברה זה לא קשור אבל לא רציתי לפתוח
עוד שירשור. לגבי התחנה המרכזית החדשה שאמורה להיבנות בבאר שבע שאלתי את חברת מטרודן,מטרופולין, ואגד אם יש אמת בידעה הזאת הם אמרו ככה: מטרודן: לא ידוע לנו שום פרט על תחנה מרכזית חדשה נכון לעכשיו כל התחנות נשארות במקומן מטרופולין: לא הגיבו אגד: תיתכן בנייה של תחנה חדשה בזמן הקרוב אבל כלום לא בטוח. מה אנחנו אמורים להסיק מיזה שבונים תחנה או שלא?
אם הקוים לבאר שבע היו
נשארים בבעלות הבלעדית של אגד הם היו כנראה מקימים תחנה כזו.
 

e2h2

New member
אבל מה הבעיות שלהם לשתף את החברות

אם הקוים לבאר שבע היו
נשארים בבעלות הבלעדית של אגד הם היו כנראה מקימים תחנה כזו.
אבל מה הבעיות שלהם לשתף את החברות
הנוספות שמפעילות קווים בבאר שבע בעלויות הכספיות של הבניה? ולמה בכלל החברות אמורות לעשות את זה למה משרד התחבורה לא עושה את זה?
 

4דדד

New member
בדרך כלל אגד הם שבונים

אבל מה הבעיות שלהם לשתף את החברות
הנוספות שמפעילות קווים בבאר שבע בעלויות הכספיות של הבניה? ולמה בכלל החברות אמורות לעשות את זה למה משרד התחבורה לא עושה את זה?
בדרך כלל אגד הם שבונים
לעצמם את המסופים התחנות אני לא יודע אם מטרופולין ומטרודן נמצאות במצב כספי נאות בכדי לעזור בבניה.
 

e2h2

New member
לפי מיטב הבנתי מטרודן נמצאת בחובות

בדרך כלל אגד הם שבונים
לעצמם את המסופים התחנות אני לא יודע אם מטרופולין ומטרודן נמצאות במצב כספי נאות בכדי לעזור בבניה.
לפי מיטב הבנתי מטרודן נמצאת בחובות
של 9 מליון שקל ובעקבות כך גם ביקשה ממשרד התחבורה להפחית לה את התמלוגים שהיא אמורה לשלם על הזיכיון אז מטרודן(כפי הניראה) לא תוכל לעזור במימון של התחנה המרכזית החדשה
 
ולא מזמן כתבו פה

בדרך כלל אגד הם שבונים
לעצמם את המסופים התחנות אני לא יודע אם מטרופולין ומטרודן נמצאות במצב כספי נאות בכדי לעזור בבניה.
ולא מזמן כתבו פה
( fireman כתב ) שמטרודן בהפסדים די גדולים , אבל הוא הוסיף וכתב שכנראה שנה הבאה הם יהיו ברווח ואולי הם יטלו חלק ביחד עם אגד לבניית התחנה המרכזית בבאר שבע .
 

e2h2

New member
לפי מה שאני רואה יש צפיפות יתרה

ולא מזמן כתבו פה
( fireman כתב ) שמטרודן בהפסדים די גדולים , אבל הוא הוסיף וכתב שכנראה שנה הבאה הם יהיו ברווח ואולי הם יטלו חלק ביחד עם אגד לבניית התחנה המרכזית בבאר שבע .
לפי מה שאני רואה יש צפיפות יתרה
בחלק מהקווים של מטרודן מטעמי ביטחון אני לא יפרסם באיזה קווים מדובר אבל יש קווים שאין בהם מקום לזוז ואנשים נאלצים לעמוד ליד הנהג בגלל שבתוך האוטובוס אין מקום אז לפי דעתי זה יעזור למטרודן מבחינה כספית וגם כדרך אגב היום תחבורה ציבורית עזר למטרודן
 

4דדד

New member
שיביאו עוד מפרקיות מדן או

לפי מה שאני רואה יש צפיפות יתרה
בחלק מהקווים של מטרודן מטעמי ביטחון אני לא יפרסם באיזה קווים מדובר אבל יש קווים שאין בהם מקום לזוז ואנשים נאלצים לעמוד ליד הנהג בגלל שבתוך האוטובוס אין מקום אז לפי דעתי זה יעזור למטרודן מבחינה כספית וגם כדרך אגב היום תחבורה ציבורית עזר למטרודן
שיביאו עוד מפרקיות מדן או
שיקנו מפרקיות וולוו חדשות.
 

4דדד

New member
אני לא יודע אם זה משתלם להם

ולא מזמן כתבו פה
( fireman כתב ) שמטרודן בהפסדים די גדולים , אבל הוא הוסיף וכתב שכנראה שנה הבאה הם יהיו ברווח ואולי הם יטלו חלק ביחד עם אגד לבניית התחנה המרכזית בבאר שבע .
אני לא יודע אם זה משתלם להם
כי במילא עוד 5 שנים נגמר להם הזיכיון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה