היא לא מאמינה לא בהתפתחות מקצועית ולא בהתפתחות אישית

amera

New member
היא לא מאמינה לא בהתפתחות מקצועית ולא בהתפתחות אישית

קשה לי להעריך את בת זוגי אנחנו כבר נשואים הרבה זמן עם שלושה בנים. היא עושה הכל בבית בשמחה. אני לעולם לא עזרתי בעבודת הבית. הבית שלנו הכי נקי במדינה והכל מסודר למופת בזכותה. מאוד חשוב לה שאני אהיה מרוצה. מצד שני, בניגוד אלי, היא לא מאמינה לא בהתפתחות מקצועית ולא בהתפתחות אישית. כל הזמן הפנוי שלה (הרבה זמן) הוא על ואתסאף (משפחתה וחברות), ויוטיוב (סדרות רומנטיות). עזרה לילדים בלימודים מוטלת עליי (וזה ממש לא קל) היא ממש לא חברתית. היא נהיית עצבנית ומתוחה אם אני מבקש שנבקר מכר או חבר. אני מוותר לה אבל עם הרגשה פנימית לא טובה. משעמם לה לפעמים, ואני חוטף! קשה לי איתה!
 
כמה זמן המצב ככה?

היא התנהגה ככה גם לפני החתונה, הילדים או לפני כמה שנים טובות? או שאולי היה איזה משהו שגרם לה להיות כזאת?
ובנושא אחר, איך היא בדרך כלל עם דחיית סיפוקים וצורך בתגמולים? אני שואל כי בגדול מה שחצי מהדברים באינטרנט היום עושים זה לתת מענה לצרכים מאוד בסיסיים של אנשים. יכול להיות שאם היא תמצא מקום אחר לקבל את הדברים האלה היא תוכל להתנתק מכל ההרגלים שאתה מדבר עליהם.
 

playtrip

New member
אישית וגם באופן כללי

זה כשאני חושב על עצמי ולא מקשיב לאחר וכשהאחר נהיה שמרן מדי ולא מסכים לקבל.
&nbsp
מקווה שעניתי לכל אחד!
 

נטלי563

New member
אתם חייבים לשוחח על זה בצורה פתוחה

אתם חייבים לשוחח על הנושא הזה
 
אולי ההגדרות שלכם ל'התפתחות' היא קצת שונה..

קודם כל המצב אליו הגעתם כנראה משרת אתכם איפשהו אם אתם נשואים הרבה זמן ונראה שאתה כן רואה את הפלוסים..
אולי התפתחות אישית מבחינתה זה התפתחות הבית משפחה וילדים וזה מה שחשוב לה? ואז נוצרת התנגשות בין 2 העולמות - אתה רואה התפתחות במה שקורה בחוץ והיא רואה התפתחות במה שקורה בפנים (השערה).
חסר עוד קצת אינפורמציה בשביל לקבל את כל התמונה כמו : האם אתה בכל זאת הולך לבקר בלעדיה? או נשאר בבית? אם כן הולך - איך היא מגיבה?
האם היא עצבנית ומתוחה רק שאתה רוצה לבקר מכר או חבר או בעוד מקרים?
 
למעלה