היא עדיין לא התנתקה מאמא שלה

לא. אתם מציקים לי

אתם אומרים שיש לי בעיות, שאני דפוק ולא מוצלח,שאין לי חיים טובים ולא יהיו לי, ושאני כותב שטויות ילדותיות. לא ככה מדברים. אתם לא בסדר ואתכם צריך לחסום.
 
לא, הוא לא נכון

ואתה יכול להמשיך להגיד עד מחר שהוא נכון, זה לא יעשה אותו לנכון. אתם לא יודעים מה אתם רוצים ומה אתם מדברים.
 

Reign Of Chaos

New member
היא עדיין לא התנתקה מאמא שלה

אני יוצא עם מישהי כבר שלושה חודשים. הכל טוב ויפה חוץ ממשהו אחד שמתפרס לכמה מישורים.
יש לה בעיה עם הדימוי העצמי וחוסר ביטחון. כלפי חוץ היא מפגינה בטחון סביר אבל כל ריב הכי קטן וחסר משמעות שלנו (נניח, לאן נצא בערב) היא לוקחת למקומות קיצוניים וחושבת שאני עומד לזרוק אותה.
ביום העצמאות (לפני חודש וחצי) החלטתי שאני רוצה לצאת עם החברים, בלעדיה (יצאנו אז רק חודש וחצי ביחד). בדיעבד הסתבר לי שרוב הכעס וחוסר הביטחון היא הלכה עם החברות שלה והגבר הראשון שהתחיל איתה היא התנשקה איתו.

היא מאוד מחוברת לאמא שלה, כל הזמן מתכתבת איתה בוואטסאפ ומשתפת אותה בכל דבר קטן שקשור לזוגיות. אמא שלה מנגד לא מפסיקה להגיד לה מה לעשות: "תגידי לו ככה, אל תגידי לו ככה".

לדעתכם זה דיל ברייקר?
 
זה הזמן להקשיב למה טוב/נכון לך.

היי, אני רוצה להתחיל דווקא בנקודה האחרונה. אירוע שקרה לפני חודש וחצי, היא התנשקה עם גבר אחר. עבורך זה לא היה דיל ברייקר, אחרת לא היית נשאר איתה חודש וחצי נוספים. ולכן מה דעת ההמונים פחות רלוונטית. חשוב שתבדוק עם עצמך מהי זוגיות טובה עבורך. האם קשר שאין בו בלעדיות אינטימית, מינית ורגשית הוא עניין שמתאים לך.

והדבר המשמעותי ביותר, תקשורת. נשמע ממה שכתבת שהתקשורת בינכם אינה תקשורת שמחברת בניכם. מצד אחד כתבת שאתם 3 חודשים יחד והכל טוב ויפה. אם הכל טוב ויפה איך זה שיש לא מעט ריבים ועל כל דבר קטן. לא נשמע כל כך טוב ובטח לא יפה. הייתי עושה בירור אם אפשר לייצר תקשורת אחרת בניכם. אם התקשורת בינכם אינה תקשורת מכבדת/מקבלת פתוחה הייתי שואלת מה טוב לך שם? שלמרות כל אלה אתה מתלבט.

בהצלחה
ויקי
 

נהורית1

New member
זה לא משנה מה היא עושה או איך היא מתנהגת.

זה משנה אם מה שהיא עושה זה בסדר או לא בסדר מבחינתך. לפי דעתך היא חסרת ביטחון, רבה על כל דבר, וגם מחוברת יותר מידי לאמא שלה, בקיצור נודניקית (לפי דעתך). אם כך, אולי תסגור עניין ותפרד ממנה, או שתשבו ביחד ותעשו לכם רשימה מה מותר ומה אסור.
בהצלחה.
 

Reign Of Chaos

New member
תודה רבה לכן! :)


 
שלום

קודם כל, זה שהתנשקה עם הגבר בגידה, בתנאי שהתנשקה אתו בפה כמובן, וחשוב שתברר אתה את זה ולא תעבור על זה בשתיקה. בנוסף כדאי שתבדיל בין חוסר ביטחון עצמי שלה באופן כללי לחוסר ביטחון בעניין הקשר ביניכם. אם אתה חושב שהיא לא בוטחת בך ובקשר שלכם, תן לה את תחושת הביטחון. תן לה דאגה כנה והתעניין בה, הראה לה שאתה אוהב אותה ואפשר לסמוך עליך שתישאר אתה. אם חוסר ביטחון שלה מפריע לך באופן כללי, תצטרך להחליט אם לקבל אותה ככה אבל תוכל לנסות לחזק לה את הביטחון אולי בכך שתבדוק אתה מה היא רוצה, ותעזור לה לתכנן איך להשיג את זה. חשוב להיות ביחסים טובים עם אימא, אם היא קשורה אליה מדי יש בזה משהו יפה אבל זה לא מספיק בוגר ואם תשקיע יותר ביחסים שלך אתה אולי לאט היא תצליח להשתחרר מהתקיעות שהקשר עם אימא יוצר ומפריע לקשר שלכם.
 
למעלה