הידעתם שגילי מצמד המבוגרות היא אמא של ירדן מצמד הזינות?

סטילהוק

New member
הידעתם שגילי מצמד המבוגרות היא אמא של ירדן מצמד הזינות?

אתמול בערב בצינור סיפר גיא לרר שאירח בתוכניתו את צמד הזינות אן זיוי וירדן ויזל הפייבוריטיות שלי מהעונה הקודמת של המירוץ, שקיבלו בינתיים גם חוזי דוגמנות, גם פינה בצינור וגם תוכנית משלהן, שגילי היא אמא של ירדן ושלמעשה הן מחשיבות אותה לאמא של שתיהן, ושהן אלו שהמליצו עליה למירוץ למיליון העונה, וגיא לרר סיפר שהוא אפילו זה שלמעשה ליהק אותה, כששימש חלק מצוות הליהוק העונה.

האמת, זה מסביר הרבה דברים לגבי צמד המבוגרות גילי וטלי העונה, ותמיכת ההפקה בהן. ועם כל הכבוד לצמד הזינות הפייבוריטיות שלי מהעונה הקודמת, שכבודן במקומו מונח, לא מגיע לאף אחד הנחות ופריבילגיות מיוחדות מההפקה רק בגלל שמדובר ב"אמא של", אפילו כשמדובר באמא של אחת הפייבוריטיות הגדולות שלי במירוץ למיליון. וכולם במירוץ צריכים לקבל הזדמנות שווה וזמן מסך שווה, ללא אפליות מבלי שזמן המסך של צמד אחד יבוא על חשבון זמן המסך של צמד אחר.
 

סטילהוק

New member
באמת? אז כנראה שפספסתי את הקטע הזה

אך אני בטוח שהן לא סיפרו שגיא לרר מהצינור ליהק אותן.
 

שרי48

Active member
גיא לרר אמר שהוא אחראי לליהוק שלהן, אבל

הוא לא היה חלק מצוות הליהוק. הוא היה באולפנים כשהיו אודישנים ושמע את טלי וגילי מתווכחות ביניהן, בזמן שהן המתינו לאודישן שלהן. הויכוח שלהן היה כל כך מצחיק, שהוא המליץ עליהן והמלהקים קיבלו את המלצתו, ולכן הוא רואה עצמו "אחראי" לליהוק שלהן. כל הכבוד להן על ההצלחה במשימות והן ממש מקסימות בעיניי, דווקא בגלל הניגוד בתגובות שלהן לכל מיני מצבים, ואפשר להבחין באהבה ובחברות הענקית שיש ביניהן. שאפו להן.
 

ny22

New member
מנהל
כן, ידעתי את זה כי באמת אמרו את זה בפרק הראשון...

 

פלג ק

New member
כו וכבר בפרק הראשון הובהר מאיפה ירדן קיבלה את את החפירות

 
למעלה