היה עוזר לי אם

hopahey

New member
היה עוזר לי אם

היה עוזר לי אם הייתי יודע א. האם אפשר לבטל לחלוטין את הסעיף הנפשי (להעלות חזרה ל97) אם זה אפשרי באופן עקרוני לפחות. ב. האם אני יכול להעלות ולהגיע לקרבי, או לשיריון. ג. אם זה נכון שמי שהיה לו סעיף נפשי לא יכול ללכת למודיעין בגלל הסיווג הבטחוני. תודה, ובבקשה תגידו מה מקור המידע שלכם.
 
בטח שכן...

אם אתה רוצה להתנדב למישטרה זאת גם אפשרות... ובכלל למי שאין פרופיל נפשי אז יכול להיות בקרבי אין ספק אפילו אם היה לו פרופיל נפשי בעבר מקווה שהכל יסתדר לך בשירות אפילו שהתחלת ברגל שמאל... הרבה מתחילים ברגל שמאל ולוקח להם זמן להסתדר ולהישתקם במקום נוח ושהם רוצים להיות בו... בחרת בדרך לא נכונה בהתחלה וזאת העובדה שמוכיחה שאתה אנושי ובני אנוש טועים לפעמים ואין מה לעשות וכל מה שקרה לך בהתחלה שייך כבר לעבר ואי אפשר לשנות אותו ועכשיו צריך לתקן, מקווה שהכל יסתדר, בהצלחה
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
בעיקרון...

בעיקרון, ניתן לשנות ולבטל כמעט כל סעיף... אם יש לך בסיס להאמין (ולשכנע) שיש מקום לבטל את הסעיף הנפשי, אז הפרופיל יכול לעלות בחזרה, גם ל-97. השאלה היא אם הוועדה תשתכנע שאין שום שארית וזכר לליקוי שבגללו ניתן הסעיף... בכל מקרה, אם חוזר לך פרופיל 97 -- זה פותח מחדש את כל מה שפרופיל זה מאפשר, כמובן לפי שיקולי אכ"א. לגבי הסיווג הבטחוני, זו כבר שאלה אחרת לגמרי. במסגרת תחקיר בטחוני יתברר על מה היה הסעיף הנפשי ולמה הוא בוטל ואם יש בכך סיכון בטחוני כלשהו. אין מדיניות אחידה, אלא שיקול לגופו של עניין. במקרה האישי שלך, אפשר לדבר ולברר עם בטחון שדה ביחידה שלך.
 
למעלה