היה צהורי שישי מגניב היום

היה צהורי שישי מגניב היום

דרור ושירז אתם גיבורים. יונתן השפיע עלי קצת, היה לו שם קטע קריאה קשה. שמחתי לפגוש את האנשים שמאחורי המקלדת. ואני מקווה מאוד שהדיון כאן יימשך. ללא דיון יש התפוררות. אם יש התפוררות אי אפשר להתקדם, וכאשר לא ניתנת ההפשרות להתקדם, המפלט היחיד הוא חזרה בתשובה והפיכה למוקיון, עם תלבושת של מוקיון ודיבורים של מוקיון. לפי מה שהבנתי משירז מאיר השאיר אחריו בסיס חזק שניתן לבסס עליו השקפת עולם וזהות ישראלית מתקדמת, המשלבת הכרה במציאות הבורא, עם מסננים חזקים נגד ניסיונות לתמרן את הציבור על ידי נוכלים מוכשרים מכל סוג שהוא, שאף פעם לא לוקחים יום חופש. הדברים אמורים להיות מרוכזים בספר שהתברר שסובל מחבלי לידה קשים, לכן יש להפעיל ל"חץ חיובי" על המיילדים המכונה "עידוד ותמיכה" במטרה שהחומר הפילוסופי יראה אור.
 

משמרותי

New member
כן ירבו כאלה

שבעזרת רוחו של מאיר ניפגש ונכיר ונתמיד לטפס במעלה זרם מעיינו של מאיר.
 
מאיר הוא מחנה משותף תרבותי קוגניטיבי.

שמה לעשות, לא יכול לאקסים לאנשים שלא יודעים עברית. מאיר הוא נשוא ולא הנושא, הנושא הוא חיינו, עתידנו, היכולת להבין עד כמה בכוחינו לשלוט בגורלינו. מאיר הוא סימוכין, משנה, ברייתא, כלי מבהיר ומבאר. לא מורה דרך, כי האין דרך. גם לי אין דרך, אלא שיש לי את הכילים, שהם מעין פזל לא מורכב, עם הרבה חתיכות ממאיר, שלדעתי הדיון סביב המשימה לבנות אותו יכול להוסיף הרבה טעם לחיים ואולי אפילו נצחון בסוף (מיסגור ותליה על הכיר). פשוט אסור לותר על המאמץ בכדי שלא נתקטל ונתחרב. מה יותר עדיף? להיות טיפש ושליו, או מעורה ומטיל ספק ולחוץ?
 

משמרותי

New member
התשובה ברורה מבחינתי

מעורה במינון הנכון,ספקן במידה,סקרן ושואל אך אף פעם לא לחוץ בודק את העניינים בפנימיות חיצונית,ביחוד מהצד החיובי שבהם.אף פעם לא נותן לשליליות להרים את ראשה.
 
למעלה