היום בחדשות ערוץ 2 ב- 20:00

מצב
הנושא נעול.

Image of me

New member
זה לא נקרא הפרדה מפלסית.

נתיב הרכבת יופרד מפלסית מהכביש.
הוא יהיה מוגבה בכמה סנטימטרים. כך נאמר לנו ע"י נ.ת.ע בעת שאירחו את הפורום במשרדיהם לפני כשנה וחצי.
זה לא נקרא הפרדה מפלסית.
לפחות לא במובן המקובל של המלה. כשאומרים הפרדה מפלסית, מתכוונים שהמסילה עוברת מעל הכביש או מתחתיו, כך שהם לא מפריעים זה לזה. ההגבהה שהזכרת לא מונעת את הצורך ברמזורים.
 
רציתי להגיב לעניין פלישת מכוניות

זה לא נקרא הפרדה מפלסית.
לפחות לא במובן המקובל של המלה. כשאומרים הפרדה מפלסית, מתכוונים שהמסילה עוברת מעל הכביש או מתחתיו, כך שהם לא מפריעים זה לזה. ההגבהה שהזכרת לא מונעת את הצורך ברמזורים.
רציתי להגיב לעניין פלישת מכוניות
לנתיב הרכבת.
 

urilei

New member
ופתח תקווה

תמונות מהכתבה

לא האיכות הכי הכי בעולם בכל זאת טלויזיה אתם יודעים אבל תשמרו בארנק
ופתח תקווה
בסוף תהיה להם רכבת
זה ליד בלינסון נדגיש בפני כל תושבי החוץ ותיירים שקוראים את הפורום מעת לעת - זה רק סימולציה !!! (זו תמונה אחרונה) אגב נצל"ש לאוסף הסימולציות שלי, לפני כמה ימים מישהו פה העלה תמונה באיכות גבוהה עם הדמייה סופית של מלחה. אם הוא יכול להעלות אותה בלי הקשקושים שהוא עשה עליה. בתודה...
 

Cell313

New member
אפילו את העצים האלה לא יטעו

ופתח תקווה
בסוף תהיה להם רכבת
זה ליד בלינסון נדגיש בפני כל תושבי החוץ ותיירים שקוראים את הפורום מעת לעת - זה רק סימולציה !!! (זו תמונה אחרונה) אגב נצל"ש לאוסף הסימולציות שלי, לפני כמה ימים מישהו פה העלה תמונה באיכות גבוהה עם הדמייה סופית של מלחה. אם הוא יכול להעלות אותה בלי הקשקושים שהוא עשה עליה. בתודה...
אפילו את העצים האלה לא יטעו
 

oshri5917

New member
הרכבת הקלה

אפילו את העצים האלה לא יטעו
הרכבת הקלה
רק שלו יפתחו את קו הרכבת הקלה(הקשה) זה יהיה אסון זה יפגע בערך הדירות של הרבה אנשים ואיפה שאני גר ברמת גן החיים יהיו בלתי נסבלים זה יגרום לפקקים קשים זיהום אויר וזה יהיה יותר גרוע מהזילזול הפושע שעשו לתושבים ברחובות הסמוכים לתחנה המרכזית החדשה בתל אביב
 

mucool2

New member
ברמת גן היא תעבור מתחת לאדמה

הרכבת הקלה
רק שלו יפתחו את קו הרכבת הקלה(הקשה) זה יהיה אסון זה יפגע בערך הדירות של הרבה אנשים ואיפה שאני גר ברמת גן החיים יהיו בלתי נסבלים זה יגרום לפקקים קשים זיהום אויר וזה יהיה יותר גרוע מהזילזול הפושע שעשו לתושבים ברחובות הסמוכים לתחנה המרכזית החדשה בתל אביב
ברמת גן היא תעבור מתחת לאדמה
 

A r i e T

New member
איך בדיוק רכבת חשמלית תגרום לזיהום?

הרכבת הקלה
רק שלו יפתחו את קו הרכבת הקלה(הקשה) זה יהיה אסון זה יפגע בערך הדירות של הרבה אנשים ואיפה שאני גר ברמת גן החיים יהיו בלתי נסבלים זה יגרום לפקקים קשים זיהום אויר וזה יהיה יותר גרוע מהזילזול הפושע שעשו לתושבים ברחובות הסמוכים לתחנה המרכזית החדשה בתל אביב
איך בדיוק רכבת חשמלית תגרום לזיהום?
 

קובי לו

New member
אתה יודע בכלל מה אתה מדבר ?

הרכבת הקלה
רק שלו יפתחו את קו הרכבת הקלה(הקשה) זה יהיה אסון זה יפגע בערך הדירות של הרבה אנשים ואיפה שאני גר ברמת גן החיים יהיו בלתי נסבלים זה יגרום לפקקים קשים זיהום אויר וזה יהיה יותר גרוע מהזילזול הפושע שעשו לתושבים ברחובות הסמוכים לתחנה המרכזית החדשה בתל אביב
אתה יודע בכלל מה אתה מדבר ?
איזה זיהום אויר יש ברכבת קלה, איזה ? זו רכבת חשמלית. מדוע יהיו פקקים? הרי שבחלק מהדרך היא רכבת תחתית, דבר שלא גורם לפקקים ובחלק אחר יש לה נתיב מיוחד משלה. באף מדינה בעולם, אבל באף מדינה בעולם רכבת חשמלית קלה לא גורמת לפקקים. ראה אמסטרדם, בריסל, פראג, בודהפשט, מלבורן, וינה, סידני, סן פרנסיסקו ועוד כמה עשרות ערים בינוניות עד ענקיות בעולם. שמתי לב שבשבוע האחרון אתה כתבת שטויות בכמויות מסחריות כאלו, שאפילו במחסני ערובה של כל נמלי מדינת ישראל אין מקום בשבילם! אתה, למשל, בעד התחנה המרכזית הישנה בבאר-שבע, אתה נגד רכבת תחתית באזור ר"ג - ת"א ובכלל נראה לי שאתה לא יודע מה אתה רוצה חוץ מלקטר נגד כל דבר טוב ולרצות כל דבר רע. לילה טוב.
 

levikon

New member
צודק.

אתה יודע בכלל מה אתה מדבר ?
איזה זיהום אויר יש ברכבת קלה, איזה ? זו רכבת חשמלית. מדוע יהיו פקקים? הרי שבחלק מהדרך היא רכבת תחתית, דבר שלא גורם לפקקים ובחלק אחר יש לה נתיב מיוחד משלה. באף מדינה בעולם, אבל באף מדינה בעולם רכבת חשמלית קלה לא גורמת לפקקים. ראה אמסטרדם, בריסל, פראג, בודהפשט, מלבורן, וינה, סידני, סן פרנסיסקו ועוד כמה עשרות ערים בינוניות עד ענקיות בעולם. שמתי לב שבשבוע האחרון אתה כתבת שטויות בכמויות מסחריות כאלו, שאפילו במחסני ערובה של כל נמלי מדינת ישראל אין מקום בשבילם! אתה, למשל, בעד התחנה המרכזית הישנה בבאר-שבע, אתה נגד רכבת תחתית באזור ר"ג - ת"א ובכלל נראה לי שאתה לא יודע מה אתה רוצה חוץ מלקטר נגד כל דבר טוב ולרצות כל דבר רע. לילה טוב.
צודק.
למרות שזיהום האוויר נוצר בתחנת הכוח ולא ברכבת עצמה, עדיין נוצר זיהום (כמובן שהרבה יותר קטן מאוטובוסים מקבילים ובמיוחד מכוניות). הבעיה היא שמה שרוצים לבנות בארץ זה הכלאה של טראם עם רכבת תחתית. טראם יסע לך מקסימום ב 40-50 קמ"ש, רכבת תחתית הרבה יותר מהירה. וזה מוזר. מה גם שעם תרבות הנהיגה בארץ, ללא הפרדה מיפלסית, הטראם בקטעים מחוץ למנהרה תתקע פשוט בפקקים. הרי לא יעשו מחסום רכבת בשבילה...
 

mucool2

New member
כאילו שמחסום יעזור...

צודק.
למרות שזיהום האוויר נוצר בתחנת הכוח ולא ברכבת עצמה, עדיין נוצר זיהום (כמובן שהרבה יותר קטן מאוטובוסים מקבילים ובמיוחד מכוניות). הבעיה היא שמה שרוצים לבנות בארץ זה הכלאה של טראם עם רכבת תחתית. טראם יסע לך מקסימום ב 40-50 קמ"ש, רכבת תחתית הרבה יותר מהירה. וזה מוזר. מה גם שעם תרבות הנהיגה בארץ, ללא הפרדה מיפלסית, הטראם בקטעים מחוץ למנהרה תתקע פשוט בפקקים. הרי לא יעשו מחסום רכבת בשבילה...
כאילו שמחסום יעזור...
 

קובי לו

New member
ממש לא נכון.

צודק.
למרות שזיהום האוויר נוצר בתחנת הכוח ולא ברכבת עצמה, עדיין נוצר זיהום (כמובן שהרבה יותר קטן מאוטובוסים מקבילים ובמיוחד מכוניות). הבעיה היא שמה שרוצים לבנות בארץ זה הכלאה של טראם עם רכבת תחתית. טראם יסע לך מקסימום ב 40-50 קמ"ש, רכבת תחתית הרבה יותר מהירה. וזה מוזר. מה גם שעם תרבות הנהיגה בארץ, ללא הפרדה מיפלסית, הטראם בקטעים מחוץ למנהרה תתקע פשוט בפקקים. הרי לא יעשו מחסום רכבת בשבילה...
ממש לא נכון.
נסעתי בטראמים הישנים וגם החדשים של מלבורן. אולי העיר המערבית עם הכי הרבה טראמים, בעצם גם אמסטרדם (גם בה הייתי). במו עיני ראיתי בטראמים הישנים מהירות של 65 קמ"ש. בחדשים אפשר בקלות להגיע גם ל-70 קמ"ש. אני מדבר על קטעים שבהם היא יצאה מחוץ למרכז העיר ונסעה שם בכמה שדות שבהם היו ממש פסי רכבת ולא פסי טראם. בבטון/אספלט בתוך העיר הפסים ללא אדנים (כמו במפגש כביש-מסילה בארץ) ואילו באותם שדות היו פסי רכבת רגילים (עם אדנים כל כחצי מטר או מטר). רכבות תחתיות מהירות הנסיעה בין התחנות היא בין 60 ל-80 קמ"ש. מה שטראם מודרני מסוגל די בקלות לעשות. כמו כן, נהגים לא יעזו לגנוב את הנתיב של הטראם. הם יפחדו הן מהתאונה והן מדוחות. אני משוכנע שישימו המון שוטרים בשבועות הראשונים לאכוף אי נסיעת רכבים בנתיבי הטראם.
 

levikon

New member
אני בטוח שמה שאתה אומר נכון.

ממש לא נכון.
נסעתי בטראמים הישנים וגם החדשים של מלבורן. אולי העיר המערבית עם הכי הרבה טראמים, בעצם גם אמסטרדם (גם בה הייתי). במו עיני ראיתי בטראמים הישנים מהירות של 65 קמ"ש. בחדשים אפשר בקלות להגיע גם ל-70 קמ"ש. אני מדבר על קטעים שבהם היא יצאה מחוץ למרכז העיר ונסעה שם בכמה שדות שבהם היו ממש פסי רכבת ולא פסי טראם. בבטון/אספלט בתוך העיר הפסים ללא אדנים (כמו במפגש כביש-מסילה בארץ) ואילו באותם שדות היו פסי רכבת רגילים (עם אדנים כל כחצי מטר או מטר). רכבות תחתיות מהירות הנסיעה בין התחנות היא בין 60 ל-80 קמ"ש. מה שטראם מודרני מסוגל די בקלות לעשות. כמו כן, נהגים לא יעזו לגנוב את הנתיב של הטראם. הם יפחדו הן מהתאונה והן מדוחות. אני משוכנע שישימו המון שוטרים בשבועות הראשונים לאכוף אי נסיעת רכבים בנתיבי הטראם.
אני בטוח שמה שאתה אומר נכון.
אבל, אם מדברים על הקו בארץ, הוא יעבור בתוך האספלט, באמצע יפו. אתה באמת חושב שהוא יסע שם 65-70 קמ"ש?
אנחנו הרי לא מדברים על מהירות תאורטית, אלה מה יהיה תכל'ס. ואני בטוח שאם היו רוצים לבנות רכבת תחתית נורמאלית בארץ, הם גם היו בונים אותה. (בעיר שאני נולדתי בה, לנינגראד, הצליחו לבנות קו מטרו בתוך ביצה טובענית!). ונהגים יגנבו טוב מאוד את הנטיב של הטראם. אם הם מסוגלים לסוע דרך מחסום רכבת מורד, הם בטוח יהיו מטורפים מספיק כדי לסוע דרך נטיב של טראם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה