היום בחדשות ערוץ 2 ב- 20:00

מצב
הנושא נעול.

עומר M

New member
היום בחדשות ערוץ 2 ב- 20:00 ../images/Emo44.gif

היום בחדשות ערוץ 2 ב- 20:00

תהיה כתבה על הרכבת הקלה ש(אולי) תקום בגוש דן יראו הדמיות ממוחשבות של הרכבת ושל תחנות בגוש דן.
 

עומר M

New member
ויש כבר תאריך

היום בחדשות ערוץ 2 ב- 20:00

תהיה כתבה על הרכבת הקלה ש(אולי) תקום בגוש דן יראו הדמיות ממוחשבות של הרכבת ושל תחנות בגוש דן.
ויש כבר תאריך
הכתבה עוד לא שודרה, אבל עפ"י הפרומו אומרים שהקו הראשון אומר להיפתח בסוף שנת 2011
 

אוהד11

New member
את נתב"ג 2000 הבטיחו גם בתאריך

ויש כבר תאריך
הכתבה עוד לא שודרה, אבל עפ"י הפרומו אומרים שהקו הראשון אומר להיפתח בסוף שנת 2011
את נתב"ג 2000 הבטיחו גם בתאריך
מסויים, שנדחה ונדחה ואחרי שנחנך עדיין יש בעיות, אז להתחייב לעוד שש שנים במדינתנו - מאוד אופטימי !
 

urilei

New member
../images/Emo41.gifתמונות מהכתבה../images/Emo41.gif

היום בחדשות ערוץ 2 ב- 20:00

תהיה כתבה על הרכבת הקלה ש(אולי) תקום בגוש דן יראו הדמיות ממוחשבות של הרכבת ושל תחנות בגוש דן.
תמונות מהכתבה

לא האיכות הכי הכי בעולם בכל זאת טלויזיה אתם יודעים אבל תשמרו בארנק
 

urilei

New member
בת ים - רח' רוטשילד / העצמאות

תמונות מהכתבה

לא האיכות הכי הכי בעולם בכל זאת טלויזיה אתם יודעים אבל תשמרו בארנק
בת ים - רח' רוטשילד / העצמאות
הראו את אותה תמונה פעם בתור רוטשילד ופעם בתור העצמאות - תחליטו מה זה
 

846

Active member
גם וגם ! שד' העצמאות פינת רוטשילד

בת ים - רח' רוטשילד / העצמאות
הראו את אותה תמונה פעם בתור רוטשילד ופעם בתור העצמאות - תחליטו מה זה
גם וגם ! שד' העצמאות פינת רוטשילד
"המצבה" זה שם הצומת.
 

Azazel

New member
זה גרוע זה מה זה../images/Emo70.gif../images/Emo128.gif../images/Emo128.gif

בת ים - רח' רוטשילד / העצמאות
הראו את אותה תמונה פעם בתור רוטשילד ופעם בתור העצמאות - תחליטו מה זה
זה גרוע זה מה זה

רציתם מחדל? זה המחדל. גרוע גרוע גרוע גרוע גרוע.
 

Azazel

New member
תסתכל על זה.

תסתכל על זה.
הוא נוסע באמצע העיר, ללא שום הפרדה בינו לבין התנועה, בינו לבין הולכי הרגל: ז"א שאו שהוא יסע לאט מידי, או שאנשים ימותו. ללא המשפט של "יש כאלה בכל העולם", בבקשה. בעולם הם או משלימים לרכבת תחתית אמיתית, או נמצאים במטרופולינים היותר-קטנים.
 

Image of me

New member
זה המצב רק בפרברים - בת ים ופ"ת.

תסתכל על זה.
הוא נוסע באמצע העיר, ללא שום הפרדה בינו לבין התנועה, בינו לבין הולכי הרגל: ז"א שאו שהוא יסע לאט מידי, או שאנשים ימותו. ללא המשפט של "יש כאלה בכל העולם", בבקשה. בעולם הם או משלימים לרכבת תחתית אמיתית, או נמצאים במטרופולינים היותר-קטנים.
זה המצב רק בפרברים - בת ים ופ"ת.
בתוך תל אביב עצמה, וגם ברמת גן ובני ברק, הקו יעבור מתחת לאדמה.
 

Azazel

New member
../images/Emo4.gif../images/Emo6.gif

זה המצב רק בפרברים - בת ים ופ"ת.
בתוך תל אביב עצמה, וגם ברמת גן ובני ברק, הקו יעבור מתחת לאדמה.

מה, בת-ים פחות צפופה מדרום ת"א? לא ולא. בשני המקרים מדובר באיזור אורבני צפוף ביותר. מה, שם מותר להדרס? שם זה בסדר שיחכו לרכבת יותר מ5 דקות ( שזה מקסימום זמן לדעתי שרכבת תחתית יכולה לתת לחכות )? הרי כל הקטע הוא שאנשים יסעו ממקומות כמו בת-ים, חולון, הרצליה, הוד-השרון, פ"ת, ויגיעו במהרה למרכז. לא שיעשו טיולים בעיר ( מה זאת הפניה הזאת, למשל?!
). בשביל טיולים בעיר אפשר לקחת אוטובוס.
 

Image of me

New member
זה בסדר שבתוך בת ים הרכבת תיסע


מה, בת-ים פחות צפופה מדרום ת"א? לא ולא. בשני המקרים מדובר באיזור אורבני צפוף ביותר. מה, שם מותר להדרס? שם זה בסדר שיחכו לרכבת יותר מ5 דקות ( שזה מקסימום זמן לדעתי שרכבת תחתית יכולה לתת לחכות )? הרי כל הקטע הוא שאנשים יסעו ממקומות כמו בת-ים, חולון, הרצליה, הוד-השרון, פ"ת, ויגיעו במהרה למרכז. לא שיעשו טיולים בעיר ( מה זאת הפניה הזאת, למשל?!
). בשביל טיולים בעיר אפשר לקחת אוטובוס.
זה בסדר שבתוך בת ים הרכבת תיסע
קצת יותר לאט מאשר בתוך תל אביב. תזכור שהטראם עדיין יכול לחצות את כל הצמתים בירוק באמצעות מערכת פשוטה שמודיעה לרמזור על התקרבותו. לא הבנתי איך קישרת את זה לזמן ההמתנה, הרי זמן ההמתנה תלוי בתדירות יציאת הרכבות ולא במהירות נסיעתן.
 

Azazel

New member
לא, זה !לא! בסדר.

זה בסדר שבתוך בת ים הרכבת תיסע
קצת יותר לאט מאשר בתוך תל אביב. תזכור שהטראם עדיין יכול לחצות את כל הצמתים בירוק באמצעות מערכת פשוטה שמודיעה לרמזור על התקרבותו. לא הבנתי איך קישרת את זה לזמן ההמתנה, הרי זמן ההמתנה תלוי בתדירות יציאת הרכבות ולא במהירות נסיעתן.
לא, זה !לא! בסדר.
ככה אפשר לקחת גם קו אוטובוס. כיצד קשור זמן המתנה למהירות: אתה לא יכול להפעיל באותה תדירות רכבות במקומות הפתוחים והסגורים: לאחר שתכנס הרכבת לקטעים הסגורים, איפה שהמהירות תגדל, התדירות תגדל, וייתכן גם תהיה גבוהה מידי, מכדי להיות אפשרית ( מפאת אילוצים אחרים). לכן יצטרכו להוריד את התדירות בחוץ.
 

Image of me

New member
ממש לא הבנתי איך קשורה לפה התדירות

לא, זה !לא! בסדר.
ככה אפשר לקחת גם קו אוטובוס. כיצד קשור זמן המתנה למהירות: אתה לא יכול להפעיל באותה תדירות רכבות במקומות הפתוחים והסגורים: לאחר שתכנס הרכבת לקטעים הסגורים, איפה שהמהירות תגדל, התדירות תגדל, וייתכן גם תהיה גבוהה מידי, מכדי להיות אפשרית ( מפאת אילוצים אחרים). לכן יצטרכו להוריד את התדירות בחוץ.
ממש לא הבנתי איך קשורה לפה התדירות
 

Image of me

New member
ולגבי פניות


מה, בת-ים פחות צפופה מדרום ת"א? לא ולא. בשני המקרים מדובר באיזור אורבני צפוף ביותר. מה, שם מותר להדרס? שם זה בסדר שיחכו לרכבת יותר מ5 דקות ( שזה מקסימום זמן לדעתי שרכבת תחתית יכולה לתת לחכות )? הרי כל הקטע הוא שאנשים יסעו ממקומות כמו בת-ים, חולון, הרצליה, הוד-השרון, פ"ת, ויגיעו במהרה למרכז. לא שיעשו טיולים בעיר ( מה זאת הפניה הזאת, למשל?!
). בשביל טיולים בעיר אפשר לקחת אוטובוס.
ולגבי פניות
מה לעשות, כשתיכננו את בת ים (לפני קום המדינה, נכון?) לא תיכננו את התוואי של קו הרכבת הקלה שיעבור בתוכה. לכן אין ציר אחד ארוך וישר שעובר בעיר ואפשר להעביר בו קו רכבת. במקום זאת, הקו מתעקל בכמה מקומות. מכאן ועד ללקרוא לזה "טיולים בעיר" הדרך ארוכה.
 

Azazel

New member
וזה כל הקטע!!!

ולגבי פניות
מה לעשות, כשתיכננו את בת ים (לפני קום המדינה, נכון?) לא תיכננו את התוואי של קו הרכבת הקלה שיעבור בתוכה. לכן אין ציר אחד ארוך וישר שעובר בעיר ואפשר להעביר בו קו רכבת. במקום זאת, הקו מתעקל בכמה מקומות. מכאן ועד ללקרוא לזה "טיולים בעיר" הדרך ארוכה.
וזה כל הקטע!!!
מה לעשות? למנהר
 
נתיב הרכבת יופרד מפלסית מהכביש.

תסתכל על זה.
הוא נוסע באמצע העיר, ללא שום הפרדה בינו לבין התנועה, בינו לבין הולכי הרגל: ז"א שאו שהוא יסע לאט מידי, או שאנשים ימותו. ללא המשפט של "יש כאלה בכל העולם", בבקשה. בעולם הם או משלימים לרכבת תחתית אמיתית, או נמצאים במטרופולינים היותר-קטנים.
נתיב הרכבת יופרד מפלסית מהכביש.
הוא יהיה מוגבה בכמה סנטימטרים. כך נאמר לנו ע"י נ.ת.ע בעת שאירחו את הפורום במשרדיהם לפני כשנה וחצי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה