** היום בשש בערב - מיכל עדן בפורום

** היום בשש בערב - מיכל עדן בפורום

מוזמנות להכניס שאלות כבר מעכשיו לשירשור הזה בעניין נשים, קריירה, מעמד האישה, מעמד האישה הלסבית בקהילה ההומולסבית וכל נושא שקשור לנשים מהבט עיסוקיה הפוליטיים של מיכל עבורן ולטובתן. הכתובת לאתר של מיכל עדן מצורפת, ממליצה להכנס לאתר. נושאים שטיפלה בהם מצויים תחת acheivemnebts. חנה
 

מירי,

New member
סליחה על הבורות (והקישור אינו עובד)

אבל מי זו מיכל עדן?? ומבחינתי זו שעה נוראית , אני יודעת שלא עניתי כששאלת - אבל זה בדיוק כשאני מגיעה הביתה (וביום שלישי אני גם לומדת...) בכל מקרה נקרא מחר על מה דיברתן!
 
להלן הקישור מחדש

מיכל עדן היא חברת מועצת עירית ת``א מטעם מרץ, פעילה בעניין ההומו - לסבית במרץ ובמישור המוניציפלי, פעילה למען נשים.
 
לפני כשבועיים-שלושה העלתי בפמיניזם

ביואל שלושה דפי מאמר מ``בנות העיר`` לגבי מעמד הלסביות בקהילה ההומו-לסבית. לא הצלחתי לקשר ברגע זה אבל...מאמינה שקראתן :) אנסה שוב אחר כך. חנה
 
מדפיסים מה - את הכתבה ?

קובץ-הדפס. תוכלי גם לשמור ולהעלות בתוכנת הפוטו שלך לעיון והדפסה. חנה
 

איה@

New member
שאלות - למיכל עדן

שלום מיכל שמי איה (נפגשנו בעצרת ליום האישה) השאלות: א. כיצד עירית ת``א עוזרת לבנות עירה שעברו אונס. האם יש מוקד תמיכה? ב. האם עירית ת``א - נותנת אפשרות/עזרה/מימון לטיפול נפשי לנשים שעברו התעללות. ג. מה עמדתך בנוגע להצעת החוק של ענת מאור ממרץ - לביטול חוק ההתיישנות על עברות מין וכיצד את חושבת שאפשר לקדם את הנושא בעיריה כולל תמיכה והפצת העצומה שלנו. תודה. איה.
 

איה@

New member
שאלה: מקלטים לנשים מוכות

מה קורה עם המקלטים לנשים מוכות בתל-אביב? האם גם הם יסגרו מחוסר תקציב? איה.
 

איה@

New member
שאלה: מה עמדתו של ראש העיר

בכל הנושאים הקשורים למעמד האישה? הוא תומך? הוא עוזר? במידה ולא....כיצד ניתן להשפיע בנושא? איה.
 
עמדת ראש העירייה

ראש עיריית ת``א יפו, רון חולדאי, תומך במאבק כנגד אלימות כלפי נשים. עד כה קיבלתי גיבוי מלא לפעולותי בנושא כגון: העצרת השנתית לציון היום הבינלאומי נגד אלימות כלפי נשים ``נרצחה על רקע רומנטי``, הועדה העירונית למניעת אלימות כלפי נשים ונערות, ימי עיון בנושא הטרדה מינית ופתיחת דירות מעבר לנשים מוכות.
 
מקלטים לנשים מוכות

איה, לדעתי המשבר בענין התקציבים למקלטים נגמר. ככל הידוע לי הוחלט בשבוע האחרון להעביר להן מידית 3.6 מליון ש``ח. זה אמנם לא הסכום המלא אבל המקלטים לא יסגרו. מיכל
 
תשובה לאיה1

שלום איה, ראשית עלי להודות כי אני מאוד מעריכה את פעילותך למען נפגעות אלימות ובמיוחד נפגעות גילוי עריות. זה נושא נאוד חשוב בעיני. במיוחד כל הכבוד על האתר הנפלא ``לתת יד``. ובאשר לשאלותייך: א. עיריית ת``א יפו תומכת ומקדם את המאבק באלימות כלפי נשים ונערות ברמות שונות. העירייה מקצה משאבים לגופיעם השונים הפעילים בעיר כגון: מרכז הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית והמקלט לנשים מוכות ע``ש גליקמן. בנוסף להקצאת המשאבים העירייה מקלה גם במיסוי כלפי הגופים השונים. בעירייה פועלת ועדה עירונית למאבק באלימות שפועלת בשיתוף המשטרה, בית החולים איכילוב, מחלקות הרווחה והחינוך ושירותים נוספים ויחד אנו שוקדים על הסברה וחינוך בנושא של אלימות כלפי נשים. הפרויקט הראשון בתחום ההסברה הוא הנפקת כרטיס מידע לנשים המרכז את כל השרותים לנשים בעיר. שרותים הנוגעים לאלימות שלפי נשים ונערות. ב. העירייה אינה מספקת טיפול לנפגעות אלא קופת חולים. ואגב, שמחתי לשמוע שבהתערבות ח``כ זהבה גלאון הגדילו את מספר שעות הטיפול לנשים נפגעות גילוי עריות מ60 ל- 90 . ג. כמי שמכירה את נושא גילוי העריות אני תומכת בלב שלם בחוק ההתישנות, מקוה כי הוא יעבור בכנסת ומוכנה לעזור, כפי שעזרתי בעבר, להציב דוכני החתמה לתמיכה בחוק.
 

איה@

New member
מיכל - תודה! המשך השאלה.......

הגופים שהזכרת אמנם תומכים ועוזרים מאד, מהצד המקצועי והנפשי. את מדברת על תמיכת העיריה כגוף ציבורי בעזרה לגוף ציבורי אחר. ואותי מענין לדעת האם יש עזרה פרטנית/אישית מצד העיריה - לנאנסת האם יש ליווי גם של עובדת סוציאלית, האם היא מקבלת עזרה בחיי היום יום ברמה האישית. איה.
 

ירון@ר

New member
שאלה למיכל עדן

למה הקהילה ההומו-לסבית חושבת שמגיעות לה זכויות מיוחדות ? ואני אפרט: 1. הזכות להקים משפחה: מה עשיתן בדיוק בשביל להקים תא משפחתי, האם הזדווגתן עם גברים בשביל לעשות ילדים ? 2. למה צריכה הנטייה המינית של אדם לשמש כדגל חברתי ?
 

טל קר

New member
שאלה: מה נעשה כדי לקדם

את מעמד הלסביות בקהילה ההומולסבית? האם הלסביות צריכות לתפוס יותר מקום באגודה שהינה די על טהרת הגבריות, או לפנות לאמצעים חלופיים? האם תוכלי לספר על קל``ף?
 
למעלה