היום ה-29 לפברואר, סוף החודש - תאריך מיוחד

Sודית

New member
היום ה-29 לפברואר, סוף החודש - תאריך מיוחד

שקורה פעם בארבע שנים. איזה מוזר זה למי שנולד ביום הזה? מה הוא עושה בשלוש השנים שאין 29 לחודש? מצחיק לא? אף פעם לא הכרתי מישהו שנולד בתאריך הזה - תאריך מיוחד במינו. ומחר מתחילם את חודש מרץ - פורים, מפגש ובכלל חודש מבטיח לא?
 
אכן תאריך מיוחד

מי שנולד בתאריך הזה יכול לבחור בין ה 28 בפברואר ל 1 במרץ. כך הסבירו לי פעם. גם ליהודים החוגגים את יומולדתם לפי התאריך העברי, יש בעיה כשנולד ילד באדר א.... בעיה..שאלו יהיו הבעיות
 

EK55

New member
הכי מצחיק,שהמוסלמים חוגגים את החגים שלהם,

בעונות שנות,פעם בקיץ,פעם אחרת בחורף. כי אין אצלהם שנה מעוברת. גם אצלנו היהודים שנה מעוברת לא מדוייקת ב-100%. רק כל 19 שנים השנה מתיישרת עם התאריך הלועזי המדוייק גם הוא כמעט ב-100% כי יש גם סטיה קלה בשעות,בדקות ובשניות.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
למי שנולד באדר א' אין כל בעייה

רק אדר ב' מופיע פעם בכמה שנים. אגב אני מכיר תופעה של מישהי שרק פעם בכמה שנים יש לה יום הולדת והיא גדלה בשנה.
 
??? תקן אותי אם אני טועה, אבל להבנתי

החודש שמוסיפים בשנה מעוברת הוא לאחר חודש שבט, והוא נקרא אדר א' /אדר ראשון. הוא חודש מלא - בן 30 יום. האדר ה"רגיל- בן 29 יום- עם כל מצוות הפורים וכן ציון ז' באדר, נדחים בשנה מעוברת אל החודש הנוסף, והוא נקרא אדר ב' . ??? אגב, אני מכירה תופעה של מישהו שבכלל לא חוגג ימי הולדת ובכל זאת גדל כל שנה בשנה...מעניין, הה?
 

EK55

New member
סוף.בשנים האחרונות אני דוקא נהיה צעיר יותר כל

שנה. רק שלא חס וחלילה אחזור להיות תינוק עם חיתולים.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
שלא לדבר על עוד צעד אחד קדימה (אחורה)

ולא, אין הכוונה לצעד תימני.
 

EK55

New member
במקום כזה לפחות שקט ורגוע,אבל אין סיכוי,כי

כידוע אימי הלכה לעולמה החודש בשיבה טובה
 

EK55

New member
בעצם מה זה משנה מתי בדיוק נולד בן אדם

חודש יותר או חודש פחות. היה טוב אם היו קוראים לזה חודש ההולדת ולא יום ההולדת. אז היה נוח יותר לתמרן את יום המסיבה. אני למשל נולדתי בעירק ואין לי תאריך לידה מדוייק, אלא שמתוך סקרנות שאלתי את אימי כל מיני שאלות על מאורעות מסויימים והגעתי לתאריך מסויים שאני מאמין שהוא מדוייק במזל סרטן. זה משהוא המתקשר לצום ט"ז בתמוז שהוא יום צום ואבל על פריצת חומות בית המקדש ומשהו הקשור לספירת 8 ימים לברית מילה. וגם משהו הקשור לשבת השחורה שהיתה כאן בארץ וגם משהו הקשור לפיצוץ ליל הגשרים בארץ ומשהו הקשור לפיצוץ מלון המלך דוד בירושלים. מכל אלה הגעתי לתאריך הלידה שלי, בקיצור תאריך הקרוב מאד לאסונות לא נעימים שקרו אז בתקופה שלא נתנו לניצולי השואה להיכנס לארץ בעקבות הספר הלבן הארור שנכתבאז.
 

Sודית

New member
ערב שווה לכם


חזרתי אחרי השתולליות, זלילות ושתיה כמובן. קצת לנוח, להתרענן ואולי יותר מאוחר שוב לצאת להשתולל. ......זה הערב האחרון של ההילולות......וחייבים לנצל אותו.
 
למעלה