היום יום המשפחה

היום יום המשפחה ../images/Emo140.gif ../images/Emo42.gif ../images/Emo140.gif

פעם קראו לזה יום האם (על תולדות יום האם ) בשנים האחרונות בהגיע התאריך הזה , יש לי קצת קיווצ´וצ´ים בבטן. אמנם השנים עשו לו טוב והקונספציה השתנתה , משפחות מוצגות היום על כל מורכבויותיהן וילדינו הופכים פחות ופחות להיות עוף מוזר בחברה הסובבת אותם. אך יחד עם זאת , תמיד כשמוזכרת המילה "אבא" (ואולי לאחרים כשמוזכרת המילה "אמא" ) הדופק שלי מהיר יותר , הלחיים מעט סמוקות ושמץ של רטיבות בוהק לו בזוית העין. (לא להשוות לנהר עצמו , הזורם משם באירועים אחרים ) . כי ה"אחרים" וההשוואה אליהם , אולי פחות מעניינים , אבל ה"אנחנו" הקן המשפחתי הקטן היחידני שלנו , לפעמים הראה קצת חסר וקצת חסך. ואולי לא? אולי זה דווקא טוב לנו ככה? קשה לקבוע ועוד יותר קשה לשנות את המצב , אם בכלל. אז זה מה שיש ועם זה צריך לצאת (או להמשיך ) במסע החיים ואף להוציא את המיטב. לכן בחרתי ביום המיוחד הזה לפתוח את זה הפורום. שמיועד לתת מקום להשתפכות , שיתוף , צחוקים , בכי , אבדן עשתונות , איבוד חושים , יצירתיות , "סיעור מוחות" למציאת פתרונות לבעיות כלליות או פרטיות , פה ושם מידע רשמי שיוכל להיות לעזר (אם בלינקים בהודעות עצמן או בספריית קישורי הפורום ["הכינותי מראש"
] ). אולי אירוחים של מקצוענים ומקצועניות בתחום , או"חגיגות" סביב נושאים מסויימים שייקבעו במשותף. כיד הדמיון והקשר לסטטוס הזה שנקרא : "משפחות חד הוריות". ברוכים הבאים וברוכות הבאות .
 

כRובי

New member
הגבר הראשון בפורום ?../images/Emo8.gif

ברכות לרגל הפורום החדש
בהצלחה !
כRובי - אופנועים
 
הוסיפי עוד אחד למניין! ../images/Emo9.gif

כל הכבוד על הרעיון! מקווה מאוד שאהיה פעיל בפורום הנפלא הזה
בהצלחה לכולנו!!!
 
וויזלי

במיוחד בשבילך
Known as: Hagrid´s Hut, House & Cabin 1st mention of Hagrid´s Dwelling being a "Hut": Sadly, Draco Malfoy. Diagon Alley Chapter, Sorcerer´s Stone "lives in a hut on the school grounds" 1st time it is refered to as "Hagrid´s Hut": Hagrid, Quidditch Chapter, Sorcerer´s Stone ´Bin watchin´ from me Hut´​
וולקם לביקתתנו
 
מתנה ליום המשפחה

ככה מאחורי גבי הוא בן 10 (להזכיר) וההורים שלי. לקחו אותי אחרי העבודה ´לאכול´ עברנו את המק דונלד ואת הפלפל גם ואת השווארמה והמשכנו הלאה ובסוף עצרנו ברחוב צדדי והורידו אותי ואמרו לי לעלות לקומה רביעית ולהכנס לדירה 10 ושם חיכתה לי קוסמטיקאית.
זה חצי משפחה זה? זה עולם ומלואו.
 
אפשר לשאול משהו?

קודם כל, יש לך משפחה נחמדה, בן חמוד ואת ברת מזל דבר שני- את יום המשפחה שלי עוד לא חגגתי, גם כי אני עסוק (ממש תירוץ
) וגם כי כרגע רק אני ואמא שלי בבית אז זה יהיה ממש עצוב לחגוג ככה. צריך לחשוב על משהו לכבוד השבת
השאלה שלי- למה בחרת להנציח את מצבך בשמך?
 
איך ישרת לשמאל??????

קונטרול שיפט לא עובד... תודה, תודה לך ברוכה הבאה לליבי
אני מעדיף את התמונה שבכרטיסי האישי (פרי יצירתי) וציטוט אחר מפורסם לא פחות שעליו אני נקרא
 
זה פסדר

רומניה גם מתאים לי ועשיו לחגיגות ולמתנות. אז לדעתי חגית הסבירה את "ההנצחה" בהודעה הראשונה שלה כאן כי היא חג הורית וזה פשוט השתלב לה המצב עם החג וכו´.... וחוץ מזה , בכל מצב , אנחנו (ככה נראה לי ), מצווים להסתכל על חצי הכוס המלאה. זה רק עניין של גישה. וחגיגות וציון ההיום הזה הן בדרך כלל שנויות במחלוקת. אני זוכרת שנה שעברה , ג´וניור היה בכיתה א´. אז חגגו פעמיים. כלומר גם בבוקר בכיתה בחומר בלימוד ה"מתאים" וגם אחה"צ במסיבה לילדים עם ההורים. ההזמנה כמובן ל - "אמא ואבא" דפי העבודה גם.... שאלות כמו : איך ולמה החליטו הוריך לקרוא לך בשם שלך....... ועוד שאלות מסוג זה. ואני שואלת - עד מתי ימשיכו עם זוגיות שכזו כמובן מאליו? וגם למי שיש אבא-אמא , לא תמיד הם ביחד. לפעמים פניה שכזו מעוררת הדים של זכרונות לא ממש נעימים לילד , להוריו. אז לחגוג או לא לחגוג? מקווה שתחגוג בכל זאת אצלנו היום עבר ללא אירועים מיוחדים כי.......................... חגגו אותו לפני שבוע בביצפר. משום מה הקדימו. אבל היה נאום , כן היה. ולהפתעתי , עם התחלף המנהלת , התחלפה גם הגישה. לטובה. (יישור לשמאל באנגלית - הקוד רשום בכניסה לכתיבת הודעה בפורומי תכנות מתחת לתיבת הטקסט )
 

spidi2

New member
../images/Emo45.gifאהבתי מאדדדד

את הגדרת הגישה.. החיים ע"פ כוסות של בירה
 
למעלה