היום כולנו אדומים

shlomikli

New member
היום כולנו אדומים

השמאל הישראלי גזר עלינו לחיות בבית מטבחיים, בו אזרחי ישראל עולים בסערה השמיימה, עפ"י חזון אוסלו. כמו בכל התמודדות הממשלה וצה"ל ידיהם קשורות מפחד התשקורת. על כל הריגת מחבל קמים תלי תלים של פרשנויות, האם היה החיסול מוצדק או לא ואם חס וחלילה נפגע מישהו נוסף שעמד בדרך למחבל אזי התשקורת ´מנקרת את עיניו של הרמטכ"ל´ (פחות מכך את שר הבטחון שהוא "משלנו"). לא מעניין את השמאל הנזק התדמיתי לישראל, הקרע שהם עושים בעם. מעניין אותם רק להיצמד לתיאוריות האינפנטיליות שלהם, שהפכו את ישראל לבדיחת העולם. כך יוצא איפוא שבמאזן הדמים הנורא במזרח התיכון אנו "פולים כינים" באופן נקודתי ואילו אזרחינו נקטלים בעשרותיהם ונפצעים במאותיהם. כנראה שלשמאל הישראלי מתאים העניין, אם כל מה שיש להם לומר אחרי הכל זה "אין פתרון מלבד פתרון מדיני". משפט איוולת שההסטוריה מוכיחה כאדיוטי. מעולם כמעט, לא נפתרו סכסוכים מרים בין אוייבים אלא בשדה הקרב בו טבחו זה בזה ורק כשהותש כוחו של צד אחד ניגשו הצדדים לעשות שלום. אפילו האמריקאים ´הנאורים´ טרחו לחסל את הירושימה ונגסקי על מאות אלפי אזרחיהם, קודם שהכניעו את יפן. רק אצלנו הצליח השמאל המטורף, המסומם, רודף פרסי הנובל, לטמטם את מוחם של אזרחי ישראל בתיאוריות הבלותיות "שרק מו"מ מדיני הוא הפתרון ואין בלתו". כאמור במאזן האימה בצבע הדם אנו ניגפים קשות, ותגובתנו מתומצטת בהפגזת שיחים וסלעים, הפגזת מבנים בשעות בהן אין איש נמצא בתוכם ובמעופי אזהרה של מטוסי והליקופטרי חיל האוויר כדי שהאוייב הפלשתינאי "יספיק לעשות גיבוי לדיסקים שלו" לפני תחילת הפגזות הסרק. מעולם לא נוהלה מלחמה מול אוייב רצחני ברשלנות כזאת, בטמטום כזה, בדחיית כל מסקנה הגיונית וקבעון מחשבתי, כמו שהתגלה לנו על ידי השמאל הישראלי. בגיבוי התשקורת מנהיגי השמאל ממשיכים לחגוג ועם ישראל הולך ומת. לצערי אנו חיים במציאות עגומה של מדינות טוטליטריות רצחניות שמקיפות אותנו, תרבויות של שחיטה ורצח ושל הפרת זכויות אדם בוטה. מדיניות שבה מי ששולט ברחובות הפלשתינאי והערבי זה הרוצחים האכזריים ביותר ולאו דווקא האזרחים הנאורים. מצמררת המחשבה אבל אין מנוס מלומר אותה. במאזן הדמים, ישראל ניגפת כמעט ללא קרב. השמאל הישראלי אינו מסוגל להעלות זאת על בדל מחשבתו והימין הישראלי חרד ממנהיגי השמאל והתשקורת אבל אני אגיד זאת. עלינו לגרום לפלשתינאים אבידות כבדות, דם תמורת דם, על שלוליות הדם שלהם להיות גדולות משלנו. זה המדד האמיתי בעיניהם ועל פי זה תימדד עוצמת תבוסתנו או נצחוננו. אלה לא חייבים להיות אזרחים פלשתינאים תמימים, למזלנו ייבא השמאל הישראלי מתוניס עשרות אלפי לוחמים רוצחים שניתן להקיז את דמם לקיר. רק אז, אולי, הם יראו את המבוי הסתום אליו הם מובילים. כי בכל מאזן אחר אנחנו, הישראלים, מובסים תבוסה ניצחת.
 
בשלב ראשון...

יש לדאוג שההפצצות כגון זו שנעשתה אתמול בלילה בעזה, יעשו על מקומות שהשוטרים הפלשתינאיים נמצאים בהם, ולא מקומות שה"גיבורים" הערבים ברחו מהם כמו עכברים מסוממים.
 

jחיימון

New member
אתה מטורף

ביום שבו נהפוך למדינה צמאת דם, שסופרת ומשווה ליטרים של דם, שהורגת אנשים חפים מפשע (ותתפלא לא כל שוטר פלשתיני הוא מחבל- רק מי שמשתמש בנשק כנגדנו הוא מחבל- ביננו לא כל יום עשרות אלפי נשקים יורים עלינו מה שאומר שלא כל השוטרים ואפילו לא רובם יורים עלינו), לא נהיה שונים משכנינו. נכון יכול להיות שאז הטרור אולי יפסק אבל בפראפרזה על דבריו של היינריך היינה - במקום שבו הורגים ערבים חפים מפשע יהרגו יהודים חפים מפשע- מה שאתה מציע זה גם לא מוסרי וגם תחילת הפיכתנו לדיקטטורה. שירתתי ביחידה קרבית בגאווה (אני משוכנע שגם אתה) אבל מה שאתה מציע יגרום לי לעזוב את הארץ ביום שבו יתחיל להתממש.
 
300 מליון אמריקאים מטורפים

1. האם הכינוי "מטורף" נועד אלי? 2. לעצם העניין- ישראל מצויה במלחמה עם הרשות הפלשתינאית. כשם שבהפצצת המטכ"ל הסורי במלחמת יום כיפור נהרגו פקידים שלא אחזו בנשק, כך גם עתה- יש לחסל את הכח הצבאי של הרשות, בטרם הוא יופנה עלינו לחסלנו. 3. ההבדל ביני לבינך: למרות התיעוב שאני חש כלפי הסכמי אוסלו ומדיניות השמאל, לא אעזוב את הארץ לעולם, לא משנה עד כמה תהיי חריפה התנגדותי לצעדי הממשלה. אני פשוט אוהב את המקום הזה יותר מדי. הסיטואציה היחידה שבה אני מסוגל לראות את עצמי עוזב היא במידה של עליית שלטון עם סממנים פאשיסטיים-נאציים, וגם אז זה יהיה רק כדי להילחם מבחוץ. אני כולי תקווה שאינך רואה בחיסול הכח הצבאי של רשות תומכת טרור סממן נאצי, ואם כן, אני מציע שתפנה לפסיכיאטר. 4. יש לך ויכוח עצום עם ארה"ב, ערש הדמוקרטיה, שעשתה בדיוק מה שאני מציע באפגניסטאן: בתגובה לפיגוע של בן לאדן (החמאס שלנו) מוטטה את הכח הצבאי של מי שנתן חסות לטרור. כל לובש מדים של הטליבאן הפך למטרה, למרות שיתכן כי מעולם לא ידע היכן נמצאים מגדלי התאומים. כך שאם אני מטורף, אני נמצא בחברת 300 מליון מטורפים אמריקאים ונשיא ארה"ב.
 

jחיימון

New member
תשובה

1. לא לך קראתי מטורף אלא למי שכתב מעליך. 2. יש הבדל בין מיטוט הרשות לבין קריאה להרג של חפים מפשע. 3. ואמרתי שאני ארד מהארץ ביום שבו היא תאבד את צביונה הדמוקרטי. מיטוט הרשות הוא לא כזה- אבל הרעבת אנשים לדוגמא היא כן כזו.
 

שמאלני

New member
קיצוני מטורף...

שוב הימין הקיצוני חוזר על דבריו שאנחנו אנשי השמאל אשמים,אבל חס וחלילה לאשים את שרון שהכניס אותנו 18 שנה ללבנון וגרם פשע בכך שגרם לאנשים שגרים בישובי הצפון לסבול כל כך הרבה זמן כי הוא החליט שהוא רוצה להכנס עד לבירות בלי לידע אף אחד בממשלה אפילו לא את ראש הממשלה דאז בגין ז"ל. אני לא מבין למה כל הזמן מאשימים את השמאל בהסכם אוסלו עם כבר תאשימו את העם שבחר ברבין שיוביל אותנו לשלום. רבין הציע ב-92´ ללכת בדרך השלום ועובדה שהוא ניצח בבחירות כי לעם נמאס הוא רצה שלום ולא מלחמות. היינו כל כך קרובים לזה אבל אז בא רוצח בן זונה שאני מקווה שיתנקמו בוא על הרצח. ורצח את ראש הממשלה האהוב שלנו וגרם להסכם אוסלו לקרוס. במשימה שלו הוא הצליח הוא הצליח למוטט את הסכם השלום. לא רק עם הפלסטינים היינו קרובים להסכם שלום גם עם הסורים. דבר שני שוב פעם מה אתה משווה בין ארה"ב לנו אין בכלל מה להשוות. ארה"ב יכולה מהיום למחר להפציץ מדינה והיא הראתה זאת עכשיו שהיא הפציצה את אפגניסטן. אנחנו לא יכולים לעשות מה שבא לנו מהיום למחר כבר להעמיד צבא לאיים על איזה מדינה ולהפציץ. גם לא על רשות פלסטינית שמאחוריה עומדות כל מדינות ערב.
 

shlomikli

New member
אתה צודק, כל תגובה שמשאירה את האויב

רק עם שריטה ולא מחסלת אותו, פועלת כבומרנג. אנחנו נותנים פול גאז בניוטרל, והתוצאה תהיה, כמו תמיד, שאחרי שיגמר לנו האויר נחטוף מהם עוד יותר חזק. אין ספק שהדרך הנכונה לטיפול בטרור היא אספקת נשק נוסף לרשות הפלשתינית כדי שתוכל להלחם בטרור. בהתאם לדוקטרינת אוסלו של ה"ה יצחק רבין זג"ל (זכר גאון לברכה), שלפיה עראפת ילחם בטרור בשבילנו, שהוכיחה את עצמה, חייבים אנו לספק מטוסים, מסוקי תקיפה וטנקים לרשות הפלשתינית שחסרונם הוא שמונע ממנה להכריע את הטרוריסטים הפלשתינים. ויבוא הגואל לציון ונשושה לנו בירושלים החרבה ! ובקשר לקשקוש של "מאחורי הפלשתינאצים עומדות מדינות ערב"- מלחמה, טרנספר אלים לא יגרום למלחמה, כי פשוט אין מי שיילחם לטובתם של הפלסטינים, למרות כל הדמגוגיה וההפחדה שנשמעת משמאל. מי יילחם למענם? 1. מצרים? - מצרים לא תסתכן באובדן התמיכה האמריקאית. יש להם בעיות משלהם. תבוסה במלחמה נגד ישראל תביא לנפילתו של מובראק, והוא ממש לא רוצה את זה. 2. סוריה? - בשאר אסד יודע היטב את יכולותיו של צבאו, והוא מבין שהוא כרגע לא יריב שקול לצה"ל. 3. ירדן? - עבדאללה מפחד מהפלסטינים עוד יותר מאיתנו, והוא ישמח אם נחסל את הרשות הפלסטינאית. הוא מודע היטב לרוב הפלסטיני אצלו, והוא חושש שהם ירימו ראש לאחר הצלחתם נגד ישראל. הוא יילחם נגדנו? אני לא חושב. אז מי יתערב צבאית לטובת הפלסטינאים? 4. עיראק - ממנה אין לחשוש? הצבא העיראקי של היום הוא לא הצבא הגדול והחזק שפלש לכוויית לפני יותר מעשור. עיראק עדיין לא השתקמה מנזקי מלחמת המפרץ. וחוץ מזה, התקפה עיראקית על ישראל יכולה להיות בדיוק התירוץ שבוש הבן מחפש...
 
נבואות השקר של השמאל

השמאלנים ניבאו מספר פעמים ש"אם ישראל תיכנס לאזורי A, מצרים תעבור את התעלה". והנה- ישראל באזורי A תקופה ארוכה, סמל הריבונות הפלשתינאית (שדה התעופה) נהרס, ולא שמעתי על אף חייל מצרי שירד להתרחץ בתעלת סואץ. במקום זה מצרים שלחה את שר החוץ שלה, ואמרה ש"שרון מנהיג אמיץ". אפשר ליחס את זה לטראומה שיש להם משרון של ששת הימים ויום-כיפור, אבל הפעם נראה לי שזה נובע פשוט מהעובדה שהפלשתינאים מעניינים אותם כמו השלג דאשתקד.
 

שמאלני

New member
איהז שטויות בגיניסט

בחיים שלי לא שמעתי שמאלני אומר שאם אנחנו נכנס לשטחי A הצבא המצרי יכנס בנו. אל תזלזל בכוחה של מצרים ולא בהתיחסות שלה למזרח התיכון הם יכולים עוד להפתיע אי אפשר להאמין לערבים. מובהרכ אומר שהוא לא יפציץ אותנו לך תדע מה מסתובב אצלו בראש. תאמין לי שלא רק להם חשוב מהפלסטינים לא בגלל שכולם אוהבים אותם הרי הפלסטינים גרמו הרבה בעיות בבירות בירדן ואפילו נשיא סוריה עד עכשיו לא רוצה לדבר עם ערפאת. אפכת להם מהפלסטינים כי בזכותם הם יכולים לקבל בחזרה את הר הבית ואת מזרח ירושלים מה שאף מדינה ערבית לא עשתה קודם.
 
עוד סילוף שקרי של דברי

לא כתבתי שהשמאלנים אמרו שהמצרים יכנסו בנו, כתבתי שאמרו שהם יעברו את התעלה. את זה אני בפירוש שמעתי מהם. אם אתה לא מבין את ההבדל בין שני הדברים , שב בלול.
 

שמאלני

New member
shlomikli תקרא...

אתה יודע מה אולי אנחנו הצבא מספר 1´ במזרח התיכון אבל אנחנו רק חצי מיליון. תקח את עירק למשל צבא עצום של מיליון וחצי חיליים אולי אין להם נשק מתוכחם במיוחד אבל מספיקים רק כמה טילים כימים וביולוגים כדי לחסל אותנו. ויש את זה לסוריה ולמצרים ולירדן ולכל מדינה ערבית אחרת. מספיק שכל מדינה ערבית תזרוק עלינו 10 פצצות כולנו נמות כאן כי בסה"כ אנחנו מדינה מאוד מאוד קטנה. המלחמות של היום לא יהיו כמו פעם עם טנקים וחיליים כיום הכול עם טילים ומטוסים. ותראה מה שקרה באפגניסטן איך ארה"ב חסלה את משטר הטליבאן עם מטוסים אבל בעיקר עם טילים מאלפי קילומטרים. לכן האופריה הזאת שאנחנו הצבא מספר 1´ במזרח התיכון לא תציל פה את התחת של אף אחד. לכן אני חושב שלפני שאנחנו עושים מהלכים כאלה פזיזים כמו לפרק את הרשות טרנספר וכו... צריכים לנסות שוב ושוב לדבר איתם כי אני רוצה שערפאת מתחיל לעצור מבוקשים ואפילו כבדים. אני לא אבדתי תקווה אני עוד מאמין שאפשר להגיע איתם להסכם שלום.
 

shlomikli

New member
איזה קשקוש מקושקש...

שקר שמאלני עתיק. השמאל הבטיח לנו שארה"ב תצא למלחמה נגד ישראל אם האנטיפאדה תמשך. השמאל הבטיח לנו טומהוקים על הקרייה אם ישראל תכנס לשטח A או תבצע חיסול אחד נוסף. שקר! אדיוט מי שמאמין לשמאלנים! מדינות ערב לא יכריזו מלחמה על ישראל בגלל הפלשתינאים. הם יכולים להלחם עם ישראל ברגע שרק ירצו, בלי שום קשר לפלשתיאנים. מספיק שאנחנו קיימים. כדיוע לך, שמאלני, היו בישראל מלחמות, חלק מהן, פרצו עוד לפני "הכיבוש". איזה תרוץ היה למדינות ערב להילחם איתנו אז? (או להתחיל להתכונן למלחמה איתנו, ב-56 וב-67 שהיו מלחמות מנע).
 

שמאלני

New member
מה אני נציג הערבים?

מאיפה לי לדעת למה הם נלחמו נגדנו לפני 67´ אני רק יודע שאם חס וחלילה אנחנו נפיל את הרשות הבעיה שלנו בכלל לא יהיו מדינות ערב הבעיות שלנו יהיו שאנחנו נצטרך להשתלט על עם בניגוד לרצונם. ואז מה תעשה הרי היינו בסרט הזה כבר בגלל זה רבין ז"ל הלך לכיון הסכם אוסלו.
 
עוד לא שמת לב לזה שאתה מיצג אותם?

אתה עושה את זה בפורום פשוט מצויין. הם לא יכלו לאחל לעצמם נציג טוב יותר ממך. אבל עכשיו סוף סוף אתה יכול לנוח: הגיע לך מחליף. אני מתכוון ל"אדון אדון" שנאת האחים שלו ושנאת הדת שלו אכן מדיפות ריח של אנטישמיות אמיתית.
 
למעלה