היום, לפני כשעה-שעתיים

tookmy

New member
היום, לפני כשעה-שעתיים

הגיעה המשטרה לאוהל המחאה נגד המשכו של חוה ישראל באיזור עין עירון, פירקו והרסו את אוהל המחאה ועצרו שניים מהשוהים במקום ועיתונאי אחד ששהה במקום.
 

rachelb1

New member
מחר בבוקר נהיה שם להקים את האוהל

היום (15,6,04) אחר הצהרים הגיעו שוטרים לאוהל המאבק נגד כביש 6. הם פירקו את המאהל ועצרו שני פעילים במאבק. מחר בבוקר אנחנו נהיה שם להקים את האוהל מחדש. אנחנו מבקשים מכל מי שיכול להגיע, רצוי היום בערב אבל גם מחר בבוקר מוקדם זה טוב, להגיע. להזכירכם הטיפי נמצא באדמות של כפר קרע. יורדים לכביש 65 וממשיכים לכיוון מזרח. בצומת משמר הגבול פונים ימינה לשביל עפר של המוביל הארצי. בשביל הזה ממשיכים 1-1.5 ק"מ. לאנשים הסביבתיים באמת שמגיעים באוטובוסים ניתן להגיע באוטובוסים מספר841 , 823 ומשם ללכת כ-1-1.5 ק"מ. מחר בטוח אפשר יהיה לתפוס טרמפים למאהל. בואו בהמוניכם להציל את המאבק נגד כביש 6 לפרטים: הדס - 064-739382.
 

tookmy

New member
חוזרת משם הבוקר

עצרו ודי מהר שיחררו. אבל- זרעו הרס לגמרי. הרסו את כל האוהלים וזרקו את כל החפצים בערבוביה למטה, במקום אחר, בו לטענתם לא עובר הטוואי ולכן אפשר להיות שם, או משהו כזה, לא לגמרי ברור לי. בכל אופן יש שיתוף פעולה עם האוכלוסיה המקומית שלא מוכנה שאדמותיה יופקעו, מדובר על כרמי זיתים וכו' מהאיזור. המקומיים מאד רוצים לעזור במאבק ונוצר קשר איתם, בכוונה לשתף פעולה. המקום יפהפה וכמובן חבל מאד לחשוב על כביש שיעבור שם.
 

brotos

New member
אתם באמת חושבים שתוכלו

לעצור את בניית הכביש? לי זה נראה כעובדה מוגמרת: חוצה ישראל קיים.
 

ליטג1

New member
ךך

תמורת החלומות שלו תמורת השלום תמורת הריגושים
 

ליטג1

New member
ממ

ללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל
 
למעלה