היום עקפה אותנו...

drorjs

New member
היום עקפה אותנו...

PRIUS היברידית יפיפיה בכביש ליד אשדוד וחשבתי לעצמי שטוב שאני סוף סוף רואה אחת וזה סימן שכבר יש כמה וכמה על הכביש. אני תוהה כמה מוסכים כבר מוכשרים לטפל בהן. וגם מה עומד בדרכו של חוק שיפחית את המיסוי עליהן כך שמחירן בארץ ישתווה למכוניות דומות מכל בחינה אחרת שאינן היברידיות.
 

ליאת 888

New member
הדשא לא כל כך ירוק ../images/Emo10.gif

היי, חדשה בפורום ושמחה למצוא עוד אנשים המוטרדים ממצבו המדרדר של הכדור המסכן שלנו. הבנתי שדוקא המכוניות ההיברידיות מהוות מלכודת, זה נכון שהן חסכוניות, לא תמיד משתמשות בדלק/דיזל אבל כאשר יש צורך לצבור מהירות הן שורפות יותר ממכונית רגילה וגורמות ליותר זיהום. השאלה - היכן ניתן לבדוק נתון כזה?? אם זה כך - אז למה משלים אותנו. ולמה לא מעודדים יותר מכוניות שיפעלו על חשמל סולארי??? הייתי לפני מספר שנים בשוויץ ושם תחבורה ציבורית במקומות קטנים פועלת על חשמל, נאחל גם לנו.
 

drorjs

New member
לא שמעתי על הנתון הזה...

"הכדור המסכן שלנו"
תמיד מצחיק אותי הביטויים שמבכים את כדור הארץ עצמו... הרי הפלנטה תהיה בסדר גמור אפילו אם תפרוץ מלחמה גרעינית שתשמיד את כל החיים על פניה... כדור הארץ ימשיך לו באותו מסלול עוד אלפי מליוני שנים... ובנתיים הג'וקים והחולדות ימשיכו את החיים מאיפה שהפסיקו. מה שבסכנה זה במקרה הכי גרוע ה"ביוספירה" כלומר המערכות האקולוגיות הקיימות כרגע על פני הכדור (ומהוות שכבה דקיקה ביותר על פניו). אני אישית בעיקר מוטרד מעתיד ה-אנושות. מכך שאולי לא רחוק היום ובמו ידינו נמחק את עצמנו מעל פני הכדור.
 

ליאת 888

New member
מסכימה ../images/Emo45.gif

כן, אנחנו משמדים בעיקר את עצמנו. אכן מסכימה - הכדור ישרוד (במידה ולא יתגשמו נבואות הזעם של התנגשויות בין כוכביות, פיצוצים...) מקסימום - תקום אנושות אחרת, כמו אחרי תקופת הדינוזאורים....
 
למעלה