היוש!!!!

היוש!!!!


התגעגעתי אליכן!!!!!!


אתמול ראיתי ביס את פרק 20 של עונה 9 (עם המלחמות של משפחות מפלצות ששולטות בשיקגו) ואני חייבת לציין שהוא היה אחד הטובים, אהבתי את הרעיון ואת הדמויות שם! מקווה שיראו אותם עוד..

ורק כדי לוודא שאני מבינה, הסידרה ממשיכה גם לעונה 11?! וואי זה לא קצת מוגזם?! זה לא מתחיל לחזור על עצמו?! (תכלס כל עונה אני שואלת את זה) זה מפתיע כל פעם מחדש איך לא רוצים להיפרד מהסידרה הזאת..
לא נמאס לג'נסן וג'ארד להופיע באותה סידרה כ"כ הרבה שנים? הקריירה שלהם לא תתקדם ככה..
למרות שבטח הם מרוויחים ממש יפה וכיף להם לעשות את הסידרה.
אגב, ג'נס עדיין מביים?
 

riktal

New member
קודם כל - ברוכה השבה


בעוד כשבוע עולה העונה ה-10 שבשלב זה לא התקבלה הודעה שהיא תהיה האחרונה (אני מניחה שהם היו מכריזים את זה בקומיקון אם זה היה נכון, כדי לאפשר למעריצים להיפרד).
הקריירה של הבנים באמת לא מתקדמת לשום מקום, אבל מצד שני זה מקור הכנסה קבוע ולבחורים צעירים עם ילדים (שני בנים לג'ארד ובת לג'נסן), זה המון, כך שכנראה שהם לא ממהרים ללכת לשום מקום... אבל חשוב לזכור שלהבדיל מרשתות אחרות - ה-CW מעריך את המעריצים ומקשיב להם, כך שכל עוד הרייטינג שלהם טוב הם ימשיכו לחזור שוב ושוב.
בנוגע לשאלתך - כן, ג'נסן עדיין מביים. בקומיקון הראו לנו חלק מפרק שהוא ביים בעונה 10 (כך התחיל הפאנל שלהם).
 
אה מעולה לפחות הוא מתפתח לעוד תחום

האמת שCW ממש סבבה..
לפי חיפושים שלי בפורום הסדרות של יס אין עדיין תאריך לעליית עונה 10 נכון?
&nbsp
ומה את חשבת על פרק 20? נראה שיש שם פוטנציאל גדול להמשכיות..מרוב שלא התמקדו בדין וג'ארד בפרק הייתי כבר חושבת שמדובר על התחלה של סדרת בת או משהו..
 

anaty69

New member
פרק 20

היתה כוונה שהוא יהיה הפיילוט לסדרת ספין אוף של על טבעי. הנסיון הזה נכשל כי רוב המעריצים לא אהבו אותו. בכל אופן, בעונה העשירית אמור להיות נסיון נוסף. בקשר לג'נסן, הוא מביים את הפרק השלישי של העונה העשירית.
 

משי22

New member
וואלה, בסוף לא תהיה סדרה?

באמת חבל, אני דווקא אהבתי את הדמויות והיה נראה לי כמו פוטנציאל טוב לסדרה. וספין אוף זה תמיד משהו שמעשיר ומעמיק את עולם ההתרחשויות ונותן לו עוד צדדים.
 

Ayelet 363

New member
ברוכה השבה!


כיף לראות שחזרת (כרגיל, גם אני דיי נעלמתי... ועוד צריכה להשלים פערים).
 

Ayelet 363

New member
עבודה קצת רצינית

להפתעתי נותרו לי 8 פרקים מעונה 9. ציפיתי לבערך 4. יש לי גם עבודה ענקית שעוד לא התחלתי (אופס
) ואמנם יש עוד זמן בשבילה, אבל אחרי תחילת הלימודים יהיה פחות זמן, ויש לי הרבה תוכניות למעט חופש שנותר. אני אראה כמה אצליח.
 

Ayelet 363

New member
תודה

חוץ מהעבודה הענקית גם יש לי תוכניות כיפיות וכו', וכן זמן לראות פרקים (השאלה כמה מתוכם אספיק).
&nbsp
חג שמח!
 

משי22

New member
לדעתי זה ממש חבל

שהם לא מפסיקים עם הסדרה בזמן. הם באמת מעדיפים שהיא תהיה כבר מאוסה וחוזרת על עצמה ותרד בסוף עם טעם רע? היו להם עונות טובות לדעתי ב8-9, שיגמרו את הקווי עלילה הפתוחים ויסגרו יפה את הסדרה בעונה 10. ברור לי שאני אמשיך לראות את זה גם אם זה יהיה עוד מאה עונות, אבל דווקא בתור מעריצה אדוקה של הסדרה אני חושבת שעונה 10 צריכה להיות האחרונה.
 
למעלה